To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-26
Ogłoszenie nr 500034196-N-2017 z dnia 26-09-2017 r.
Gmina Sławków: Zakup i dostawa infrastruktury sprzętowej w ramach projektu Zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych administracji samorządowej Miasta Sławkowa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt realizowany z udziałem środków Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, II Osi Priorytetowej CYFROWE ŚLĄSKIE, Działanie 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534599-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500002189-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sławków, Krajowy numer identyfikacyjny 27625755800000,
ul. ul. Rynek
1,
41260
Sławków, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 2931552 w. 41, e-mail
msekula@slawkow.pl, faks
322 931 233.
Adres strony internetowej (url): www.slawkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa infrastruktury sprzętowej w ramach projektu Zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych administracji samorządowej Miasta Sławkowa
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZ.II.271.10.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup infrastruktury sprzętowej w dwóch zadaniach dla potrzeb Gminy Sławków. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) ZADANIE 1: - Serwer z oprogramowaniem 2 szt.; - Macierz Fibre Channel z wyposażeniem 1 szt.; - Switch SAN z wyposażeniem 1 szt.; - UPS Rack 2 szt.; - Biblioteka taśmowa z taśmami (10 taśm) 1 szt.; - Switch zarządzalny do sieci LAN 4 szt. b) ZADANIE 2: Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym wraz z UPS oraz oprogramowaniem antywirusowym 35 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 SIWZ. W/w dokumentacja jest załącznikiem do SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.slawkow.pl/. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do Internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja będzie udostępniana wykonawcom w celu sporządzenia oferty. 3. Jeżeli w/w dokumentacja wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła, szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy PZP, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 4. Wykonawca celem potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ przedłoży do oferty zestawienie oferowanego sprzętu - sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30210000-4
Dodatkowe kody CPV: 30233000-1, 48620000-0, 48820000-2, 30213000-5, 48624000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - Serwer z oprogramowaniem 2 szt. - Macierz Fibre Channel z wyposażeniem 1 szt. - Switch SAN z wyposażeniem 1 szt. - UPS Rack 2 szt. - Biblioteka taśmowa z taśmami (10 taśm) 1 szt. - Switch zarządzalny do sieci LAN 4 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
483133.71
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DECSOFT S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
339999.06
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym wraz z UPS oraz oprogramowaniem antywirusowym 35 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania pn. "Zakup i dostawa infrastruktury sprzętowej w ramach projektu "Zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych administracji samorządowej Miasta Sławkowa" - Zadanie 2" na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3; Do zadania 2 - Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym wraz z UPS oraz oprogramowaniem antywirusowym - 35 szt. wpłynęły do Zamawiającego 2 oferty. Zarówno oferta firmy SUNTAR Sp. z o.o. ul. Boya Żeleńskiego 5b [33-100] TARNÓW jak i oferta firmy SG-System Ewelina Góral ul. Zawierciańska 4 [32-310] KLUCZE podlegają odrzuceniu, ponieważ ich treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3.. W związku z brakiem ofert ważnych i nieodrzuconych w tym postępowaniu dla zadania nr 2, niniejsze postępowanie w zakresie zadania 2 winno zostać unieważnione. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SŁAWKÓW
- Modernizacja fragmentów dróg gminnych - 4 części
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rewitalizacja zabytkowej drewnianej Austerii z XVIII wieku w Sławkowie"
więcej: przetargi SŁAWKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z niezbędnym oprogramowaniem i wdrożeniem.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.