To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-22
Ogłoszenie nr 500032869-N-2017 z dnia 22-09-2017 r.
Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.: "Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z budynku szkolno-dydaktycznego, ośrodka kultury i hali sportowej z zapleczem - Zadanie 11: Boisko wielofunkcyjne z bieżnia i skocznią".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544746-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 1602680800000,
ul. ul. Kutrzeby
36,
05082
Stare Babice, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 7229008, 7529253, e-mail
jasinski@eko-babice.pl, faks
022 7229008, 7529253.
Adres strony internetowej (url): www.eko-babice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z budynku szkolno-dydaktycznego, ośrodka kultury i hali sportowej z zapleczem - Zadanie 11: Boisko wielofunkcyjne z bieżnia i skocznią".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DIMiR / PR / 2 / 7 / 2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót polegających na budowie boiska wielofunkcyjnego z bieżnią i skocznią dla nowo budowanego kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcela w Gminie Stare Babice składającego się z budynku szkolno-dydaktycznego, ośrodka kultury i hali sportowej z zapleczem. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie boiska wielofunkcyjnego z bieżnią oraz skocznią. 2) Odwodnienie i drenaż boiska wielofunkcyjnego z bieżnią oraz skocznią. 3) Demontaż sieci istniejącej wraz z przełożeniami. 4) Instalacja oświetlenia zewnętrznego wraz z badaniami i pomiarami. 5) Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji wraz z urządzeniami rozdzielczymi. 6) Roboty ziemne z ułożeniem kabli. 7) Wykonanie ogrodzenia boiska i piłkochwytów. 8) Roboty w zakresie wykonania fundamentów betonowych ze zbrojeniem (ogrodzenia i piłkochwyty). 9) Wyposażenia boiska w sprzęt sportowy. 10) Roboty związane z wykonaniem nawierzchni pieszych (chodniki). 11) Obsługę geodezyjną robót oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 12) Uporządkowanie terenu , wywózka materiałów odpadowych pochodzących z placu budowy i ich utylizacja. 13) Wykonanie badań zagęszczenia gruntu w czasie realizacji inwestycji, potwierdzających jakość wykonanych robót. 14) Zapewnienie kontenerów biurowych, magazynowych i socjalnych na potrzeby własne budowy. 15) Wykonanie trawników wraz z humusowaniem (min. 10 cm) w obszarze A'-B'-C'-D-`E wg. Projektu zagospodarowania terenu oraz odtworzenie nawierzchni po robotach budowlanych. 3. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej: 1) Zamienny projekt budowlany w zakresie projektu zagospodarowania terenu i projektu boiska wielofunkcyjnego z bieżnią i skocznią - zamienna lokalizacja boiska wielofunkcyjnego z bieżnią i skocznią, z odwodnieniem, drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem - zamienny odcinek sieci kanalizacji deszczowej na działkach ew. nr 310, 311, 322 i 323. a) Część I - Projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany (ARCHITEKTURA) b) Część II - Projekt architektoniczno-budowlany (INSTALACJE SANITARNE) c) Część III - Projekt architektoniczno-budowlany (INSTALACJE ELEKTRYCZNE) d) Uzgodnienie ZUD z protokołem. 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla boiska wielofunkcyjnego - Instalacja elektryczne. b) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do Projekt budowlano - wykonawczy boiska wielofunkcyjnego z bieżnią i skocznią dla zespołu edukacyjno - sportowego i ośrodka kultury w miejscowości Zielonki Parcele - Specjalność Instalacje sanitarne. c) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do Projekt budowlano - wykonawczy boiska wielofunkcyjnego z bieżnią i skocznią dla zespołu edukacyjno - sportowego i ośrodka kultury w miejscowości Zielonki Parcele - Specjalność Architektoniczna. 3) Przedmiary robót budowlanych: a) Przedmiar robót budowlanych boisko wielofunkcyjne z bieżnią i skocznią- branża budowlana. b) Przedmiar - Roboty instalacyjne. c) Przedmiar robót - Instalacje elektryczne. 4. Uwagi do opisu przedmiotu zamówienia: 1) Propozycję kolorystyki elementów nawierzchni należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji na etapie realizacji. 2) Wykonawca zabezpieczy wcześniej wykonane nawierzchnie na czas budowy. 3) Zakres zamówienia obejmuje zabezpieczenie przed zabrudzeniem i uszkodzeniem elementów wbudowanych na wcześniejszych etapach. 4) W zakres zamówienia wchodzi zagospodarowanie i wywóz gruntu (urobek z prac ziemnych). 5) Koszty wywozu kontenerów śmieciowych, zużycia energii elektrycznej oraz wody i odprowadzenia ścieków z kontenerów sanitarnych na czas budowy w zakresie robót objętych niniejszym zamówieniem leży po stronie Wykonawcy. 6) Wykonawca na bieżąco będzie koordynował front robót z pozostałymi Wykonawcami. 7) Wykonawca zapewni ciągłą możliwość dojazdu na teren budowy. 8) Obowiązujące wytyczne odnośnie innych branż określone zostały ostatecznie w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. 9) Zakres zamówienia obejmuje obsługę geodezyjną z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej wraz z wniesieniem do ewidencji materiałów państwowych zasobów geodezyjnych i kartograficznych. 10) Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe, a załączone przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy do skalkulowania ceny ofertowej. 11) Prace do wykonania w zakresie branży elektrycznej: a) dostawa, montaż i podłączenie tabl. TOB. b) wyprowadzenie zasileń elektrycznych w teren przez istniejące rury z pom. S.0.57 utrzymania terenu (trasa inna niż w projekcie) c) uszczelnienia gazo-wodoszczelne przepustów, d) pozostałe prace w terenie wg projektu boiska (słupy, lampy oświetlenia, kable, rury ochronne, folie, bednarki w wykopach, itp.), e) pomiary elektryczne i natężeń oświetlenia, sprawdzenia, itp., dokumentacja powykonawcza. 12) Zamówienie w zakresie branży elektrycznej nie obejmuje: a) Doprowadzenia zasilania elektrycznego z istniejącej tablicy TAS3 do projektowanej tablicy TOB. b) Modernizacja istniejącej tablicy elektrycznej TAS3 - dodanie zabezpieczenia - rozłącznik bezpiecznikowy 3-polowy 63A (wkładki bezpiecznikowe 32A). c) Podłączenie ww. zasilania do ww. zabezpieczenia w rozdzielni TAS3. 5. Wymagania Zamawiającego, w związku z art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo zamówień publicznych (zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę). 1) Roboty budowlane będą wykonywane przez osoby wymienione w Wykazie Pracowników, które zostaną wskazane przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zwane dalej: "Pracownikami wykonującymi roboty budowlane". 2) Zamawiający wymaga, aby osoby bezpośrednio wykonujące roboty budowlane (tj. robotnicy budowlani) były w okresie realizacji niniejszego zamówienia zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.). Zamawiający informuje, iż powyższe wymagania nie dotyczą osoby pełniącej funkcję kierownika robót. 3) Zamawiający nie określa liczby Pracowników wykonujących roboty budowlane, pozostawiając to w gestii Wykonawcy, który biorąc pod uwagę termin realizacji oraz rodzaj i zakres przedmiotu zamówienia zobowiązany jest określić liczbę tych pracowników w Wykazie Pracowników. 4) W dniu protokolarnego wprowadzenia Wykonawcy na teren budowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu Wykaz Pracowników wykonujących roboty budowlane wchodzące w zakres niniejszego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji Wykazu w każdym przypadku wystąpienia okoliczności powodujących jego zmianę. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia jest uprawniony do kontroli przestrzegania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę postanowień Umowy w tym zakresie. 5) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę Pracowników wykonujących roboty budowlane: ? oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać m.in. dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; ? poświadczone przez Wykonawcę lub Podwykonawcę za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z Pracownikami wykonującymi roboty budowlane. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922), w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu muszą być możliwe do zidentyfikowania; ? zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; ? poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 6) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę poświadczonych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę za zgodność z oryginałem kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z Pracownikami wykonującymi roboty budowlane lub innych żądanych dowodów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - w terminie wskazanym przez Zamawiającego - będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników wykonujących roboty budowlane na podstawie umowy o pracę. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników wykonujących roboty budowlane na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w § 19 Umowy. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia. Na okoliczność wystąpienia przedmiotowych zamówień zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki poprzedzona stosownymi negocjacjami z Wykonawcą. 7. Zamówienie w pierwszej kolejności musi być wykonane zgodnie z SIWZ, umową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacją projektową, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45112720-8, 45233250-6, 45262300-4, 45111200-0, 45310000-3, 45342000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
1. Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne "EKO-BABICE" Sp. z o.o. działa jako Inwestor Zastępczy w imieniu i na rzecz Gminy Stare Babice w przedmiocie realizacji inwestycji pn. "Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z budynku szkolno-dydaktycznego, ośrodka kultury i hali sportowej z zapleczem, o łącznej powierzchni 24 z 25 użytkowej około 8 700 m2..."
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1816284.36
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GARDENIA SPORT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1247166,75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI STARE BABICE
więcej: przetargi STARE BABICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- " Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Aleksandrow Etap I -Rządowy Fundusz Polski Ład "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.