eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wykonanie systemu monitoringu wizyjnegodostawa urządzeń, oprogramowania oraz wykonanie punktów CCTV na terenie Miasta Gliwice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-26

Ogłoszenie nr 500033951-N-2017 z dnia 26-09-2017 r.

Śląska Sieć Metropolitalna Sp. z o. o.: Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego: dostawa urządzeń, oprogramowania oraz wykonanie punktów CCTV na terenie Miasta Gliwice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537495-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500001503-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Śląska Sieć Metropolitalna Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 24106924900000, ul. Bojkowska 35A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 441 90 00, e-mail biuro@ssm.silesia.pl, faks 32 441 90 16.
Adres strony internetowej (url): www.ssm.silesia.pl
Adres profilu nabywcy: www.ssm.silesia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego: dostawa urządzeń, oprogramowania oraz wykonanie punktów CCTV na terenie Miasta Gliwice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SSM/5/PP/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1)Określenie przedmiotu zamówienia na część 1 (część A): dostawa do siedziby Zamawiającego następujących urządzeń: kamery stałopozycyjne typ A zgodne szt. 62, kamery obrotowe 14 szt., kamera stacjonarna typ B 4 szt., rejestrator lokalny 1 szt., monitor ekranowy 1 szt., licencje Milestone Xproject Corporate Device 68 szt. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczone urządzenia na co najmniej 24 mies. 2)Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 2 (część B): dostawa do siedziby Zamawiającego następujących urządzeń: Półki Macierzy dyskowych 2 szt., licencje oprogramowania Windows Serwer 2012 R2 2 szt., Przełączniki Dostępowe Ethernet 22 szt., Wkładki Światłowodowe typu A 20 szt., Wkładki Światłowodowe typu B 20 szt. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczone urządzenia na co najmniej 24 mies. 3) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie punktów CCTV wraz z infrastrukturą sieciową. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach zamówienia wykonać również wszelkie inne roboty budowlane niezbędne do jego prawidłowego ukończenia, nawet jeśli nie były one uwzględnione w dokumentacji projektowej. W zakres zamówienia wchodzi również uzyskanie przez Wykonawcę wymaganych prawem decyzji administracyjnych związanych z zajętością pasa drogowego (przygotowanie projektów i uzyskanie odpowiednich zezwoleń) wraz z pokryciem związanych z nimi opłat administracyjnych. Zakres robót budowlanych obejmuje wszystkie czynności niezbędne do wykonania instalacji monitoringu wizyjnego CCTV: wykonanie przyłączy kablowych, montaż słupów kamerowych oraz wszelkich dostaw materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 32000000-3


Dodatkowe kody CPV: 32520000-4, 32500000-8, 32420000-3, 72212218-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa sprzętu CCTV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 680451.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Velis Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podole 60
Kod pocztowy: 30-394
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 256 120,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 256 120,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 367 770,00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Szacunkowa wartość zamówienia została ustalona całościowo dla całego przedmiotu zamówienia w postępowaniu przetargowym nr SSM/5/PP/2017


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa sprzętu sieciowego i serwerowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 680451.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Integrated Solutions Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Skierniewicka 10a
Kod pocztowy: 01-230
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 96911,28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 96911,28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 96911,28
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Szacunkowa wartość zamówienia została ustalona całościowo dla całego przedmiotu zamówienia w postępowaniu przetargowym nr SSM/5/PP/2017


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: wykonanie punktów CCTV wraz z infrastrukturą sieciową

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 680451.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Integrated Solutions Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ugorek 16
Kod pocztowy: 31-456
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 479 667,60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 479 667,60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 548 580,00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

postępowanie przetargowe - Cześć 3 o udzielenie zamówienia publicznego jest powiązane z przeprowadzonym przez Zamawiającego postępowaniem przetargowym z dnia 22.06.2017r., ogłoszenie o zamówieniu nr 537495-N-2017. Przedmiotowa procedura udzielenia zamówienia, ma na celu wyłonienie Wykonawcy odpowiedzialnego za realizację prac związanych z wykonaniem punktów CCTV wraz z infrastrukturą sieciową. Postępowanie dla ww. części zostało opublikowane w biuletynie zamówień publicznych pod nr 561863-N-2017 w dniu 01.08.2017r. Szacunkowa wartość zamówienia została ustalona całościowo dla całego przedmiotu zamówienia w postępowaniu przetargowym nr SSM/5/PP/2017


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.