To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-27
Ogłoszenie nr 500034564-N-2017 z dnia 27-09-2017 r.
Wydział Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego: Dostawa mebli wraz z ich montażem dla Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539742-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 5000004013-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wydział Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 125800000,
ul. Pasteura
5,
02-093
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 55 32 419, e-mail
antonina.lykhodyed@fuw.edu.pl, faks
22 55 32 597 .
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli wraz z ich montażem dla Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WF-37-18/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z ich montażem dla Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: Część 1 - meble kuchenne, Część 2 - meble warsztatowe, Część 3 - meble biurowe, Część 4 - szafy aktowe Część 5 - szafy uniwersalne, Część 6 - dygestoria, Część 7 - stoły laboratoryjne z wyposażeniem, Część 8 - meble i wyposażenie laboratoryjne
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39150000-8
Dodatkowe kody CPV: 39130000-2, 39121000-6, 39110000-6, 39131000-9, 39141300-5, 39180000-7, 39181000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
W trakcie trwania przetargu Zamawiający czterokrotnie dokonywał zmiany ogłoszenia o zamówieniu. Numery ogłoszenia o zmianach podano poniżej: 500004013-N-2017 z dnia 17.07.2017 r. 500004830-N-2017 z dnia 21.07.2017 r. 500005462-N-2017 z dnia 27.07.2017 r. 500007340-N-2017 z dnia 02.08.2017 r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Meble kuchenne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania w części 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy. Zamawiający, pismem z dnia 10.08.2017 r., poinformował wszystkich zainteresowanych o dokonaniu unieważnienia postępowania w zakresie części 1, 2, 3 oraz 5 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy. Jednocześnie, w dniu 17.08.2017 r. Zamawiający samodzielnie powziął informację, iż dokonał czynności niezgodnej z ustawą, polegającej na pominięciu jednej ze złożonych w części 1 ofert przy otwarciu ofert. W trakcie publicznego otwarcia ofert, mającego miejsce w dniu 09.08.2017 r. pominięto ofertę złożoną w terminie przez Wykonawcę JARD Sp. z o.o., al. Na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa, dotyczącą części 1 i 3 zamówienia (podczas otwarcia dokonano otwarcia ośmiu z dziewięciu złożonych ofert). Do pominięcia ww. oferty doszło na skutek błędu pracownika zamawiającego, przyjmującego ofertę, który nie przekazał jej do komisji przetargowej razem z pozostałymi ofertami, tzn. dostarczył ofertę już po fakcie otwarcia ofert od numeru 1 do numeru 8. Zgodnie z treścią wyroku Zespołu Arbitrów (wyrok ZA z dnia 09 czerwca 2005 r. - UZP/ZO/0-1260/05): "Zaniechanie otwarcia wszystkich ofert złożonych prawidłowo stanowi naruszenie podstawowej zasady p.z.p., nakazującej Zamawiającemu dokonanie tej czynności od razu. Musi to prowadzić do wniosku, że doszło do takiej wady postępowania, która nakazuje unieważnić postępowanie." W nawiązaniu do powyższego Zamawiający zobowiązany jest uznać, iż postępowanie obarczone jest nieusuwalną wadą, która w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, skutkowałaby jej nieważnością. Tym samym Zamawiający zobowiązany jest unieważnić przedmiotowe postępowanie w zakresie części 1 i 3 w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy, a nie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 jak wskazano w pierwotnym powiadomieniu. Decyzja Zamawiającego znajduje potwierdzenie w obowiązującej linii orzeczniczej: "Złożenie w sposób skuteczny oferty powoduje, bowiem, że na Zamawiającym ciąży obowiązek dokonania jej otwarcia, zgodnie z art. 86 ust. 2 ustawy p.z.p. i podjęcia dalszych czynności. Natomiast w przypadku, mimo skutecznego złożenia oferty (w warunkach określonych przez Zamawiającego), zaniechanie czynności otwarcia skutkuje, (...), koniecznością unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy p.z.p." - wyrok KIO z 29 sierpnia 2008 r. (KIO/UZP 855/08); jak również wyrok KIO z 04 kwietnia 2011r. (KIO 619/11; KIO 620/11). W nawiązaniu do powyższego Zamawiający podjął decyzję jak na wstępie. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Meble warsztatowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy - w części 2 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Meble biurowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania w części 3 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy. Zamawiający, pismem z dnia 10.08.2017 r., poinformował wszystkich zainteresowanych o dokonaniu unieważnienia postępowania w zakresie części 1, 2, 3 oraz 5 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy. Jednocześnie, w dniu 17.08.2017 r. Zamawiający samodzielnie powziął informację, iż dokonał czynności niezgodnej z ustawą, polegającej na pominięciu jednej ze złożonych w części 3 ofert przy otwarciu ofert. W trakcie publicznego otwarcia ofert, mającego miejsce w dniu 09.08.2017 r. pominięto ofertę złożoną w terminie przez Wykonawcę JARD Sp. z o.o., al. Na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa, dotyczącą części 1 i 3 zamówienia (podczas otwarcia dokonano otwarcia ośmiu z dziewięciu złożonych ofert). Do pominięcia ww. oferty doszło na skutek błędu pracownika zamawiającego, przyjmującego ofertę, który nie przekazał jej do komisji przetargowej razem z pozostałymi ofertami, tzn. dostarczył ofertę już po fakcie otwarcia ofert od numeru 1 do numeru 8. Zgodnie z treścią wyroku Zespołu Arbitrów (wyrok ZA z dnia 09 czerwca 2005 r. - UZP/ZO/0-1260/05): "Zaniechanie otwarcia wszystkich ofert złożonych prawidłowo stanowi naruszenie podstawowej zasady p.z.p., nakazującej Zamawiającemu dokonanie tej czynności od razu. Musi to prowadzić do wniosku, że doszło do takiej wady postępowania, która nakazuje unieważnić postępowanie." W nawiązaniu do powyższego Zamawiający zobowiązany jest uznać, iż postępowanie obarczone jest nieusuwalną wadą, która w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, skutkowałaby jej nieważnością. Tym samym Zamawiający zobowiązany jest unieważnić przedmiotowe postępowanie w zakresie części 1 i 3 w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy, a nie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 jak wskazano w pierwotnym powiadomieniu. Decyzja Zamawiającego znajduje potwierdzenie w obowiązującej linii orzeczniczej: "Złożenie w sposób skuteczny oferty powoduje, bowiem, że na Zamawiającym ciąży obowiązek dokonania jej otwarcia, zgodnie z art. 86 ust. 2 ustawy p.z.p. i podjęcia dalszych czynności. Natomiast w przypadku, mimo skutecznego złożenia oferty (w warunkach określonych przez Zamawiającego), zaniechanie czynności otwarcia skutkuje, (...), koniecznością unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy p.z.p." - wyrok KIO z 29 sierpnia 2008 r. (KIO/UZP 855/08); jak również wyrok KIO z 04 kwietnia 2011r. (KIO 619/11; KIO 620/11). W nawiązaniu do powyższego Zamawiający podjął decyzję jak na wstępie. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Szafy aktowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12530
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Inventive Group Sp. z.o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11126,58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Szafy uniwersalne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy - na część 5 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dygestorium |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13000
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EKO-POL Tomasz Kaczmarek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11931,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Stoły laboratoryjne z wyposażeniem |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80015
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: wLAB Krzysztof Parysek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
88449,30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Meble i wyposażenie laboratoryjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40150
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: wLAB Krzysztof Parysek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38775,75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont i modernizacja miejsca do przechowywania odpadów autoklawowalnych na terenie ODiZZB WIHE (Wiata na odpady) - Etap II
- Dostawa artykułów kuchennych do internatów oraz kwater internatowych leżących na obszarze działania AMW Oddział Regionalny w Bydgoszczy.
- dostawa systemu bateryjnego do zabudowy w pojeździe o napędzie hybrydowym
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Bagno 5 m 225, Królewska 43 m 45, Przemysłowa 38 m 5, Smolna 16 m 2
- Modernizacja oddziału położniczo noworodkowego C, sygnatura sprawy: 91-W-R-04-2024
- "Usługa druku specjalistycznego i oprawy adaptacji podręczników szkolnych i książek pomocniczych (...) z podziałem na 2 części."
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup kabin z fotelami na Stadion Miejski im. Floriana Krygiera w Szczecinie.
- Dostawa 9 sztuk szaf na leżaki do 4 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych i mebli kuchennych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 5
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Dusznikach - Etap I i Etap II
- Dostawa mebli oraz krzeseł biurowych dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej wraz z rozbudową systemu informatycznego.
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.