eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-09-25

Ogłoszenie nr 500033325-N-2017 z dnia 25-09-2017 r.

Łódź: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 341859-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 374945-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 00010049200000, ul. ul. Solna 14, 91423 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 235 48 00, e-mail zam.publ@melioracja.lodz.pl; dyrektor@melioracja.lodz.pl, faks 42 235 48 11.
Adres strony internetowej (url): www.bip.melioracja.lodzkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DZ/331/57/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz).


II.4) Główny kod CPV: 45244000-9
Dodatkowe kody CPV:

31523200-0,

45246400-7,

71355000-1,

35121700-5,

71314100-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 01.01.2017 do 31.12.2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Utrzymanie obiektów zbiornika wodnego "Kotliny"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 28/12/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

TOMEL Witold Dziubak, tomel@interia.eu, Tomaszów Mazowiecki ul. Stolarska 31A lok. 21, 97-200, Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 30499.13 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/09/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana zakresu przedmiotu zamówienia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku ze zniszczeniem i zdewastowaniem oznakowania na budowli piętrzącej na zbiorniku wodnym Kotliny zachodzi konieczność jego uzupełnienia. Obowiązek ten został potwierdzony przez Policję. Przedmiotowe prace nie zostały przewidziane w ramach obowiązującej umowy i wychodzą poza jej zakres, a konieczność ich wykonania spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. Szacunkowa wartość przedmiotowych prac wynosi 672,71 zł (brutto: 827,43 zł.). Wartość zamówienia określona pierwotnie w umowie nr 277/D/2016 z dnia 28.12.2016 r. wynosi: 30 499,13 zł (wraz podatkiem VAT: 37 513,93 zł). Zatem wartość zmiany wynosi 2,21%, czyli nie przekroczy 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. W związku z powyższym zachodzą przesłanki określone w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b)wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, umożliwiające dokonanie zmiany umowy nr 277/D/2016 zawartej w dniu 28.12.2016 r. z Wykonawcą: Panem Witoldem Dziubakiem, prowadzącym działalność gospodarczą pn.: TOMEL Witold Dziubak; 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Stolarska 31A lok. 21.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.