eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanów › UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2 600 000,00 PLN W ROKU 2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-22

Ogłoszenie nr 500032798-N-2017 z dnia 22-09-2017 r.

Urząd Gminy Milanów: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2 600 000,00 PLN W ROKU 2017

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 579165-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Milanów, Krajowy numer identyfikacyjny 53796400000, ul. ul. Kościelna , 21210 Milanów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 083 3567002 w. 37, e-mail gmina@milanow.iap.pl, faks 833 567 002.
Adres strony internetowej (url): www.ugmilanow.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2 600 000,00 PLN W ROKU 2017

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Fn.ZP.3051/3/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Milanów kredytu długoterminowego w wysokości 2 600 000,00 zł (słownie: dwa miliony sześćset tysięcy złotych) na okres od uruchomienia kredytu do 31.12.2029 r., przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Uruchomienie kredytu przewiduje się w dwóch transzach wg. zmówienia złożonego przez kredytobiorcę: I transza w wysokości 800 000,00 PLN płatna do dnia 30.09.2017 r. II transza w wysokości 1 800 000,00 PLN płatna do dnia 30.11.2017 r. Spłata kapitału kredytu w złotych polskich będzie następowała w ratach, wg. "Harmonogramu spłat rat kredytu" Załącznik Nr 5 do SIWZ, z karencją spłaty pierwszej raty kapitałowej do 31.01.2020 r. Spłata ostatniej raty 31.12.2029 r., w przypadku gdy termin spłaty kredytu, przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymagana ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. Spłata rat odsetkowych będzie następowała bez okresu karencji w terminach miesięcznych, w ostatnim dniu kalendarzowym każdego miesiąca, począwszy od końca miesiąca w którym nastąpi uruchomienie kredytu. Odsetki naliczane będą miesięcznie, od faktycznie wykorzystanych środków. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku 365/366 dni w roku. W przypadku gdy termin spłaty rat odsetkowych kredytu przypadnie w dniu wolnym od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. Oprocentowanie będzie naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji bankowej za zaangażowanie kredytu w przypadku wykorzystania kwoty kredytu niższej niż przyznana kwota. Oprocentowanie kredytu liczone od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu w oparciu o stawkę WIBOR 3M powiększony o stałą marże banku. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona .Powyższe koszty są całkowitą wartością zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza wprowadzenia do umów żadnych innych koszt ów obsługi kredytu. Bank nie będzie pobierał jednorazowej prowizji za udzielenie kredytu, w tym za rozpatrzenie wniosku, za wypłatę transz, za zmianę haromonogramu, za aneksowanie umowy, za wcześniejszą spłatę kredytu, za otwarcie i obsługę rachunku na potrzeby kredytu. Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 536245.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Radzyniu Podlaskim
Email wykonawcy: centrala@bsradzyn.pl
Adres pocztowy: ul. Ostrowiecka 35
Kod pocztowy: 21-300
Miejscowość: Radzyń Podlaski
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 536245.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 536245.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 663559.42
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.