eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli wraz z ich montażem dla Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-27

Ogłoszenie nr 500034564-N-2017 z dnia 27-09-2017 r.

Wydział Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego: Dostawa mebli wraz z ich montażem dla Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539742-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 5000004013-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wydział Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 125800000, ul. Pasteura 5, 02-093 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 55 32 419, e-mail antonina.lykhodyed@fuw.edu.pl, faks 22 55 32 597 .
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa mebli wraz z ich montażem dla Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WF-37-18/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z ich montażem dla Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: Część 1 - meble kuchenne, Część 2 - meble warsztatowe, Część 3 - meble biurowe, Część 4 - szafy aktowe Część 5 - szafy uniwersalne, Część 6 - dygestoria, Część 7 - stoły laboratoryjne z wyposażeniem, Część 8 - meble i wyposażenie laboratoryjne

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39150000-8


Dodatkowe kody CPV: 39130000-2, 39121000-6, 39110000-6, 39131000-9, 39141300-5, 39180000-7, 39181000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

W trakcie trwania przetargu Zamawiający czterokrotnie dokonywał zmiany ogłoszenia o zamówieniu. Numery ogłoszenia o zmianach podano poniżej: 500004013-N-2017 z dnia 17.07.2017 r. 500004830-N-2017 z dnia 21.07.2017 r. 500005462-N-2017 z dnia 27.07.2017 r. 500007340-N-2017 z dnia 02.08.2017 r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Meble kuchenne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania w części 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy. Zamawiający, pismem z dnia 10.08.2017 r., poinformował wszystkich zainteresowanych o dokonaniu unieważnienia postępowania w zakresie części 1, 2, 3 oraz 5 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy. Jednocześnie, w dniu 17.08.2017 r. Zamawiający samodzielnie powziął informację, iż dokonał czynności niezgodnej z ustawą, polegającej na pominięciu jednej ze złożonych w części 1 ofert przy otwarciu ofert. W trakcie publicznego otwarcia ofert, mającego miejsce w dniu 09.08.2017 r. pominięto ofertę złożoną w terminie przez Wykonawcę JARD Sp. z o.o., al. Na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa, dotyczącą części 1 i 3 zamówienia (podczas otwarcia dokonano otwarcia ośmiu z dziewięciu złożonych ofert). Do pominięcia ww. oferty doszło na skutek błędu pracownika zamawiającego, przyjmującego ofertę, który nie przekazał jej do komisji przetargowej razem z pozostałymi ofertami, tzn. dostarczył ofertę już po fakcie otwarcia ofert od numeru 1 do numeru 8. Zgodnie z treścią wyroku Zespołu Arbitrów (wyrok ZA z dnia 09 czerwca 2005 r. - UZP/ZO/0-1260/05): "Zaniechanie otwarcia wszystkich ofert złożonych prawidłowo stanowi naruszenie podstawowej zasady p.z.p., nakazującej Zamawiającemu dokonanie tej czynności od razu. Musi to prowadzić do wniosku, że doszło do takiej wady postępowania, która nakazuje unieważnić postępowanie." W nawiązaniu do powyższego Zamawiający zobowiązany jest uznać, iż postępowanie obarczone jest nieusuwalną wadą, która w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, skutkowałaby jej nieważnością. Tym samym Zamawiający zobowiązany jest unieważnić przedmiotowe postępowanie w zakresie części 1 i 3 w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy, a nie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 jak wskazano w pierwotnym powiadomieniu. Decyzja Zamawiającego znajduje potwierdzenie w obowiązującej linii orzeczniczej: "Złożenie w sposób skuteczny oferty powoduje, bowiem, że na Zamawiającym ciąży obowiązek dokonania jej otwarcia, zgodnie z art. 86 ust. 2 ustawy p.z.p. i podjęcia dalszych czynności. Natomiast w przypadku, mimo skutecznego złożenia oferty (w warunkach określonych przez Zamawiającego), zaniechanie czynności otwarcia skutkuje, (...), koniecznością unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy p.z.p." - wyrok KIO z 29 sierpnia 2008 r. (KIO/UZP 855/08); jak również wyrok KIO z 04 kwietnia 2011r. (KIO 619/11; KIO 620/11). W nawiązaniu do powyższego Zamawiający podjął decyzję jak na wstępie.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Meble warsztatowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy - w części 2 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Meble biurowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania w części 3 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy. Zamawiający, pismem z dnia 10.08.2017 r., poinformował wszystkich zainteresowanych o dokonaniu unieważnienia postępowania w zakresie części 1, 2, 3 oraz 5 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy. Jednocześnie, w dniu 17.08.2017 r. Zamawiający samodzielnie powziął informację, iż dokonał czynności niezgodnej z ustawą, polegającej na pominięciu jednej ze złożonych w części 3 ofert przy otwarciu ofert. W trakcie publicznego otwarcia ofert, mającego miejsce w dniu 09.08.2017 r. pominięto ofertę złożoną w terminie przez Wykonawcę JARD Sp. z o.o., al. Na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa, dotyczącą części 1 i 3 zamówienia (podczas otwarcia dokonano otwarcia ośmiu z dziewięciu złożonych ofert). Do pominięcia ww. oferty doszło na skutek błędu pracownika zamawiającego, przyjmującego ofertę, który nie przekazał jej do komisji przetargowej razem z pozostałymi ofertami, tzn. dostarczył ofertę już po fakcie otwarcia ofert od numeru 1 do numeru 8. Zgodnie z treścią wyroku Zespołu Arbitrów (wyrok ZA z dnia 09 czerwca 2005 r. - UZP/ZO/0-1260/05): "Zaniechanie otwarcia wszystkich ofert złożonych prawidłowo stanowi naruszenie podstawowej zasady p.z.p., nakazującej Zamawiającemu dokonanie tej czynności od razu. Musi to prowadzić do wniosku, że doszło do takiej wady postępowania, która nakazuje unieważnić postępowanie." W nawiązaniu do powyższego Zamawiający zobowiązany jest uznać, iż postępowanie obarczone jest nieusuwalną wadą, która w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, skutkowałaby jej nieważnością. Tym samym Zamawiający zobowiązany jest unieważnić przedmiotowe postępowanie w zakresie części 1 i 3 w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy, a nie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 jak wskazano w pierwotnym powiadomieniu. Decyzja Zamawiającego znajduje potwierdzenie w obowiązującej linii orzeczniczej: "Złożenie w sposób skuteczny oferty powoduje, bowiem, że na Zamawiającym ciąży obowiązek dokonania jej otwarcia, zgodnie z art. 86 ust. 2 ustawy p.z.p. i podjęcia dalszych czynności. Natomiast w przypadku, mimo skutecznego złożenia oferty (w warunkach określonych przez Zamawiającego), zaniechanie czynności otwarcia skutkuje, (...), koniecznością unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy p.z.p." - wyrok KIO z 29 sierpnia 2008 r. (KIO/UZP 855/08); jak również wyrok KIO z 04 kwietnia 2011r. (KIO 619/11; KIO 620/11). W nawiązaniu do powyższego Zamawiający podjął decyzję jak na wstępie.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Szafy aktowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12530
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Inventive Group Sp. z.o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jagiellońska 69
Kod pocztowy: 03-303
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11126,58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11126,58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27613,50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Szafy uniwersalne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy - na część 5 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dygestorium

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKO-POL Tomasz Kaczmarek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 7
Kod pocztowy: 62-020
Miejscowość: Swarzędz
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11931,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11931,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27613,50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Stoły laboratoryjne z wyposażeniem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 80015
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: wLAB Krzysztof Parysek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Koleżeńska 1
Kod pocztowy: 60-185
Miejscowość: Skórzewo
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 88449,30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27613,50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 91266,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Meble i wyposażenie laboratoryjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40150
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: wLAB Krzysztof Parysek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Koleżeńska 1
Kod pocztowy: 60-185
Miejscowość: Skórzewo
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38775,75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27613,50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48954,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.