To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-21
Ogłoszenie nr 500032068-N-2017 z dnia 21-09-2017 r.
Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski: Budowa nowego 8-oddziałowego przedszkola integracyjnego wraz z zapleczem kuchennym, administracyjnym, socjalnym i dydaktycznym wraz z infrastrukturą techniczną zagospodarowaniem terenu i urządzeniem placu zabaw przy ulicy Olsztyńskiej 1 (rejon ulicy Kujawskiej) w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa nowego przedszkola w rejonie ul. Kujawskiej w Ostrowie Wielkopolskim".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 571882-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Krajowy numer identyfikacyjny 63197600000,
ul. Aleja Powstańców Wielkopolskich
18,
63400
Ostrów Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
062 5822400, 7366241, e-mail
radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl, faks
625 918 206.
Adres strony internetowej (url): www.umostrow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa nowego 8-oddziałowego przedszkola integracyjnego wraz z zapleczem kuchennym, administracyjnym, socjalnym i dydaktycznym wraz z infrastrukturą techniczną zagospodarowaniem terenu i urządzeniem placu zabaw przy ulicy Olsztyńskiej 1 (rejon ulicy Kujawskiej) w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa nowego przedszkola w rejonie ul. Kujawskiej w Ostrowie Wielkopolskim".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WRM.RZP.271.51.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa nowego 8-oddziałowego przedszkola integracyjnego wraz z zapleczem kuchennym, administracyjnym, socjalnym i dydaktycznym wraz z infrastrukturą techniczną zagospodarowaniem terenu i urządzeniem placu zabaw przy ulicy Olsztyńskiej 1 (rejon ulicy Kujawskiej) w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa nowego przedszkola w rejonie ul. Kujawskiej w Ostrowie Wielkopolskim". I. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, działka nr: 17/3, 18/11 obręb 0029. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9, 2. Projekt budowlany - architektura - załącznik nr 10, 3. Projekt budowlany - konstrukcja - załącznik nr 11, 4. Projekt budowlany - sanitarny - załącznik nr 12, 5. Projekt budowlany - elektryczny - załącznik nr 13, 6. Projekt budowlany - drogowy - załącznik nr 14, 7. Projekt budowlany - architektury krajobrazu - załącznik nr 15, 8. Projekt budowlany - charakterystyka energetyczna - załącznik nr 16, 9. Projekt przyłącza kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej - załącznik nr 17, 10. Projekt przyłącza wodociągowego - załącznik nr 18, 11. Projekt wykonawczy - architektura - załącznik nr 19, 12. Projekt wykonawczy - konstrukcja - załącznik nr 20, 13. Projekt wykonawczy - sanitarny - załącznik nr 21, 14. Projekt wykonawczy - elektryczny - załącznik nr 22, 15. Projekt wykonawczy - drogowy - załącznik nr 23, 16. Projekt wykonawczy - architektury krajobrazu - załącznik nr 24, 17. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót architektoniczno-budowlana - załącznik nr 25, 18. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót sanitarna - załącznik nr 26, 19. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektryczna - załącznik nr 27, 20. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowa - załącznik nr 28, 21. Opinia geotechniczna - załącznik nr 29, 22. Decyzja o pozwoleniu na budowę - załącznik 30, 23. Przedmiar robót branża budowlana - załącznik nr 31, 24. Przedmiar robót branża sanitarna - załącznik nr 32, 25. Przedmiar robót branża elektryczna - załącznik nr 33, 26. Przedmiar robót branża drogowa - załącznik nr 34, 27. Informacje dodatkowe - załącznik 35. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. UWAGA: Okres gwarancji, który jest jednym z kryteriów oceny ofert, zarówno wymagany jak i dodatkowy, dotyczy całego przedmiotu zamówienia/umowy wraz z materiałami i urządzeniami, a nie wyłącznie wykonywanych robót. Zamawiający wymaga 5-letniego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Za każdy następny dodatkowo zaoferowany rok gwarancji wykonawca otrzyma punkty, zgodnie z tabelą, o której mowa w pkt 16.4. SIWZ. Wykonawca sam więc decyduje, jaki dodatkowy okres gwarancji może zaoferować, mając na względzie, że wszelkie koszty, które mogą mieć związek z wydłużoną jak i wymaganą gwarancją leżą po jego stronie i powinien ująć je w cenie składanej oferty. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem następujących robót: 1) roboty fundamentowe, 2) roboty murowe w zakresie wykonania ścian murowych i elementów żelbetowych, 3) roboty związane z wykonaniem konstrukcji i pokrycia dachu, 4) roboty związane z wykonaniem elewacji, 5) roboty związane z wykonaniem podłóg i posadzek, 6) roboty w zakresie wykonania instalacji wod-kan, klimatyzacji, wentylacji i C.O., 7) roboty w zakresie wykonania instalacji elektrycznej, 8) roboty w zakresie wykonania infrastruktury technicznej, zagospodarowania terenu oraz urządzenia placu zabaw. 5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 6. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ przewiduje się wykonanie: 1) robót fundamentowych, murowych w zakresie wykonania ścian oraz elementów żelbetowych, 2) robót montażowych w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, 3) robót w zakresie układania podłóg i posadzek, 4) robót w zakresie tynków i okładzin, 5) robót w zakresie wykonania instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, wentylacyjnej, klimatyzacyjnej i C.O., 6) robót w zakresie wykonania instalacji elektrycznej, 7) robót w zakresie wykonania konstrukcji i pokrycia dachu, 8) robót w zakresie zagospodarowania terenu: utwardzenia, urządzenia terenów zielonych i placu zabaw oraz ogrodzenia terenu. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie projektów budowlanych, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, opinii geotechnicznej oraz decyzji o pozwoleniu na budowę, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45214100-1
Dodatkowe kody CPV: 45331100-7, 45331110-0, 45333000-0, 45330000-9, 45331210-1, 45311100-1, 45311200-2, 45310000-3, 45315700-5, 45316100-6, 32551400-4, 32000000-3, 45331200-8, 45332400-7, 45320000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5263573.20
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa "MALBUD" Zdzisław Detka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6550000,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Ginekologii
- Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych
- Dostawa na podstawie umowy najmu samochodu ciężarowego typu hakowiec niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Przebudowa pomieszczeń dezynfektorni na Zakład Medycyny Pracy w formie zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa jezdni na ulicy Matejki w Ostrowie Wielkopolskim na odcinku od ul. Jankowskiego do ul. Ledóchowskiego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.