eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa i montaż mebli kuchennych wraz z wyposażeniem dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-15

Ogłoszenie nr 500034633-N-2018 z dnia 15-02-2018 r.

Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów: Dostawa i montaż mebli kuchennych wraz z wyposażeniem dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 505637-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500016256-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów, Krajowy numer identyfikacyjny 000293172, ul. ul. Helclów 2, 31-148 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126330828, e-mail sekretariat@dpshelclow.pl, faks 126343151.
Adres strony internetowej (url): www.dpshelclow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż mebli kuchennych wraz z wyposażeniem dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DPS.271.1.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż nowych mebli kuchennych wraz z nowym wyposażeniem w miejscu ich przeznaczenia - III Pawilon Artysty Seniora Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2. 2. Przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ; 2) okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia wraz z montażem: nie mniej niż 36 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia bez wad, z zastrzeżeniem pkt 3); 3) w przypadku, gdy w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia został określony minimalny okres gwarancji na poszczególne elementy przedmiotu zamówienia, obowiązuje okres gwarancji określony przez Zamawiającego lub okres gwarancji udzielony przez producenta danego elementu (jeśli jest dłuższy niż okres minimalny wskazany przez Zamawiającego). 3. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania mebli kuchennych zgodnie z opisem Zamawiającego zamieszczonym w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ; 2) dostawy i montażu fabrycznie nowych mebli, a także fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu stanowiącego wyposażenie kuchni; przedmiot zamówienia ma być wolny od wad fizycznych i innych uszkodzeń, po złożeniu gotowy do eksploatacji oraz tożsamy ze wskazanym w Ofercie; Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonych mebli oraz sprzętu kuchennego i ich zgodność ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ; 3) wniesienia wszystkich elementów przedmiotu zamówienia w miejsce przeznaczenia i montażu we wskazanych pomieszczeniach III Pawilonu Artysty Seniora zgodnie z zamieszczonymi Rzutami pomieszczeń wraz z rysunkami technicznymi - stanowiącymi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ; 4) zastosowania materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia odpornych na zarysowania oraz wpływ promieniowania słonecznego; 5) usunięcia wszelkich zabrudzeń, pozostałości po montażu mebli (np. opiłków z drewna, resztek folii, elementów zabezpieczających itp.); 6) poniesienia na rzecz Generalnego Wykonawcy robót budowlanych w zakresie budowy III Pawilonu Artysty Seniora kosztów usunięcia szkód powstałych na skutek wnoszenia i montażu przedmiotu zamówienia w III Pawilonie Artysty Seniora oraz wszelkich innych szkód powstałych w wyniku działań podejmowanych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia; Zamawiający informuje, że na tę okoliczność zostanie spisany protokół pomiędzy Stronami, tj. Zamawiającym, Wykonawcą realizującym dostawę oraz Generalnym Wykonawcą robót budowlanych III Pawilonu Artysty Seniora - w którym zostanie ujęta wartość kosztów (zł) za wykonane naprawy i poniesione szkody, należna Wykonawcy robót budowlanych. Z uwagi na gwarancję na budynek III Pawilonu Artysty Seniora Zamawiający nie dopuszcza, aby jakiekolwiek naprawy konieczne do usunięcia uszkodzeń powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonywał inny podmiot niż Generalny Wykonawca robót budowlanych; 7) zapewnienia serwisu gwarancyjnego na zasadach określonych we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ; 8) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 9) zachowania porządku w obrębie wykonywanej dostawy i montażu przedmiotu zamówienia; 10) zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie budynku, w którym realizowany będzie przedmiot zamówienia; 11) udziału w protokolarnym przekazaniu i odbiorze pomieszczeń w celu wykonania przedmiotu zamówienia - przy udziale Generalnego Wykonawcy robót budowlanych; 12) udziału w protokolarnym odbiorze wykonanego przedmiotu zamówienia - przy udziale Generalnego Wykonawcy robót budowlanych. Jeżeli Wykonawca nie stawi się lub odmówi udziału w czynnościach niezbędnych dla powstania protokołów, o których mowa w pkt 6), 11) i 12), Zamawiającemu przysługuje prawo jednostronnego spisania protokołów. 4. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wymiary pomieszczeń, a także niektóre wymiary mebli (np. długość blatów, szerokości szafek) podane w Załączniku Nr 1 oraz Załączniku Nr 2 do SIWZ mają charakter orientacyjny. Przed wykonaniem, dostawą i montażem przedmiotu zamówienia, Wykonawca dokona we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność, w obecności przedstawicieli Zamawiającego, wszystkich pomiarów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a także pozyska wszelkie inne informacje niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia (np. dotyczące konstrukcji ścian, układu ciągów komunikacyjnych itp.). Wszelkie skutki niewłaściwego wykonania przedmiotu zamówienia wynikające z niepozyskania przez Wykonawcę wiedzy niezbędnej dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę. 2) Wykonawca zobowiązany jest dopasować meble funkcjonalnie i wymiarowo do pomieszczenia dla którego są przeznaczone. 3) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone i zamontowane w siedzibie Zamawiającego meble wraz z wyposażeniem stanowić będą kompatybilną całość i po zamontowaniu będą gotowe do użytku bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów oraz wykonywania dodatkowych prac przez Zamawiającego. Dostarczony i zamontowany sprzęt zostanie przez Wykonawcę podłączony do źródeł zasilania i ujęć wod-kan. 4) Ostateczny dobór wzorów i kolorów materiałów, z których zostanie wykonany przedmiot zamówienia będzie dokonany w uzgodnieniu i po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszelkie niezbędne wzorniki i próbki materiałów w terminie do 14 dni od dnia zawarcia Umowy. Zamawiający zaakceptuje wzory i kolory materiałów, lub wniesie do nich uwagi, w terminie do 7 dni od dnia przekazania wzorników i próbek przez Wykonawcę. 5) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem prac atestów dopuszczenia do obrotu i użytkowania, certyfikatów, instrukcji, rysunków materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia - w języku polskim. 6) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z użyciem materiałów, sprzętów i urządzeń o parametrach nie gorszych i jakości nie gorszej niż określono w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 5. Pozostałe wymagania Zamawiającego: 1) Oferowany przedmiot zamówienia ma spełniać wymogi określone obowiązującym prawem, materiały zastosowane do jego realizacji zostały dopuszczone do jego stosowania, spełniają między innymi określone normy i parametry. 2) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do dostarczenia, rozładunku i wniesienia oraz zamontowania przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego w terminach wskazanych w Rozdz. IV, w terminie uprzednio uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą (termin zostanie uzgodniony z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem). 3) Asortymentowa i jakościowa weryfikacja dostarczonego przedmiotu zamówienia (tj. pod względem materiałów, wzorów i kolorystyki elementów mebli oraz modeli sprzętów i urządzeń) dokonywana będzie przez przedstawicieli Zamawiającego każdorazowo po dostawie elementów przedmiotu zamówienia, przed ich montażem w siedzibie Zamawiającego i potwierdzona stosownym protokołem. W razie stwierdzenia wad lub niezgodności dostarczonych elementów z SIWZ i/lub Ofertą Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wad lub niezgodności w terminie umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym w pkt 2). 4) Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu zamówionego towaru i ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia towaru, powstałe podczas transportu. 5) Miejscem dostawy, wniesienia i montażu przez pracowników Wykonawcy przedmiotu zamówienia jest III Pawilon Artysty Seniora mieszczący się w Krakowie przy ul. Helclów 2. W budynku wskazanym w zdaniu poprzedzającym w trakcie dostawy i montażu przedmiotu zamówienia będą trwały prace wykończeniowe prowadzone przez Wykonawcę robót budowlanych. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony i montowany w pomieszczeniach zlokalizowanych na 4 kondygnacjach (piwnica, parter, piętro I i piętro II), transport przedmiotu zamówienia odbywać się będzie bez użycia windy. 6) Każdorazowa dostawa i montaż przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowana w godzinach - od 7:30 do 15:30 w dni robocze od poniedziałku do piątku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39141000-2


Dodatkowe kody CPV: 39141400-6, 39700000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42278.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KFM Krakowska Fabryka Mebli
Email wykonawcy: kfmmeble@interia.pl
Adres pocztowy: 30-394 Kraków, ul. Skotnicka 177
Kod pocztowy: 30-394
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52002.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52002.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 140082.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.