eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń Podlaski › świadczenie kompleksowej usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla Inwestycji pn. "Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. - budowa hali sortowni do odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki z zapleczem magazynowym i administracyjno-socjalnym oraz budowa systemu zagospodarowania wód opadowych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-21

Ogłoszenie nr 500032253-N-2017 z dnia 21-09-2017 r.

Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.: świadczenie kompleksowej usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla Inwestycji pn. "Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. - budowa hali sortowni do odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki z zapleczem magazynowym i administracyjno-socjalnym oraz budowa systemu zagospodarowania wód opadowych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
projekt nr RPLU.06.03.00-06-0001/16 pt. "Dostosowanie Zakładów Zagospodarowania Odpadów w województwie lubelskim do wymagań dla RIPOK" w ramach naboru RPLU.06.03.00-IZ.00-06-S01/16 w ramach Działania 6.3 Gospodarka Odpadami RPO WL na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571000-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 6062721200000, ul. ul. Lubelska 5, 21300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 83 343 16 32, e-mail biuro@zzok-adamki.pl, faks 83 343 16 32.
Adres strony internetowej (url): http://zzok-adamki.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Komunalna spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

świadczenie kompleksowej usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla Inwestycji pn. "Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. - budowa hali sortowni do odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki z zapleczem magazynowym i administracyjno-socjalnym oraz budowa systemu zagospodarowania wód opadowych"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

6/ZP/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie kompleksowej usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla Inwestycji pn. ,,Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. - budowa hali sortowni do odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki z zapleczem magazynowym i administracyjno-socjalnym oraz budowa systemu zagospodarowania wód opadowych´´, w okresie jej realizacji oraz w najdłuższym okresie gwarancji i rękojmi udzielonej Zamawiającemu przez Wykonawców (Wykonawcę) Inwestycji. 2. Miejsce realizacji Inwestycji: teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego, Instalacja Biała 185b (21-300 Radzyń Podlaski) na obszarze działek o numerach ewidencyjnych: 7, 9, 11 i 12/1, miejscowość: Biała, Obręb 19 - Zabiele, gmina Radzyń Podlaski, powiat radzyński, województwo lubelskie. 3. Inwestycja będzie realizowana w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną, w tym: 1) dokumentację techniczną, w tym projekt budowlany i projekt budowlany zamienny, 2) decyzję Starosty Radzyńskiego zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę nr 347/2016 z dnia 8 września 2016 r. (znak: AB.6740.349.2016); 3) decyzję Starosty Radzyńskiego zatwierdzającą projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę nr 442/2016 z dnia 15 grudnia 2016 r. (znak: AB.6740.438.2016). 4) decyzję Starosty Radzyńskiego zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę nr 227/2017 z dnia 6 lipca 2017 r. (znak AB.6740.203.2017). 5) decyzję Starosty Radzyńskiego zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę nr 232/2017 z dnia 10 lipca 2017 r. (znak: AB.6740.228.2017). 6) decyzję z dnia 15 października 2015r. (znak: A-OR.6220.2.8.2015), wydaną przez Wójta Gminy Radzyń Podlaski z dnia 15 października 2015 r., ustalającą środowiskowe uwarunkowania zgody na realizację Inwestycji. 4. Zakres Inwestycji obejmuje w szczególności: 1) wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędnymi elementami infrastruktury, tj. systemu zagospodarowania wód opadowych na terenie Zamawiającego, hali sortowni odpadów do segregacji mechaniczno-manualnej (z linią sortowniczą, linią do demontażu odpadów gabarytowych, linią do kompaktowania styropianu, zapleczem magazynowym i socjalno-administracyjnym), boksów na odpady posegregowane, muru oporowego, placów komunikacyjnych, wiaty na odpady posegregowane, zewnętrznych instalacji kanalizacyjnych odprowadzających ścieki deszczowe z placów i powierzchni dachowych, zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki sanitarne, zewnętrznej instalacji wodociągowej i hydrantowej, zewnętrznych instalacji elektroenergetycznych (zasilającej i oświetleniowej) i teletechnicznej, zewnętrznej instalacji gazowej; 2) zakup, dostawę i montaż instalacji technologicznych i urządzeń technicznych: wyposażenia związanego z rozbudową infrastruktury do selektywnej zbiórki i przetwarzania odpadów oraz wyposażenia mobilnego (w tym m.in.: ładowarki, wózki widłowe, samochód dostawczy, kruszarka do gruzu z sitem, rozdrabniacz gabarytów, kompaktor styropianu), wyposażenia mobilnego kompostowni i składowiska (w tym m.in.: przerzucarka pryzm kompostowych, ładowarka, kompaktor, spycharka, sito mobilne), urządzeń i technologii (w tym m.in.: system do dezoracji kompostowni i placu kompostowni z urządzeniami zasilającymi, stałe i mobilne urządzenia gaśnicze, łyżka przesiewająco-krusząca, samochód hakowiec); 3) przeprowadzenie rozruchów technologicznych instalacji oraz uzyskanie przez Wykonawcę Inwestycji w imieniu Zamawiającego i przekazanie Zamawiającemu ostatecznej i bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu oraz wszelkich innych pozwoleń i decyzji koniecznych do prawidłowego funkcjonowania obiektu (Inwestycji), 4) szkolenie personelu Zamawiającego (obsługa urządzeń instalacji). 5. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach realizacji Inwestycji na wykonanie robót budowlanych oraz na dostawy technologii, wyposażenia i urządzeń, przeprowadzanych na podstawie przepisów ustawy PZP, w tym w szczególności poprzez wsparcie merytoryczne Zamawiającego w zakresie określenia opisu przedmiotu zamówienia (kwestie techniczne), bieżącą pomoc w udzielaniu wyjaśnień na zapytania potencjalnych wykonawców wystosowane w trybie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz badaniu i ocenie ofert, a także na ewentualnym etapie skorzystania przez wykonawców ze środków ochrony prawnej (postępowanie odwoławcze oraz postępowanie przed Sądem Okręgowym); 2) działanie w imieniu Zamawiającego, realizacja czynności nad całością zadań wynikających z umowy na realizację Inwestycji, które nie zostały zastrzeżone dla Zamawiającego; 3) sprawdzenie kompletności i poprawności przedstawionych przez Wykonawcę Inwestycji dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy oraz właściwych inspektorów nadzoru potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie; 4) zarządzanie i koordynacja realizacji całości Inwestycji; 5) sprawowanie kontroli nad realizacją Inwestycji pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną oraz wytycznymi i wymogami obowiązującymi w Programie; 6) sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Inwestycji, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane; 7) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowywanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów, technologii oraz receptur; 8) sprawdzanie kompletności realizowanych dostaw technologii, sprzętu oraz wyposażenia obiektów i instalacji, a także prawidłowość ich montażu, instalacji i odbycia szkolenia personelu w zakresie niezbędnej obsługi; 9) weryfikacja oraz potwierdzanie rzeczowego i finansowego zaawansowania prac, kontrolowanie zakresów wykonanych prac, dostaw oraz kwot w ramach zgodności z umową; 10) sprawdzanie wszelkiej dokumentacji, w tym certyfikatów, atestów, kart gwarancyjnych i dokumentacji zgodnie z zawartą umową; 11) sprawdzanie, dokumentowanie i protokolarne dokonywanie odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających w sposób pozwalający na jednoznaczne stwierdzenie zgodności z projektem i sztuką budowlaną tych robót po ich zakryciu, odbioru końcowego; 12) sprawdzania (pod względem rachunkowym i merytorycznym) rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (Wykonawcą) Inwestycji; 13) sporządzenie raportów i sprawozdań dotyczących przebiegu realizacji Inwestycji, w tym szczegółowego raportu końcowego; 14) działanie w imieniu Zamawiającego w okresie umownej odpowiedzialności Wykonawców (Wykonawcy) Inwestycji za wady i usterki inwestycji w najdłuższym okresie gwarancji i rękojmi udzielonej na wykonanie Inwestycji, w tym egzekwowanie usunięcia przez Wykonawców (Wykonawcę) Inwestycji wad i usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi, przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych oraz przeglądu po okresie gwarancji (rękojmi) zgodnie z umowami (umową) na realizację Inwestycji. 6. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy objętych przedmiotem zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Przewidywane terminy: 1) wszczęcia postępowania / postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na realizację Inwestycji w zakresie wykonania robót budowlanych: 10/11.2017r. (z zastrzeżeniem, iż termin ten może ulec zmianie). 2) wszczęcia postępowania / postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na realizację Inwestycji w zakresie dostaw technologii i wyposażenia: sukcesywnie w czasie realizacji robót budowlanych; 3) realizacji Inwestycji (wykonanie robót budowlanych, dostawy technologii i wyposażenia): 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy /umów na realizację Inwestycji w zakresie wykonania robót budowlanych. 8. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 10. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w związku z brakiem przyznania Zamawiającemu środków w ramach ubiegania się o dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8


Dodatkowe kody CPV: 71247000-1, 71248000-8, 71310000-4, 71318000-0, 71330000-0, 71340000-3, 71520000-9, 71521000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 400000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZDI Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kiepury 6
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 364291.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 364291.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 364291.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.