eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › "Ochrona in situ nietoperzy na terenie zabytkowego parku przy ul. Oleśnickiej 4 w Namysłowie" poprzez rewitalizację zabytkowego parku przy ul. Oleśnickiej 4 w Namysłowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-25

Ogłoszenie nr 500033132-N-2017 z dnia 25-09-2017 r.

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu: "Ochrona in situ nietoperzy na terenie zabytkowego parku przy ul. Oleśnickiej 4 w Namysłowie" poprzez rewitalizację zabytkowego parku przy ul. Oleśnickiej 4 w Namysłowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Ochrona in situ nietoperzy na terenie zabytkowego parku przy ul. Oleśnickiej 4 w Namysłowie", w ramach osi Priorytetowej V Ochrona dziedzictwa kulturowego i kultury, Działanie 5.1 Ochrona różnorodności biologicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566242-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Krajowy numer identyfikacyjny 53142196300000, ul. Pl. Wolności , 46100 Namysłów, woj. opolskie, państwo Polska, tel. (077) 410 36 95, e-mail zamowienia@namyslow.pl, faks 774 103 922.
Adres strony internetowej (url): www.namyslow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Ochrona in situ nietoperzy na terenie zabytkowego parku przy ul. Oleśnickiej 4 w Namysłowie" poprzez rewitalizację zabytkowego parku przy ul. Oleśnickiej 4 w Namysłowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZM.I.272.39.2017.MA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: realizacja projektu "Ochrona in situ nietoperzy na terenie zabytkowego parku przy ul. Oleśnickiej 4 w Namysłowie", w ramach osi Priorytetowej V Ochrona dziedzictwa kulturowego i kultury, Działanie 5.1 Ochrona różnorodności biologicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020 (Konkurs nr RPOP.05.01.00-IZ.00-16-001/16), poprzez rewitalizację zabytkowego parku przy ul. Oleśnickiej 4 w Namysłowie. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, projektem budowlanym rewitalizacji zabytkowego parku przy ul. Oleśnickiej 4 w Namysłowie, projektem rozbiórki budynku pralni, przedmiarami robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), decyzją nr AB.6740.325.303.2015 z dnia 17.11.2015 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę, decyzją nr AB-7351-25/28/2010 z dnia 01.07.2010 r. udzielająca pozwolenia na rozbiórkę, pozwoleniem nr 741/N/2015 z dnia 26.10.2015 r. Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia oraz, obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej. 3. Zamówienie składa się z 2 części: Część 1: Przebudowa nawierzchni alejek, alei pieszo-jezdnych i placów parkowych wraz z system odprowadzania wód opadowych, ogrodzenia zewnętrznego Parku oraz rozbiórki budynku i usunięcia zużytych naziemnych elementów zagospodarowania terenu kolidujących z zabytkowym walorem Parku, a także wykonanie prac związanych z zielenią i małą architekturą Parku. Część 2: Przebudowa systemu oświetlenia Parku, usunięcia zużytych i kolidujących z zabytkowym walorem Parku naziemnych elementów zagospodarowania terenu. 4. "Ochrona in situ nietoperzy na terenie zabytkowego parku przy ul. Oleśnickiej 4 w Namysłowie" poprzez rewitalizację zabytkowego parku przy ul. Oleśnickiej 4 w Namysłowie na działkach nr 833/1, 833/3, 833/4 obejmuje: Część 1: Przebudowę nawierzchni alejek, alei pieszo-jezdnych i placów parkowych wraz z system odprowadzania wód opadowych, ogrodzenia zewnętrznego Parku oraz rozbiórki budynku i usunięcia zużytych naziemnych elementów zagospodarowania terenu kolidujących z zabytkowym walorem Parku, a także wykonanie prac związanych z zielenią i małą architekturą Parku: 1) Roboty pomiarowe. 2) Roboty rozbiórkowe istniejących alei, alejek, placów oraz budynku pralni. 3) Usunięcie drzew, pni, krzewów i pozostałej kolidującej zieleni. 4) Usunięcie i przebudowa kolidujących instalacji (gazowej, elektrycznej, c.o., wod.-kan.). 5) Usunięcie warstwy humusu, wywóz humusu i jego tymczasowe składowanie. 6) Usunięcie zużytych naziemnych elementów zagospodarowania terenu. 7) Roboty ziemne - korytowanie pod nawierzchnie z kostki kamiennej, przygotowanie gruntu do wykonania nasadzeń i trawników. 8) Roboty związane z poszerzeniem bramy wjazdowej. 9) Wykonanie izolacji budynków. 10) Wykonanie stabilizacji gruntu. 11) Ustawienie kostki zewnętrznej na ławie fundamentowej z oporem. 12) Wykonanie podbudowy z kruszywa. 13) Wykonanie warstwy podsypkowej. 14) Wykonanie nawierzchni alejek, alei pieszo-jezdnych (w tym aleję główną stanowiącą drogę pożarową), placów parkowych oraz miejsc postojowych z kostki kamiennej. Wykonanie placu przy windzie (około 50 m2) z kostki ciętej bez nierówności. 15) Wykonanie odwodnienia. 16) Poszerzenie bramy wjazdowej przy zjeździe na teren Parku z drogi wojewódzkiej DW 451 (od ul. Oleśnickiej). 17) Urządzenia i infrastrukturę techniczną do prawidłowego funkcjonowania szpitala znajdującego się na terenie Parku, w tym wymiana hydrantów p.poż. 18) Wymiana płyty betonowej na płytę granitową przy wejściu do budynku szpitala. 19) Oznakowanie pionowe i poziome alei pieszo-jezdnych, placów parkowych z miejscami parkingowymi, urządzeń i infrastruktury technicznej. 20) Wykonanie pielęgnacji drzew. 21) Wykonanie przesadzenia drzew i krzewów. 22) Wykonanie nowych nasadzeń. 23) Wykonanie trawników. 24) Elementy małej architektury: ławki parkowe, kosze na śmieci, stojaki na rowery. 25) Wykonanie robót towarzyszących. 26) Uporządkowanie terenu budowy wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego obiektów naruszonych. 27) Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu zapewniającego ciągłość funkcjonowania szpitala. 28) Przygotowanie, spaletowanie i przewiezienie na odległość do 5 km materiałów z rozbiórki nadających się do powtórnego użycia (kostka, obrzeża). 29) Koordynacja działań z wykonawcą robót elektrycznych oraz wykonawcą robót związanych z montażem piwnicy do hibernacji nietoperzy. 30) Wykonanie dokumentów porealizacyjnych: a) dokumentacji powykonawczej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, b) geodezyjny operat powykonawczy, c) protokoły sprawdzeń i badań, d) kompletny wniosek o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenie zakończenia robót przez Zamawiającego. Część 2: Przebudowę systemu oświetlenia Parku, usunięcia zużytych i kolidujących z zabytkowym walorem Parku naziemnych elementów zagospodarowania terenu: 1) Budowę stacji transformatorowej 15/04 kV wraz z powiązaniem sieciowym 15 kV i n/n niezbędnym dla zasilania oświetlenia w rewitalizowanym zabytkowym parku. 2) Przebudowę istniejących sieci kablowych na terenie szpitala w Namysłowie kolidujących z zabytkowym walorem Parku oraz naziemnych elementów zagospodarowania terenu. 3) Budowę sieci kablowej sterowniczej na zabytkowego parku w Namysłowie dla sterowania układów SZR i agregatu prądotwórczego. 4) Przebudowę zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego. 5) Przebudowę układów pomiarowych i układu SZR dla całości obiektu przy ulicy Oleśnickiej nr 4 w Namysłowie. 6) Budowę oświetlenia w obrębie zabytkowego parku. 7) Wykonanie wyłącznika P.Poż dla budynku szpitala 8) Wykonanie wszystkich powiązań sieci zewnętrznych z rozdzielnicami obiektowymi na terenie szpitala 9) Demontaż przyłącze nr 1 (zasilanie ze stacji transformatorowej Namysłów Oleśnicka) o mocy maksymalnej 90 kW. 10) Demontaż przyłącze nr 2 (zasilanie ze stacji Namysłów Oleśnicka) o mocy maksymalnej 35 kW. 11) Demontaż przyłącze nr 3 (zasilanie ze stacji Namysłów Rzeźnia) o mocy maksymalnej 75 kW. 12) Demontaż przyłącze nr 4 zasilania rezerwowego z Agregatu prądotwórczego o mocy maksymalnej 100 kW. 13) Przeprowadzenie wszystkich uzgodnień branżowych z Tauron-Dystrybucja S.A. związanych z demontażem istniejących przyłączy oraz wykonaniem nowego zasilania. 14) Roboty pomiarowe. 15) Usunięcie zużytych naziemnych elementów zagospodarowania terenu. 16) Współpraca z wykonawcą robót drogowych i zieleni. 17) Wykonanie prób przełączenia (sieć, agregat). 18) Wykonanie dokumentów porealizacyjnych: a) dokumentacji powykonawczej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, b) geodezyjny operat powykonawczy, c) protokoły pomiarów, sprawdzeń i badań. 5. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 45112711-2 Roboty w zakresie kształtowania parków. Dodatkowe kody CPV: 31523200-0 Trwałe znaki informacyjne. 34928472-7 Oznakowanie. 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci. 39113600-3 Ławki. 39151100-6 Stojaki. 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę. 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne. 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 45111213-4 Roboty w zakresie oczyszczania terenu. 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu. 45111300-1 Roboty rozbiórkowe. 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby. 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu. 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych. 45113000-2 Roboty na placu budowy. 45223300-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów. 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych. 45232200-4 Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych. 45232210-7 Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych. 45232221-7 Podstacje transformatorowe. 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg. 45233140-2 Roboty drogowe. 45233161-5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych. 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników. 45233221-4 Malowanie nawierzchni. 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych. 45233292-2 Instalowanie urządzeń ochronnych. 45233293-9 Instalowanie mebli ulicznych. 45262510-9 Roboty kamieniarskie. 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne. 45315700-5 Instalowanie stacji rozdzielczych. 45320000-6 Roboty izolacyjne. 45453100-8 Roboty renowacyjne. 71250000-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe. 6. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonywania przedmiotu zamówienia. 7. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. 8. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ wraz z jej dodatkami, w tym również przedmiarem robót, dokumentacją techniczno-budowlaną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie robót. 9. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji - 3 lata. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 3 lata, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i ofercie. 11. Dopuszcza się składania ofert częściowych. Liczba części: 2. Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: jednej lub wszystkich części. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia w obrębie danej części zostaną odrzucone. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 15. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 16. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby do realizacji przedmiotu zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby wykonujące czynności w zakresie wykonywania robót budowlanych, na podstawie umów o pracę, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zmianami). Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłożenia przez Wykonawcę, umów o pracę z zatrudnionymi przez niego pracownikami. 17. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane, tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ projekcie umowy. 18. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu "nie dotyczy" lub inne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawcy. 19. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podstawie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 20. Miejsce realizacji zamówienia: zabytkowy park przy ul. Oleśnickiej 4 w Namysłowie na działkach nr 833/1, 833/3, 833/4.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45112711-2


Dodatkowe kody CPV: 31523200-0, 34928472-7, 34928480-6, 39113600-3, 39151100-6, 45100000-8, 45111000-8, 45111200-0, 45111213-4, 45111291-4, 45111300-1, 45112000-5, 45111291-4, 45112710-5, 45113000-2, 45223300-9, 45231400-9, 45232200-4, 45232210-7, 45232221-7, 45233120-6, 45233140-2, 45233161-5, 45233222-1, 45233221-4, 45233290-8, 45233292-2, 45233293-9, 45262510-9, 45310000-3, 45315700-5, 45320000-6, 45453100-8, 71250000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przebudowę nawierzchni alejek, alei pieszo-jezdnych i placów parkowych wraz z system odprowadzania wód opadowych, ogrodzenia zewnętrznego Parku oraz rozbiórki budynku i usunięcia zużytych naziemnych elementów zagospodarowania terenu kolidujących z zabytkowym walorem Parku, a także wykonanie prac związanych z zielenią i małą architekturą Parku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Wynik postępowania: Przetarg unieważnia się w części 1 na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn zmianami), ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówień, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie unieważnienia: Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całego zamówienia kwotę 2.752.846,65 zł brutto (z czego: na część 1 - 2.141.645,22 zł; na część 2 - 611.201,43 zł). Po zwiększeniu kwoty na część 1 o oszczędności z części 2, cena zaproponowana w najkorzystniejszej ofercie przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie części 1 o 150.356,03 zł. W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do wysokości oferty z najniższą ceną, zobowiązany jest unieważnić postępowanie w zakresie części 1.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Przebudowa systemu oświetlenia Parku, usunięcia zużytych i kolidujących z zabytkowym walorem Parku naziemnych elementów zagospodarowania terenu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 496911.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Kazimierz Piórkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 16
Kod pocztowy: 46-100
Miejscowość: Namysłów
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 417430.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 417430.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 667461.83
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.