Ogłoszenie nr 500033109-N-2017 z dnia 25-09-2017 r.
Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 929 501 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji drogowych współfinansowanych ze środków UE na pokrycie wkładu własnego gminy na zadania: budowa i przebudowa drogi gminnej Franknowo-Kramarzewo, Franknowo-Polkajmy oraz drogi wewnętrznej gminnej we Franknowie, , na okres od 15.09.2017 do 27.11.2028 r."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 565414-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500016049-N -2017i 500016473-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, Krajowy numer identyfikacyjny 51074355100000,
ul. Plac Zamkowy
4,
11320
Jeziorany, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
895 392 748, e-mail
um-budownictwo@wp.pl, faks
895 392 760.
Adres strony internetowej (url): www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 929 501 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji drogowych współfinansowanych ze środków UE na pokrycie wkładu własnego gminy na zadania: budowa i przebudowa drogi gminnej Franknowo-Kramarzewo, Franknowo-Polkajmy oraz drogi wewnętrznej gminnej we Franknowie, , na okres od 15.09.2017 do 27.11.2028 r."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BR-ZP.271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Nazwa przedmiotu zamówienia. Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 929 501 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji drogowych współfinansowanych ze środków UE na pokrycie wkładu własnego gminy na zadania: budowa i przebudowa drogi gminnej Franknowo-Kramarzewo, Franknowo-Polkajmy oraz drogi wewnętrznej gminnej we Franknowie, , na okres od 15.09.2017 do 27.11.2028 r." 1a. Nazwa zadań drogowych do sfinansowania wkładu własnego: - Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej we Franknowie na działce nr 205 - 176 937 zł, - Budowa i przebudowa drogi gminnej publicznej 163001N Franknowo-Polkajmy - 399 478 zł, - Budowa i przebudowa drogi gminnej publicznej 163001N Franknowo-Kramarzewo - 353 086 zł. 1b. Zadania realizowane ze środków Unii Europejskiej w ramach operacji typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych w ramach poddziałania "Wspieranie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów infrastruktury, w tym inwestycji w energie odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020 1b. Kod CPV zamówienia - CPV 66113000-5 Usługa kredytu 2. Opis przedmiotu zamówienia 2.1.Przedmiotem zamówienia jest usługa "Zaciągnięcia długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 929 501 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji drogowych współfinansowanych ze środków UE na pokrycie wkładu własnego gminy na zadania: budowa i przebudowa drogi gminnej Franknowo-Kramarzewo, Franknowo-Polkajmy oraz drogi wewnętrznej gminnej we Franknowie, na okres od 15.09.2017 do 27.11.2028 r." 2.2. Uruchomienie kredytu nastąpi w dwóch transzach: - I transza w wysokości 180 000,00 zł - w terminie 15.09.2017 - II transza w wysokości 749 501,00 zł - w terminie 20.09.2017 r. 2.3. Terminy i wysokość rat spłaty kredytu. lp Rok Data spłaty Kwota 1 2018 25.07.2018 9 501 2 2019 25.04.2019 10 000 25.11.2019 10 000 3 2020 20.05.2020 25 000 20.10.2020 25 000 4 2021 25.06.2021 25 000 25.11.2021 25 000 5 2022 25.05.2022 25 000 25.10.2022 25 000 6 2023 20.05.2023 25 000 20.09.2023 25 000 7 2024 25.02.2024 25 000 15.11.2024 25 000 8 2025 25.02.2025 25 000 25.10.2025 25 000 9 2026 25.05.2026 25 000 25.10.2026 25 000 10 2027 25.03.2027 50 000 25.05.2027 50 000 25.08.2027 50 000 25.09.2027 50 000 25.11.2027 50 000 11 2028 25.02.2028 60 000 25.03.2028 60 000 25.08.2028 60 000 25.09.2028 60 000 27.11.2028 60 000 12 RAZEM X 929 501 2.4. Rok obrachunkowy - 365 dni z uwzględnieniem roku przestępnego 2.5. Karencja w spłacie rat kapitałowych - do 25.07.2018 r. 2.6. Spłata odsetek w ratach miesięcznych - od następnego miesiąca od wpływu środków na rachunek bankowy 2.7. Oprocentowanie zmienne wg stopy WIBOR 3M wg kursu na dzień 27.07.2017 r. 1,73% powiększone o stałą marżę banku 2.8. Marża nie może przekroczyć 2% 2.9. Prowizja nie może przekroczyć 0,2% 2.10. ------------2.11. Spłata odsetek w terminach miesięcznych za każdy miesiąc do 12-go następnego miesiąca na podstawie otrzymanego zawiadomienia z banku z wyprzedzeniem minimum 3 dni roboczych 2.12. Kredyt może być przeznaczony na refundacje wydatków poniesionych w 2017 roku przed podpisaniem umowy kredytowej. 2.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a. niewykorzystania kredytu, gdy zadanie będzie zrealizowane na mniejszą wartość, bez dodatkowych opłat, b. zmiany terminów i wysokości transz jego wykorzystania, bez ponoszenia dodatkowych opłat, c. zmianę terminów i wysokości spłat rat kredytu z możliwością skrócenia okresu spłaty lub w przypadku pogorszenia się sytuacji finansowej gminy bądź ze względu na umotywowany interes gminy wydłużenia okresu spłaty o trzy następne lata, na podstawie zatwierdzonej przez Radę Miejską i RIO nowej Prognozy Finansowej gminy, bez ponoszenia dodatkowych opłat, d. dokonanie jednorazowej spłaty pozostałego kredytu lub wcześniejszej spłaty częściowej kredytu, bez ponoszenia opłat i sporządzania aneksów, e. zmianę terminów i wysokości spłat rat kredytu z możliwością wydłużenia okresu spłaty na wniosek gminy z zachowaniem ceny obowiązującej z umowy kredytowej, bez ponoszenia dodatkowych opłat, d. prowizja będzie pobrana przy podpisywaniu umowy kredytowej, wszelkie zmiany umowy kredytowej będą dokonywane bez żadnych opłat, e. zawierania aneksów bez opłat.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.13.00 - 66.11.13.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
385446.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy z siedzibą w Piszu Oddział w Jezioranach
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
293274,75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.