To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-15
Ogłoszenie nr 500034283-N-2018 z dnia 15-02-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej: Dostawy wyrobów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503357-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej, Krajowy numer identyfikacyjny 30675600000,
ul. ul. Dubois
68,
07300
Ostrów Mazowiecka, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
297 463 711, e-mail
spzzozom@wp.pl, faks
297 463 706.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalostrowmaz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy wyrobów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPZZOZ.XII.381.1/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych przez okres trwania umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1270.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medtronic Poland Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1371.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22111.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medtronic Poland Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23879.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie Pakietu Nr 3 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie Pakietu Nr 4 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie Pakietu Nr 5 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie Pakietu Nr 6 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie Pakietu Nr 7 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1620.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FULL-MED Jakub Sidorowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1749.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie Pakietu Nr 9 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1780.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EUMed Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1922.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie Pakietu Nr 11 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie Pakietu Nr 12 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie Pakietu Nr 13 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie Pakietu Nr 3 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11100.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Greenpol Instytut Kształtowania Środowiska Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11988.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie Pakietu Nr 16 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie Pakietu Nr 17 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Pakiet Nr 18 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie Pakietu Nr 18 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Pakiet Nr 19 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
530.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FULL-MED Jakub Sidorowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
572.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Pakiet Nr 20 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie Pakietu Nr 20 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Budowa windy osobowej wraz z infrastrukturą techniczną w istniejącym budynku Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Biel
- Zakup i dostawa drutu do pras Pall typ Konti 275
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - III postępowanie
- Dostawa urządzeń medycznych (Resektoskop, Cystoskop, Neuromonitoring, Optyczny koherentny tomograf)
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- Dostawa wyposażenia medycznego dla Copernicus PL Sp. z o.o.
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego" realizowana w ramach zadania inwestycyjnego, które jest współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego.
- Dostawa generatorów elektrochirurgicznych kompatybilnych z posiadanym przez Zamawiającego systemem zamykania naczyń dla SP ZOZ OCO w Opolu
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.