To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-21
Ogłoszenie nr 500032057-N-2017 z dnia 21-09-2017 r.
Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki: Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 573027-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, Krajowy numer identyfikacyjny 162000000,
ul. ul. Narutowicza
42686,
80233
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
+48 58 348 61 52, e-mail
boguslawa.litwinska@eti.pg.gda.pl, faks
+48 58 347 24 45.
Adres strony internetowej (url): www.pg.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):CRZP/156/009/D/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załącznikach I - V do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem: Część I zamówienia - Załącznik I do SIWZ: Dostawa mebli wraz z montażem do basenu oraz pokoi biurowych. Basen 1. Regał - 1 szt. 2. Półka (1350x300) - 2 szt. 3. Półka - 1 szt. POKÓJ 127 1. Podnóżek - szt. 2, POKÓJ 129 1. Obudowa parapetów - szt. 2, 2. Mały kontener z szufladą - szt. 1. POKÓJ 131 1. Obudowa parapetów - szt. 2. MKZL 1. Stół laboratoryjny - szt. 3, 2. Stół laboratoryjny - szt. 1. Część II zamówienia - Załącznik II do SIWZ: Dostawa mebli wraz z montażem do pomieszczenia 712 1. Regał A - 1 szt 2. Regał B - 1 szt 3. Regał C - 1 szt 4. Regał D - 1 szt 5. Regał E - 1 szt 6. Szafka na korespondencję - 1 szt 7. Półka stojąca - 1 szt Część III zamówienia- Załącznik III do SIWZ: Dostawa mebli do pokoi 103 i 107. POKÓJ 103 1. Szafa z półkami i nadstawką - szt. 3, 2. Nadstawka 500x1120x400 - szt. 1, 3. Nadstawka narożna - szt. 1, 4. Nadstawka 500x900x400 - szt. 1, 5. Maskownica - szt. 1. POKÓJ 107 1. Zabudowa gospodarcza - szt. 1, 2. Biblioteczka - szt. 1, 3. Komoda - szt. 1, 4. Biurko - szt. 1, 5. Stolik - szt. 1, 6. Regał na książki - szt. 1 7. Mały słupek pod drukarkę. Część IV zamówienia - Załącznik IV do SIWZ: Dostawa krzeseł wraz z montażem do pokoju 227. POKÓJ 227 1. Krzesło stacjonarne - szt. 4, 2. Fotel obrotowy - szt. 1. Część V zamówienia - Załącznik V do SIWZ: Dostawa mebli do pokoju 126 POKÓJ 126 1. Regał A - szt. 1, 2. Regał B - szt. 1, 3. Regał C - szt. 1, 4. Regał D - szt. 1, 5. Regał E - szt. 1 6. Stół - szt. 1.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39151000-5
Dodatkowe kody CPV: 39121000-6, 39112000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa mebli wraz z montażem do basenu oraz pokoi biurowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt. 4 |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa mebli wraz z montażem do pomieszczenia 712 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa mebli wraz z montazem do pokoi 103 i 107 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa krzeseł do pokoju 227 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4102.05
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe E&D Edward Lutoborski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4102,05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa mebli wraz z montażem do pokoju 126 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Podstawa prawna art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy Pzp |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Monitoring nocka łydkowłosego Myotis dasycneme (Boie, 1825) w obszarze Natura 2000 Młosino-Lubnia PLH220077".
- Świadczenie kompleksowej obsługi kontraktowania dla podmiotów krajowych i zagranicznych zlecających Zamawiającemu udział w badaniach klinicznych i naukowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO ON I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB 95 DO WYKORZYSTANIA W POJAZDACH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU ZAMAWIAJĄCEGO
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (TONERY, TUSZE, ETYKIETY, TAŚMY) NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK - PÓŁNOC W GDAŃSKU
- Wydruk wraz z oprawą i dostawą katalogu wystawy niderlandzkiej
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku - kontenery na kąpieliska morskie.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli różnych do nowej siedziby
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
- Zakup i dostawa ergonomicznych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Olsztynie oraz podległych terenowych jednostek organizacyjnych.
- Dostawa mebli do Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.