Ogłoszenie nr 500032387-N-2017 z dnia 22-09-2017 r.
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach - część 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 000515780,
ul. ul. Grażyńskiego
5,
40-126
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 258 20 21-25, e-mail
przetargi@kzgm.katowice.pl, faks
32 258 20 25, 41 63 167.
Adres strony internetowej (url): www.kzgm.katowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach - część 2
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):NZ.231.109.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na awaryjnych naprawach dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach. 2. Prace będą polegać w szczególności na: przemurowaniu kominów, uzupełnieniu czapek kominowych, wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych na zimno z roztworu asfaltowego, wykonaniu tynków cementowo - wapiennych na kominach ponad dachem, malowaniu tynków farbami elewacyjnymi, montażu opasek dociskowych, deskowaniu dachu na styk, wymianie elementów konstrukcji dachów, kryciu dachów papą termozgrzewalną, uzupełnieniu obróbek blacharskich, nakryw włazów kominiarskich, rynien dachowych, rur spustowych, czyszczaków, nasad wentylacyjnych, obsadzeniu drzwiczek wyciorowych, przełożeniu pokrycia z dachówek ceramicznych "karpiówki", uzupełnieniu zaprawą styków pokrycia dachówki z murami, wykonaniu bieżących zleceń kominiarskich m.in. uszczelnienie, czyszczenie, udrażnianie, frezowanie, podwyższanie przewodów kominowych, montaż nasad kominowych. 3. Prace obejmują awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w obrębie następujących oddziałów administracji budynków: EB-2 (ul. Bednorza 60), EB-4 (ul. PCK 2), EB-6 (ul. Janasa 6). Zamówienie na Część 2 będzie realizowane do kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 72.563,46 zł brutto. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: Zestawienie rodzaju i ilości robót zwane dalej (także w umowie) Przedmiarem robót stanowiący Załącznik nr 4 do zaproszenia oraz STWiOR stanowiący Załącznik nr 1 do wzoru umowy stanowiącej Załącznik nr 3 do zaproszenia. 5. Zamawiający wymaga, aby wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący bezpośrednio roboty budowlane określone w przedmiarach (wchodzące w koszty bezpośrednie) byli zatrudnieni przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z robotami dekarskimi. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców, usług transportowych i sprzętowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45260000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262500-6, 45410000-4, 45261320-3, 45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
67188.39
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FUBH "PARTNER" Tadeusz Skubiszewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
72563.46
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Podana kwota jest kwotą, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.Będzie ono realizowane w oparciu o ceny jednostkowe Wykonawcy, które podlegały negocjacjom. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wystąpiła konieczność udzielenia zamówienia z wolnej ręki, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych - awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach, zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego ( nr 72208-2017 z dnia 24.04.2017r.) i jest zgodne z jego przedmiotem. Planowane zamówienie będzie realizowane na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe. Art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - zwanej dalej ustawą (tekst jednolity Dz. U. 2017, poz. 1759).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA 6 SZTUK ELEKTRYCZNYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach w ramach projektu LIFE16 NAT/PL/000766 ...
- Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Katowice oraz udział w czynnościach związanych z jego sporządzeniem.
- Nazwa zamówienia: Wykonanie remontu instalacji kanalizacji zewnętrznej w obiekcie przy ul. Czecha 2 w Katowicach
- ,,Organizacja i obsługa Ogólnopolskiej Konferencji Katedr Finansów, która odbędzie się w Katowicach w dniach 16-17 września 2024 r.''
- Świadczenie usług konserwacyjno-serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
- Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
- Remont połaci dachu w budynku socjalnym przy ul. Powstańców Wlkp. 28 we Wronkach
- Termomodernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Choszczno
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Stopnica w trybie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.