To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-25
Ogłoszenie nr 500033475-N-2017 z dnia 25-09-2017 r.
Gmina Rytwiany: Budowa budynku mieszkalnego z lokalami socjalnym w Kłodzie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572974-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Rytwiany, Krajowy numer identyfikacyjny 83040972600000,
ul. ul. Staszowska
15,
28236
Rytwiany, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
15 864 79 30, e-mail
rytwiany@rytwiany.com.pl, faks
15 864 79 35.
Adres strony internetowej (url): www.rytwiany.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku mieszkalnego z lokalami socjalnym w Kłodzie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IŚ.7013.6.2017.DC
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest: budowa budynku socjalnego z lokalami socjalnymi wraz z infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu, budową budynku gospodarczego, zadaszeniem miejsca na składowanie odpadów, zjazdem z drogi gminnej na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 513/3, 513/5, 1353/3 w Kłodzie. Budynek mieszkalny: obiekt jednokondygnacyjny bez podpiwniczenia z 5 lokalami socjalnymi: -ławy fundamentowe wylewane -ściany konstrukcyjne z bloczków ceramicznych, -dach z prefabrykowanych dźwigarów drewnianych kryty blachodachówką -instalacja wod-kan, elektryczna, odgromową -przyłącza wod-kan -ogrzewanie kominkiem wspomagane elektrycznie Powierzchnia zabudowy -211,15m2 Kubatura -1120,00m3 Budynek gospodarczy z przeznaczeniem na komórki lokatorskie: obiekt jednokondygnacyjny bez podpiwniczenia: -ławy fundamentowe wylewane --ściany konstrukcyjne z bloczków ceramicznych, -dach z prefabrykowanych dźwigarów drewnianych kryty blachodachówką Powierzchnia zabudowy -50,00m2 Kubatura -224,00m3 Zagospodarowanie obejmuje m.in wykonanie utwardzenia terenu z kostki betonowej oraz tłucznia kamiennego. Zjazd z drogi gminnej z kostki betonowej obramowany krawężnikami. Należy uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogi gminnej-ul.Kamedulska po wykonaniu przyłączy. Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 9 SIWZ, wraz z załączonymi dokumentami, tj.: projektem budowlanym, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych określa pełny zakres przedmiotowego zamówienia. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotowego zamówienia określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 8 SIWZ. 2.Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na roboty objęte przedmiotowym zamówieniem na okres minimum 36 miesięcy od daty ich odbioru końcowego. Uwaga: Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SIWZ. 3.Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Uwaga: Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem. 4.Stosownie do art. 29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie robót ziemnych, konstrukcyjnych, wykończeniowych oraz zagospodarowania terenu i wykonania przyłączy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 ze zmianami). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty ziemne, konstrukcyjne, wykończeniowe, zagospodarowanie terenu i wykonanie przyłączy (czynności szczegółowe określone zostały w przedmiarze robót). 1)Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a)sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: -roboty budowlane będą wykonywane przez osoby wymienione wykazie osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w/w wykaz przed podpisaniem umowy, -Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, że osoby wymienione w wykazie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, -Wykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia, na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu informację o stanie i sposobie zatrudnienia osób wykonujących czynności niezbędne do realizacji zamówienia. -Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. b)Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: -w przypadku nie przedstawienia w terminie oświadczenia lub informacji dokumentujących zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 1 000,00zł brutto, -w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku informacji lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w wykazie, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczyć Wykonawcy dodatkowo karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego brutto. 5.Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, zgodnie z art.91.ust.2a ustawy Pzp ponieważ nie stosuje ceny, jako jedynego kryterium oceny ofert oraz kryterium o wadze przekraczającej 60%. 6.Przedmiotowe zamówienie, uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45211340-4
Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45400000-1, 45311000-0, 45330000-9, 45111291-4, 45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
718469.48
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany "DARBUD" Darowski Adam
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
688000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na działce nr ewid. 1025/5 położonej w Brzyskach
- Budowa sieci wodociągowej w ulicy Pokrzywno w Poznaniu
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kowal - etap IV
- Przebudowa zabytkowego budynku w Stróży
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.