To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-25
Ogłoszenie nr 500033634-N-2017 z dnia 25-09-2017 r.
Biblioteka Kraków: Remont części pomieszczeń biblioteki na os. Stalowym 12 w Krakowie wraz z wyposażeniem.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582840-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Biblioteka Kraków, Krajowy numer identyfikacyjny 366210343,
ul. pl. Jana Nowaka-Jeziorańskiego
3,
31-154
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 6189100, e-mail
zamowienia@biblioteka.krakow.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.biblioteka.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont części pomieszczeń biblioteki na os. Stalowym 12 w Krakowie wraz z wyposażeniem.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):53/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych polegających na remoncie części pomieszczeń biblioteki na os. Stalowym 12 w Krakowie wraz z wyposażeniem. Znak sprawy 53/2017. Wymagany okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy. 2. Opis budynku. Filia nr 53 Biblioteki Kraków znajduje się na parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Nowej Hucie. Budynek wybudowany w latach 50-tych 20-tego wieku, metodą tradycyjną o ścianach z cegły i stropach monolitycznych. 3. Zakres prac remontowo-budowlanych - sala dla dzieci, serwerownia i korytarz, - rozebranie parkietów wraz ze ślepą podłogą z wykonaniem wylewek i ułożeniem płytek gresowych na kleju, - szlifowanie i malowanie parkietów, - malowanie, grzejników żeliwnych oraz rur instalacji CO, - malowanie lamperii na korytarzu, - zmycie, szpachlowanie, impregnacja oraz malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, - zamontowanie wentylatora ściennego z doprowadzeniem zasilania - montaż klimatyzatora ściennego ( jedn. zewn. i wewn.) z orurowaniem i doprowadzeniem zasilania, - modernizacja instalacji elektrycznej, - zainstalowanie alarmu, 4. Zakres prac remontowych - łazienka. - wymiana drzwi wejściowych - prace tynkarskie - demontaż posadzki z wykonaniem wylewek i posadzek gresowych - licowanie ścian płytki ściennymi - wykonanie sufitu podwieszanego z płyt karton-gips na ruszcie stalowym - wykonanie gładzi na ścianach z impregnacją i przemalowaniem pomieszczenia - wykonanie prace elektrycznych z montażem osprzętu i opraw - montaż suszarki elektrycznej, bojlera oraz grzejnika elektrycznego - wykonanie pełnego zakresu prac instalacji wod-kan z białym montażem 5. Zakup i wykonanie mebli oraz elementów wyposażenia - zgodnie z załączonym projektem. 6. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projektu i załączników graficznych. W przypadku wystąpienia nazwy producenta w załącznikach do postępowania - produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45211310-5
Dodatkowe kody CPV: 39100000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Licytacja elektroniczna
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
77146.80
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SAMBUD Józef Paryl
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
86500
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wymiana stolarki okiennej, drzwiowej i witryn w lokalach użytkowych, w podziale na 11 części
- 169.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług serwisu agregatów i szaf klimatyzacyjnych oraz klimakonwektorów w Narodowym Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS.
- Ochrona osób i mienia podczas trwania imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2024 roku - etap II
- 183.2024 Wyłonienie wykonawcy na dostawę mikroskopu polaryzacyjnego na potrzeby Instytutu Archeologii UJ.
- Zakup autobusu na potrzeby uczniów z dysfunkcją wzroku z Centrum dla Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie przy ul. Tynieckiej 6
- Wymiana oświetlenia na hali produkcyjno-magazynowej B 1.2 oraz wymiana RG nN w kompleksie C zlokalizowanych na terenie Business Park Nad Drwiną w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI DOBRYŃ KOLONIA Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- wykonanie przebudowy i modernizacji pomieszczeń II i III piętra Pawilonu Wielofunkcyjnego na potrzeby Oddz. Onkologicznego i Oddz. Dziennej Chemioterapii oraz dostawy sprzętu med., technicznego
- Dostawa foteli obrotowych i gabinetowych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Zespole Placówek Oświatowych w Kozłowie"
- Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń biurowych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Zakup wyposażenia przedszkola, w tym dla osób z niepełnosprawnością w ramach realizacji projektu Budowa przedszkola w miejscowości Wielącza na potrzeby prowadzenia oddziału przedszkolnego
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.