eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Mechanicznych nr 2 przy al. Skrzyneckiego 12 do wymogów przeciwpożarowych- ETAP II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-26

Ogłoszenie nr 500033865-N-2017 z dnia 26-09-2017 r.

Zespół Szkół Mechanicznych Nr 2: Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Mechanicznych nr 2 przy al. Skrzyneckiego 12 do wymogów przeciwpożarowych- ETAP II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561667-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Mechanicznych Nr 2, Krajowy numer identyfikacyjny 17989000000, ul. Al. Skrzyneckiego 12, 30-363 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 2667067, 2693236, e-mail zsm2@zsm2krakow.pl, faks 122 667 067.
Adres strony internetowej (url): zsm2@zsm2krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Mechanicznych nr 2 przy al. Skrzyneckiego 12 do wymogów przeciwpożarowych- ETAP II

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych dostosowujących budynek Zespołu Szkól Mechanicznych nr 2 położonego przy Al. Skrzyneckiego 12 w Krakowie do wymogów przeciwpożarowych zgodnie z projektem, specyfikacją techniczną i przedmiarem robót. Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik numer 6 - wzór umowy, stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Roboty budowlane mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 roku, poz, 290 z późniejszymi zmianami) wraz z aktami wykonawczymi, technologią robót określoną Polską Normą oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji; przy zachowaniu przepisów BHP, maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych w budynku. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Przedmiot zamówienia obejmuje miedzy innymi wykonanie robót budowlanych : ROBOTY ROZBIÓRKOWE, PRZEBICIA, DEMONTAŻE: o Piwnice: o klatka schodowa K1: o - montaż drzwi EI 60 90x200 w miejsce demontowanych drzwi drewnianych o - montaż drzwi EI 60 90x200 wydzielających korytarz piwnicy o - demontaż drzwi drewnianych pod spocznikiem schodów na poziomie wejścia, montaż kraty stalowej 90x176 o o Parter: o wejście od strony podwórka: o demontaż drzwi aluminiowych i naświetla przy portierni - montaż drzwi dwuskrzydłowych w miejsce zdemontowanych, ZS 2 - 124x210 o - adaptacja naświetla nad projektowanymi drzwiami ZS 2 o klatka schodowa K1: o - demontaż zestawu drzwi wahadłowych drewnianych z naświetlem 326x350 o - demontaż drzwi stalowych przed wyjściem z klatki schodowej 160x218 o - montaż stolarki aluminiowej pożarowej wydzielającej klatkę schodową ZS01.1 wraz z zabudową GKF o - montaż stolarki aluminiowej dymoszczelnej ZS03 wraz z zabudową GKF o - montaż siłowników do otwierania drzwi zewnętrznych w celu napowietrzenia o komunikacja: o - montaż drzwi EI60 w miejscu demontowanych drzwi stalowych przy zejściu do piwnicy. o D1 90x200 o o Pietro 1: o klatka schodowa K1: o - demontaż zestawu drzwi wahadłowych drewnianych z naświetlem 329x357 o - montaż stolarki aluminiowej pożarowej wydzielającej klatkę schodową ZS01.2 wraz z zabudową GKF o - montaż stolarki aluminiowej dymoszczelnej ZS03 wraz z zabudową GKF o świetlica: o - wydzielenie pomieszczenia świetlicy poprzez montaż drzwi ZS04 i budowę ściany w miejscu demontowanej kraty 403x369 o - wyburzenie otworu , montaż nadproża, montaż drugich drzwi z pomieszczenia świetlicy ZS05 o - poszerzenie otworu , montaż nadproża, montaż drzwi ZS05 z pomieszczenia dawnego magazynu. o - demontaż boazerii drewnianej w komunikacji o - uzupełnienie boazerii drewnianej na projektowanej ścianie od strony świetlicy o - demontaż drzwi oszklonych w konstrukcji stalowej w korytarzu w miejscu dylatacji 233x340 o - uzupełnienie posadzki z parkietu i tynków. o o Pietro 2: o klatka schodowa K1: o - demontaż zestawu drzwi wahadłowych drewnianych z naświetlem 339x354 o - montaż stolarki aluminiowej pożarowej wydzielającej klatkę schodową ZS01.3 wraz z zabudową GKF o - montaż stolarki aluminiowej dymoszczelnej ZS03 wraz z zabudową GKF o o Pietro 3: o klatka schodowa K1: o - demontaż zestawu drzwi wahadłowych drewnianych z naświetlem 340x304 o - montaż stolarki aluminiowej pożarowej wydzielającej klatkę schodową ZS01.4 wraz z zabudową GKF o - montaż stolarki aluminiowej dymoszczelnej ZS03 wraz z zabudową GKF o - montaż okna aluminiowego oddymiającego w miejscu demontowanego okna PVC o - montaż systemu oddymiania o o Prace uzupełniające: o Wymiana tynków w piwnicy w obydwu klatkach schodowych. o Malowanie z odtworzeniem lamperii. o Wykonanie parapetu kamiennego nad grzejnikiem o Wykonanie nowej konstrukcji stalowej zsypu przy wejściu do klatki K2 6. Szczegółowy zakres robót określają: 1) projekt budowlany z opisami 2) przedmiary 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Zamawiający zwraca szczególną uwagę , że: 1) Opisane w dokumentacji technicznej materiały/urządzenia są standardem oczekiwanym przez Zamawiającego. Jeżeli dokumentacja projektowa , specyfikacja techniczna przewiduje możliwość wariantowego zastosowania materiału /urządzeń równoważnych tzn. o parametrach/jakości nie gorszych niż tych wskazanych w dokumentacji projektowej -specyfikacji technicznej, szczegółowej specyfikacji technicznej, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie aprobaty techniczne ,certyfikaty rozwiązań materiałowych równoważnych do projektowanych. W przypadku niewskazana proponowanego rozwiązania równoważnego Zamawiający uznaje, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w specyfikacji technicznej i projekcie budowlanym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45450000-6, 45410000-4, 45431100-8, 45442100-8, 45421152-4, 45421100-5, 45310000-1, 45311100-1, 45311200-2, 45312000-2, 31211000-8, 31211300-1, 31213100-3, 31224000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 251414
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Arkada - KOD Sp. j. Ewa i Dariusz Nadolni Sp.j.
Email wykonawcy: biuro@arkadakod.com.pl
Adres pocztowy: ul. Witosa 7B
Kod pocztowy: 86-100
Miejscowość: Świecie
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 309 239,24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 309 239,24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 367 769,59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 251414
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 309 239,24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 309 239,24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 367 769,59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.