Ogłoszenie nr 500033325-N-2017 z dnia 25-09-2017 r.
Łódź: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 341859-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 374945-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 00010049200000,
ul. ul. Solna
14,
91423
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 235 48 00, e-mail
zam.publ@melioracja.lodz.pl; dyrektor@melioracja.lodz.pl, faks
42 235 48 11.
Adres strony internetowej (url): www.bip.melioracja.lodzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DZ/331/57/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz).
II.4) Główny kod CPV: 45244000-9
Dodatkowe kody CPV:
31523200-0,
45246400-7,
71355000-1,
35121700-5,
71314100-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 01.01.2017 do 31.12.2017
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Utrzymanie obiektów zbiornika wodnego "Kotliny" |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
28/12/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
TOMEL Witold Dziubak,
tomel@interia.eu,
Tomaszów Mazowiecki ul. Stolarska 31A lok. 21,
97-200,
Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj.
łódzkie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/09/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana zakresu przedmiotu zamówienia
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku ze zniszczeniem i zdewastowaniem oznakowania na budowli piętrzącej na zbiorniku wodnym Kotliny zachodzi konieczność jego uzupełnienia. Obowiązek ten został potwierdzony przez Policję. Przedmiotowe prace nie zostały przewidziane w ramach obowiązującej umowy i wychodzą poza jej zakres, a konieczność ich wykonania spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając
z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. Szacunkowa wartość przedmiotowych prac wynosi 672,71 zł (brutto: 827,43 zł.). Wartość zamówienia określona pierwotnie w umowie nr 277/D/2016 z dnia 28.12.2016 r. wynosi: 30 499,13 zł (wraz podatkiem VAT: 37 513,93 zł). Zatem wartość zmiany wynosi 2,21%, czyli nie przekroczy 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
W związku z powyższym zachodzą przesłanki określone w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b)wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, umożliwiające dokonanie zmiany umowy nr 277/D/2016 zawartej w dniu 28.12.2016 r.
z Wykonawcą: Panem Witoldem Dziubakiem, prowadzącym działalność gospodarczą pn.: TOMEL Witold Dziubak; 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Stolarska 31A lok. 21.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Usługa żywienia pacjentów szpitala i pensjonariuszy Zakładu Opiekuńczo Leczniczego
- Świadczenie usług serwisu i utrzymania systemu drukowania
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Toksykologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Renowacja stawu w miejscowości Izdebki - Wąsy
- Przebudowa zbiornika wodnego małej retencji w Pyszkowie
- Budowa strażnicy OSP w Dębem Wielkim
- Renowacja stawu w miejscowości Krzesk - Majątek.
- Usługi w zakresie przeglądów okresowych instalacji i urządzeń infrastruktury
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.