eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Promocja miasta poprzez lokowanie produktu turystycznego Miasta Rybnika w serialu fabularnym emitowanym na antenie telewizji ogólnodostępnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-14

Ogłoszenie nr 500033686-N-2018 z dnia 14-02-2018 r.

Miasto Rybnik: Promocja miasta poprzez lokowanie produktu turystycznego Miasta Rybnika w serialu fabularnym emitowanym na antenie telewizji ogólnodostępnej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635656-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Promocja miasta poprzez lokowanie produktu turystycznego Miasta Rybnika w serialu fabularnym emitowanym na antenie telewizji ogólnodostępnej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.198.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje promocję Miasta Rybnika, poprzez lokowanie produktu turystycznego Miasta Rybnika w serialu fabularnym. Promocja ma się odbywać poprzez: ­ lokowanie Miasta Rybnika w minimum 12 odcinkach serialu, gdzie długość każdego odcinka wynosić będzie minimum 40 minut, ­ realizację minimum 36 ujęć, we wszystkich odcinkach serii, zawierających lokowanie Miasta Rybnika, w tym pokazanie architektury Rybnika oraz charakterystycznych miejsc w ujęciach plenerowych (tzw. establishe, czyli ujęcie plenerowe przedzielające sceny lub w trakcie trwania sceny). Miejsca wykonywania ujęć na terenie Miasta Rybnika zostaną zaproponowane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy i będą mogły być przedmiotem negocjacji ze względu na dopasowanie do fabuły serialu. ­ minimum 6 wskazań słownych - "Rybnik", łącznie we wszystkich odcinkach serii. Wskazania zostaną wykorzystane w pozytywnej lub neutralnej składni zdania. Bohaterowie serialu powinni posługiwać się nazwą "Rybnik" podczas realizacji scen, ­ emisję serialu na antenie telewizyjnej, dostępnej na minimum dwóch platformach cyfrowych w jakości HD, oraz w naziemnej telewizji cyfrowej, ­ emisję serialu, która powinna rozpocząć się najpóźniej w lutym 2018 roku, w najlepszym czasie antenowym (niedziela, poniedziałek lub wtorek, emisja powinna się rozpocząć najwcześniej o 21.00, a kończyć się powinna najpóźniej o 23.00, jeden odcinek premierowy w tygodniu), ­ umieszczenie odcinków premierowych oraz całego serialu na platformie typu VoD, ­ umieszczenie nazwy Miasta Rybnika w napisach końcowych każdego odcinka serialu. Najlepszą promocję Miasta i wysoką oglądalność serialu zapewnią znani i uznani aktorzy. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia udziału w serialu: ­ minimum dwóch aktorów/aktorek, którzy/re wystąpili/ły w swojej karierze w minimum czterech serialach, ­ minimum dwóch aktorów/aktorek, którzy w ostatnich 5 latach zagrali w filmie fabularnym wyświetlanym w polskich kinach, który obejrzało według ilości sprzedanych biletów minimum dwa miliony osób. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagane cechy materiałów są dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników oraz w żaden sposób nie ograniczają dostępności dla osób niepełnosprawnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 300000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TVN Media Sp. z o.o.
Email wykonawcy: k.niedziela@tvn.pl
Adres pocztowy: ul. Wiertnicza 166
Kod pocztowy: 02-952
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 369000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 360000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 369000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.