To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-26
Ogłoszenie nr 500033921-N-2017 z dnia 26-09-2017 r.
Dom Pomocy Społecznej w Podzamku: Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Podzamku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 583939-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Podzamku, Krajowy numer identyfikacyjny 89054097400000,
ul. Podzamek
28,
57300
Kłodzko, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
0-74 8672809, e-mail
podzamek@post.pl, faks
0-74 8672809.
Adres strony internetowej (url): dps.podzamek.bip-info.org
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Podzamku
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kompleksowe i całodobowe organizowanie i udzielanie niezbędnych usług pielęgnacyjnych w zakresie opieki wykraczającej poza uprawnienia wynikające z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych(Dz. U. z 2008 r. Nr 164, poz. 1027, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 lipca 2011r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2011r. Nr 174, poz 1039, z późn. zm.) rozumianej jako świadczenia pielęgnacyjne i opiekuńcze wykonywane całodobowo w warunkach stacjonarnych przez wszystkie dni tygodnia dla 100 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Podzamku, a w szczególności: 1)Rozpoznawanie potrzeb zdrowotnych mieszkańców i ich problemów pielęgnacyjnych. 2) Realizacja zleceń lekarskich w procesie diagnostyki i leczenia. 3) Sprawowanie bezpośredniej opieki nad mieszkańcami leżącymi. 4) Zapewnienie pierwszej pomocy przedlekarskiej. 5) Stosowanie przymusu bezpośredniego i jego dokumentowanie. 6) Właściwe gospodarowanie lekami. 7) Prowadzenie książki raportów pielęgniarskich. 8) Współpraca z pracownikami Działu Terapeutyczno - Opiekuńczego i pozostałymi pracownikami DPS. 9) Przestrzeganie regulaminów i procedur obowiązujących w DPS w zakresie ochrony zdrowia. 10) Dbanie o mienie DPS. 11) Przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. 12) Unieszkodliwianie powstałych odpadów medycznych. 13) Edukacja zdrowotna i promocja zdrowia. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany we wzorze umowy (załącznik nr 7). 3. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków pielęgniarki został opisany w załącznik nr 1 do umowy (załącznik nr 7) 4. Liczba mieszkańców, o której mowa w pkt. III ust. 1 SIWZ, może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5. Działając na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji w/w zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę, jeśli wykonywanie tych czynności (wymienionych w pkt. III ust. 1) polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 85311200-4
Dodatkowe kody CPV: 85311000-2, 85311200-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Podzamku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
207600.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Niepubliczny Zakład Opieku Zdrowotnej LIFE-MED S.C.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
207000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Remonty przepustów na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego oraz mostu na drodze nr 3285D w Młotach
- "Remonty odwodnienia na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego oraz przepustu na drodze nr 3238D w Krosnowicach"
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Kłodzku
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3308D ul. Zajęcza w Kłodzku na długości 0,5 km"
- Przetarg krajowy na dostawę sprzętu jednorazowego medycyny ogólnej, materiałów do sterylizacji i artykułów biurowych.
- "Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera drogowego typu PATCHER na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego w roku 2024"
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie dla osób bezdomnych z terenu miasta Starogard Gdański w zakresie pomocy społecznej polegającej na udzieleniu tymczasowego schronienia
- ZAPEWNIENIE SCHRONIENIA I POSIŁKU DLA OSÓB BEZDOMNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ GŁOGÓW PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GŁOGOWIE, W OKRESIE OD 01.07.2024r. DO 30.06.2025r.
- świadczenie usługi polegającej na udzieleniu schronienia z jednym ciepłym posiłkiem bezdomnym kobietom skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tczewie
- Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi dla 10 bezdomnych mężczyzn z terenu Miasta Płocka
- Zapewnienia schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z Gminy Radzionków na II połowę roku 2024.
- Asystent Osobisty Osoby z Niepełnosprawnością
więcej: Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.