eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa odczynników chemicznych, materiałów kontrolnych do badań, sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek 3D

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-26

Ogłoszenie nr 500033734-N-2017 z dnia 26-09-2017 r.

"Bionanopark" sp. z o.o.: Dostawa odczynników chemicznych, materiałów kontrolnych do badań, sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek 3D

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548102-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500005417-N-2017, 500006139-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

"Bionanopark" sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 47321432900000, ul. Dubois 114/116, 93-465 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426 844 444, e-mail przetargi@bionanopark.pl, faks 426 845 000.
Adres strony internetowej (url): www.bionanopark.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Podmiot prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa odczynników chemicznych, materiałów kontrolnych do badań, sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek 3D

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BNP/ZP-5/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych, materiałów kontrolnych do badań, sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek 3D, objęta dwoma projektami, a mianowicie: Projektem pt. "Innowacyjna technologia chirurgiczna z urządzeniem implantowanym (IP) rozszerzająca efektywne leczenie kręgosłupa degeneracyjnego - badania modelowe" realizowany na podstawie umowy nr PBS3/B9/45/2015 z dnia 28.07.2015 r. o wykonanie i finansowanie w ramach Programu Badań Stosowanych oraz Projektem nr DOBBIO6/ 16/44/2014 finansowanym przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR) w ramach konkursu nr 6/2014 na wykonanie projektów w zakresie badań naukowych lub prac rozwojowych na rzecz obronności i bezpieczeństwa państwa "Opracowanie na potrzeby wymiaru sprawiedliwości wzorców nowych substancji psychoaktywnych oraz szybkich testów do ich wykrywania". Przedmiot zamówienia podzielony został ogółem na trzynaście Części, określonych szczegółowo w Załącznikach od nr 1A.1. do nr 1A.10. do SIWZ - obejmujących dziesięć części odpowiednio od nr 1 do 10 oraz w Załącznikach od nr 1B.1. do 1B.3. do SIWZ - obejmujących kolejne trzy części odpowiednio od nr 11 do 13, pn. Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. Wyżej wskazany podział danych części w poszczególnych Załącznikach od nr 1A.1 do nr 1A.10. i od nr 1B.1. do nr 1B.3. jest istotny dla Zamawiającego z uwagi na przyporządkowanie określonych części do Zadań z danego Projektu. 1. W ramach Projektu pt. "Innowacyjna technologia chirurgiczna z urządzeniem implantowanym (IP) rozszerzająca efektywne leczenie kręgosłupa degeneracyjnego - badania modelowe" realizowanego na podstawie umowy nr PBS3/B9/45/2015 z dnia 28.07.2015 r. o wykonanie i finansowanie w ramach Programu Badań Stosowanych przedmiot zamówienia podzielony został na dziesięć Części, tj.: 1.1. Część nr 1 obejmuje dostawę materiałów jednorazowego użytku do hodowli komórkowej określoną w Załączniku nr 1A.1. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. 1.2. Część nr 2 obejmuje dostawę materiałów i odczynników do hodowli komórkowej określoną w Załączniku nr 1A.2. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. 1.3. Część nr 3 obejmuje dostawę materiałów i odczynników do cytometrii przepływowej określoną w Załączniku nr 1A.3. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. 1.4. Część nr 4 obejmuje dostawę odczynników do oznaczania proliferacji komórek, genotoksyczności oraz do znakowania fluorescencyjnego określoną w Załączniku nr 1A.4. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. 1.5. Część nr 5 obejmuje dostawę materiałów i odczynników do elektroforezy 2D i spektrometrii mas określoną w Załączniku nr 1A.5. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. 1.6. Część nr 6 obejmuje dostawę materiałów i odczynników do analizy transkryptomu określoną w Załączniku nr 1A.6. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. 1.7. Część nr 7 obejmuje dostawę drobnego sprzętu laboratoryjnego określoną w Załączniku nr 1A.7. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. 1.8. Część nr 8 obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek 3D określoną w Załączniku nr 1A.8. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. 1.9. Część nr 9 obejmuje dostawę materiałów drukujących do drukarki OBJET EDEN 350 określoną w Załączniku nr 1A.9. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. 1.10. Część nr 10 obejmuje dostawę materiałów drukujących (filament) do drukarki Ultimaker 3 określoną w Załączniku nr 1A.10. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. 2. W ramach Projektu nr DOB-BIO6/16/44/2014 finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR) w ramach konkursu nr 6/2014 na wykonanie projektów w zakresie badań naukowych lub prac rozwojowych na rzecz obronności i bezpieczeństwa państwa "Opracowanie na potrzeby wymiaru sprawiedliwości wzorców nowych substancji psychoaktywnych oraz szybkich testów do ich wykrywania" przedmiot zamówienia podzielony został na trzy Części, tj.: 2.1. Część nr 11 obejmuje dostawę jednorazowych materiałów zużywalnych określoną w Załączniku nr 1B.1. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. 2.2. Część nr 12 obejmuje dostawę podstawowego drobnego sprzętu laboratoryjnego określoną w Załączniku nr 1B.2. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. 2.3. Część nr 13 obejmuje dostawę elementów szklanych reaktora określoną w Załączniku nr 1B.3. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. Szczegółowe wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w treści Załączników do SIWZ wskazanych powyżej oraz w treści Załącznika nr 1A do SIWZ - Formularz Ofertowy dotyczący Części od nr 1 do 10, w treści Załącznika nr 1B do SIWZ - Formularz Ofertowy dotyczący Części od nr 11 do 13, a także w treści wzoru umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33696300-8


Dodatkowe kody CPV: 33696500-0, 33793000-5, 38000000-5, 38437000-7, 30125100-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa materiałów jednorazowego użytku do hodowli komórkowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8026.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BIOKOM SYSTEMS M. Sidor Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wspólna 3
Kod pocztowy: 05-090
Miejscowość: Janki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8092.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4899.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9230.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa materiałów i odczynników do hodowli komórkowej.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie dotyczące przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 2 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych bowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W ww. postępowaniu w Części nr 2 do dnia 03 sierpnia 2017 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa materiałów i odczynników do cytometrii przepływowej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19025.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DIAG-MED Grażyna Konecka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ryżowa 51
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19345.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19345.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19345.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa odczynników do oznaczania proliferacji komórek, genotoksyczności oraz do znakowania fluorescencyjnego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7170.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IMMUNIQ Beata Solon-Gogol
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sąsiedzka 1
Kod pocztowy: 44-240
Miejscowość: Żory
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5953.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5953.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5953.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa materiałów i odczynników do elektroforezy 2D i spektrometrii mas.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie dotyczące przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 5 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych bowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W ww. postępowaniu w Części nr 5 do dnia 03 sierpnia 2017 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa materiałów i odczynników do analizy transkryptomu.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie dotyczące przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 6 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych bowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W ww. postępowaniu w Części nr 6 do dnia 03 sierpnia 2017 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie dotyczące przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 7 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych bowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W ww. postępowaniu w Części nr 7 do dnia 03 sierpnia 2017 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek 3D.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1145.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "LABO-MIX" Spółka Jawna Krystyna Skałka, Andrzej Wencław
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łąkowa 3/5
Kod pocztowy: 90-562
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1361.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1361.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1361.29
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Dostawa materiałów drukujących do drukarki OBJET EDEN 350.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie dotyczące przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 9 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych bowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W ww. postępowaniu w Części nr 9 do dnia 03 sierpnia 2017 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Dostawa materiałów drukujących (filament) do drukarki Ultimaker 3.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie dotyczące przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 10 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych bowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W ww. postępowaniu w Części nr 10 do dnia 03 sierpnia 2017 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Dostawa jednorazowych materiałów zużywalnych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie dotyczące przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 11 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych bowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W ww. postępowaniu w Części nr 11 do dnia 03 sierpnia 2017 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Dostawa podstawowego drobnego sprzętu laboratoryjnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6440.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "LABO-MIX" Spółka Jawna Krystyna Skałka, Andrzej Wencław
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łąkowa 3/5
Kod pocztowy: 90-562
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7770.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7770.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7770.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Dostawa elementów szklanych reaktora

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie dotyczące przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 13 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych bowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W ww. postępowaniu w Części nr 13 do dnia 03 sierpnia 2017 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.