To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-25
Ogłoszenie nr 500033321-N-2017 z dnia 25-09-2017 r.
Zarząd Lokali Miejskich: wykonanie robót dekarsko-blacharskich wraz z wykonaniem robót towarzyszących w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 573947-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Lokali Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 36375254600000,
ul. Al. Tadeusza Kościuszki
47,
90514
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 652 96 70, e-mail
zlm@zlm.lodz.pl, faks
42 652 77 24.
Adres strony internetowej (url): www.zlm.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie robót dekarsko-blacharskich wraz z wykonaniem robót towarzyszących w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):250/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dekarsko blacharskich wraz z wykonaniem robót towarzyszących w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 7 części. Podział zamówienia na części: część Adres Budynek 1 Limanowskiego 217 Mieszkalny frontowy Sierakowskiego 76a Mieszkalny frontowy Berka Joselewicza 18 Mieszkalny poprzeczna oficyna 2 Podgórna 25 Mieszkalny frontowy Podgórna 27 Mieszkalny frontowy Demokratyczna 96 Mieszkalny frontowy 3 Pabianicka 32 Użytek prawa oficyna nr 1 i 2, lewa oficyna Pryncypalna 38 Prawa oficyna niższy użytek Mazurska 6 Użytek - lewa oficyna komórki Felińskiego 9 Użytek front prawa strona 4 6-Sierpnia 27 Mieszkalny front i lewa oficyna Ogrodowa 28 Mieszkalny frontowy 14 kl. schodowa + kl. nr 1 m 18 Ogrodowa 26 Mieszkalny front kl. schodowa nr 9 Konstantynowska 96 Mieszkalny frontowy 5 Grodzieńska 1 Mieszkalny frontowy Podrzeczna 14 Mieszkalny frontowy Orla 7 Mieszkalny prawa oficyna 6 Sterlinga 17a Mieszkalny frontowy 7 Nowa 21 Mieszkalny frontowy Ketlinga 23 Mieszkalny frontowy - blok W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do SIWZ / kosztorysami nakładczymi, - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane min. 60 miesięcy. d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: remont dachów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
106447.07
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. Grab-Bud sp. zoo
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
117825,72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: remont dachów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
174602.58
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.I.B. Hesbud
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
188754,17
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: remont dachów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
104977.63
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Murarstwo-Dekarstwo Dariusz Kowalski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
113556,13
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: remont dachów |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. Dnia 04.09.2017 roku o godzinie 10:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta na część 4 zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: remont dachów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
155071.05
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.I. Hemar,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
157828,04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: remont dachów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
95555.79
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.I. Hemar
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
89351,52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy wózków do transportu brudnej bielizny, szafek do przechowywania czystej bielizny, szafek na klucze i wózków platformowych dla wszystkich obiektów CSK Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- ZP/3/2024 - dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych oraz wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Modernizacja budynku przy ul. Wróblewskiego 9
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii na potrzeby BP ARiMR w Łęczycy
- 34/ZP/2024 Dostawa książek i czasopism naukowych dla Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego
- DZP.26.100.2024 Wykonanie zadania w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2023/2024 pn. "Mural dla łodzianina Juliana Tuwima. Uhonorujmy naszego wspaniałego poetę."
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa w Stróży
- Przeprowadzenie prac remontowo-konserwatorskich w zabytkowym zespole pałacowo-parkowym w Dębinkach
- Remont dachu budynku administracyjnego z robotami towarzyszącymi na Cmentarzu Prądnik Czerwony w Krakowie.
- Remont kominów wentylacyjnych w budynku zakwaterowania OP2 w części A i B
- Przebudowa dachu, przebudowa poddasza z dociepleniem stropu, nadbudowa kominów, remont gzymsów, wykonanie instalacji odgromowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Dahlbergha 5 w Warszawie.
- 12/TP1/SZP-2/2024 Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu na budynku "A" Politechniki Koszalińskiej przy ul. Racławickiej 17 w Koszalinie.
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.