eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciecierzyn › Dostawa artykułów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-09-25

Ogłoszenie nr 500033332-N-2017 z dnia 25-09-2017 r.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny: Dostawa artykułów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny, Krajowy numer identyfikacyjny 1061308300082, ul. Elizówka 65A -, 21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 7568810, e-mail agnieszka.partyka@arimr.gov.pl, lubelski@arimr.gov.pl, faks 81 7563941.
Adres strony internetowej (url): www.arimr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BOR03.2614.2.2017.AP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa, rozładunek i wniesienie fabrycznie nowych artykułów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych (dalej: "artykułów eksploatacyjnych") do Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz odbiór po wykorzystaniu przez Zamawiającego zużytych artykułów eksploatacyjnych pochodzących z bieżącego jak i z poprzednich postępowań (dalej: "zużytych artykułów eksploatacyjnych"). Zużyte artykuły eksploatacyjne mogą pochodzić z innych urządzeń drukujących używanych w ARiMR niż wymienionych w postępowaniu. 2. Dostawa i wniesienie artykułów eksploatacyjnych musi nastąpić do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 3. Specyfikację techniczną zamówienia określa Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wszystkie artykuły eksploatacyjne muszą: 4.1. być fabrycznie nowe, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100 % nowych części. Żadna z części, np. kaseta, bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, atrament, tusz oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane, nie refabrykowane, pochodzące z bieżącej produkcji 4.2. być pakowane pojedynczo, lub jeżeli producent nie oferuje takich opakowań - w możliwie najmniejszym opakowaniu zbiorczym - nie większym niż 2 szt/op., dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy. W przypadku dostawy zamienników wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy dany zamiennik. 4.3. posiadać datę ważności nie krótszą niż 24 miesiące od daty dostarczenia Zamawiającemu. 5. Za oryginalne artykuły eksploatacyjne należy uznawać takie artykuły eksploatacyjne, które są wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane, nie posiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 7. Przez produkt / artykuł eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do materiału oryginalnego (pożądanego przez Zamawiającego) oraz: 7.1. fabrycznie nowy, czyli przy jego produkcji musi być wykorzystane 100 % nowych części. Żadna z części np. kaseta, bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, atrament, tusz oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane, nie refabrykowane, 7.2. pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi, 7.3. w przypadku, gdy produkt oryginalny posiada układ scalony (inteligentny układ elektroniczny - chip), który monitoruje proces druku i zużycie tuszu lub tonera, produkt równoważny musi posiadać element analogiczny, 7.4. opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania, 7.5. którego wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla tonerów do drukarek monochromatycznych, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producenta sprzętu, 7.6. który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, 7.7. który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, 7.8. który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, 7.9. po jego zainstalowaniu w sprzęcie na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu nie mogą się pojawiać żadne negatywne komunikaty o niepoprawnej pracy materiału eksploatacyjnego zainstalowanego w urządzeniu, 7.10. musi być w pełni kompatybilny z urządzeniami, w których będzie zainstalowany. Musi wspierać m.in. aktualizację oprogramowania urządzenia, nie wprowadzać żadnych zmian w ustawieniach urządzenia. 8. Udowodnienie równoważności artykułów eksploatacyjnych leży po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów/artykułów równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy, symbolu, producenta, pojemności i wydajności artykułu równoważnego w kolumnie nr 4 "Produkt oferowany" w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) a także dołączenie do oferty opisu ze szczegółową specyfikacją, z której w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany artykuł eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, niż określone przez Zamawiającego. Materiały równoważne muszą posiadać potwierdzenia zgodności parametrów technicznych (raporty z testów), w tym wydajności określonych na podstawie normy ISO/IEC 19752 dla tonerów do drukarek monochromatycznych. Potwierdzenie badania tych parametrów, wystawione przez producenta materiałów równoważnych musi zostać dołączone do oferty w formie załącznika. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów równoważnych odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zmiany artykułu oferowanego na artykuł oryginalny, pochodzący od producenta urządzenia. 10. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych do wymaganych wskazanych w tabeli "Specyfikacja technicza" w poz.: 1-2 - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty raporty z testów wydajności przeprowadzonych dla zaoferowanych produktów równoważnych. Dołączone do oferty raporty z testów wydajności, o których mowa powyżej, powinny zawierać co najmniej poniższe informacje: - datę przeprowadzenia testu, - model drukarki na której prowadzono testy, - ilość testowanych materiałów (toner/tusz), - średnia wydajność testowanych materiałów (liczona w stronach na toner/tusz), - informacja o stronie testowej, - format i gramatura papieru używanego do testu, - dane kontaktowe do firmy, która przeprowadziła badania. 11. W przypadku dwukrotnej reklamacji danej pozycji artykułu eksploatacyjnego równoważnego, Zamawiający może żądać dostaw przedmiotu oryginalnego lub innego spełniającego wymagania i zalecanego przez producenta, w cenie określonej w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) dla danej pozycji. W takim przypadku wymagana będzie zgoda Zamawiającego na zamianę oferowanego artykułu. 12. Ilekroć w dalszej części mowa jest o sprzedaży/dostawie należy przez to rozumieć również dowóz, rozładunek z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na artykuły eksploatacyjne na okres min. 24 miesięcy - termin gwarancji w stosunku do przedmiotu poszczególnej sprzedaży biegnie od daty protokolarnego przejęcia jej przedmiotu. 14. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do siwz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30192113-6


Dodatkowe kody CPV: 30125120-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 63600
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dalimex sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie
Email wykonawcy: biuro@dalimex.pl
Adres pocztowy: ul. Obywatelska 4
Kod pocztowy: 20-092
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69996,35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69996,35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84451,80
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Istotną cechą zamawianych przez Lubelski Oddział Regionalny ARiMR produktów jest ich typowość, gwarantująca Zamawiającemu porównanie cen takiego samego rodzaju produktów, oferowanych przez różnych dostawców lub Wykonawców, poprzez podanie nazwy produktu i określenie podstawowych ich parametrów. Tryb zapytania o cenę może być zastosowany w odniesieniu do takich dostaw, które de facto są oferowane wszystkim, ewentualnie zaintersowanym ich zakupem. Tryb zapytania o cenę jest powszechnie dostępną metodą dochodzenia do udzielenia zamówienia publicznego w przypadku zamówień o wartości niższej niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 135 000 euro, typowych i najprostszych, a zamawiane rzeczy są w pełni porównywalne, ich cechy zostały znormalizowane (ustalone zostały wobec nich powszechnie akceptowane standardy jakościowe), bowiem jedynym różnicującym je czynnikiem jest cena. Reasumując zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiajacy może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia sa dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawa prawna - art. 69-73 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.