To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-21
Ogłoszenie nr 500032055-N-2017 z dnia 21-09-2017 r.
Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o: wykonanie remontu kapitalnego i przebudowy budynku przy ul. Nowy Świat 59 w Gliwicach wraz z adaptacją pomieszczeń na mieszkania komunalne.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551926-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Zamawiającym jest: MIASTO GLIWICE z siedzibą w Gliwicach przy ul. Zwycięstwa 21 (Urząd Miasta Gliwice) NIP: 631-10-06-640 w imieniu i na rzecz którego działa: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Plac Inwalidów Wojennych 12 44-100 Gliwice NIP: 631-240-89-84 Niniejsze postępowanie, w imieniu Zamawiającego przeprowadza na podstawie zawartego porozumienia Menadżer Projektu: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach 44-100 Gliwice, Dolnych Wałów 11 Sąd Rejonowy w Gliwicach, KRS nr 0000011843 NIP: 631-22-43-307, REGON: 276567632 Wysokość kapitału zakładowego: 50 582 000,00zł Email: biuro@zbmgliwice.pl Adres strony internetowej: www.zbmgliwice.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o, Krajowy numer identyfikacyjny 27656763200000,
ul. ul. Dolnych Wałów
11,
44100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 392 900, e-mail
jurkiewicz@zbmgliwice.pl, faks
323 392 962.
Adres strony internetowej (url): www.zbmgliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie remontu kapitalnego i przebudowy budynku przy ul. Nowy Świat 59 w Gliwicach wraz z adaptacją pomieszczeń na mieszkania komunalne.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):056/PZ/2017/ZBM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z numeracją SIWZ: 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: ? Projekt budowlany przebudowy budynku ? Projekt wykonawczy przebudowy lokali mieszkalnych wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych, zwaną dalej "STWiORB" - aktualizacja ? Przedmiar robót (przebudowa lokali mieszkalnych) - aktualizacja ? Projekt wykonawczy wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz ze STWiORB ? Przedmiar robót (wewnętrzna instalacja wodnokanalizacyjna) ? Projekt wykonawczy instalacji ciepłej wody użytkowej ? Przedmiar robót (instalacja ciepłej wody użytkowej) ? Projekt wykonawczy przebudowy instalacji elektrycznej lokali wraz ze STWiORB ? Przedmiar robót (przebudowa instalacji elektrycznej lokali) ? Audyt energetyczny ? Projekt budowlany ocieplenia przegród zewnętrznych ? Projekt budowlany ocieplenia przegród zewnętrznych - aktualizacja ? STWiORB ? Przedmiar robót - aktualizacja ? Przedmiar robót - wyciąg z Tomu XII (ocieplenie ściany) ? Projekt wykonawczy instalacji ogrzewczej budynku wraz ze STWiORB ? Przedmiar robót (instalacja ogrzewczej budynku) ? Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych części wspólnej wraz ze STWiORB ? Przedmiar robót (instalacji elektrycznych części wspólnej) ? Przedmiar robót na remont instalacji na klatce schodowej wraz z zasilaniem oraz instalacją anteny zbiorczej ? Decyzja Nr 741/2016 z dnia 21.06.2016r. ? Decyzja Nr 1006/2016 z dnia 05.08.2016r. ? Pismo Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej - Gliwice Sp. z o.o., znak DI/1184/RT-30/2015 z dnia 23.10.2015r. ? Pismo Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej - Gliwice Sp. z o.o., znak DI/1321/RT-33/2015 z dnia 24.11.2015r. + dwa załączniki do pisma. ? Pismo Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach, znak ZDM.4307.103.2015.JCS z dnia 28.10.2015r. ? Decyzja Nr ZDM-4307/103/JCS/2015/2878 + załącznik do Decyzji. ? Pismo Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach, znak ZDM.4307.103.2015.JCS z dnia 30.11.2015r.- Postanowienie + załącznik do Postanowienia. ? Pismo Prezydenta Miasta Gliwice, znak GN.6742.55.2015 z dnia 23.11.2015r. 3.4. Wykonanie przedmiotowego zamówienia obejmuje wszelkie czynności realizacyjno-formalne zmierzające finalnie do zasiedlenia obiektu ("pod klucz"). 3.5. Przed podpisaniem umowy (sposób przedstawienia kosztorysów został opisany w dalszej części niniejszej SIWZ) Wykonawca winien przedstawić kosztorys ofertowy (podstawa przedłożonej oferty). Należy podać składowe cenotwórcze (wartość r-g, koszty pośrednie od R i S, zysk od R, S, Kp) dla celów oszacowania ewentualnych robót dodatkowych. 3.6. Załączone przedmiary stanowią jedynie materiał pomocniczy; ewentualne rozbieżności pomiędzy przedmiarem oraz projektem budowlanym i wykonawczym nie będą podstawą do ewentualnych poszerzeń. 3.7. Ponadto kalkulacja ofertowa winna zawierać koszt: * wybrukowania około 8 m2 nawierzchni pod kontenery na odpady komunalne w miejscu wskazanym w trakcie realizacji, * oznaczenia numerem administracyjnym obiektu wraz z napisem nazwy ulicy, * oznaczenia drzwi numerami lokali, * zakupu i montażu skrzynek pocztowych odpowiadających obowiązującym przepisom, * wykonania instalacji domofonowej (wraz z osprzętem), * wykonania peszla dla dodatkowych instalacji, w tym internetowej, * montaż wodomierzy mieszkaniowych z odczytem radiowym, * montaż ciepłomierzy kompaktowych Hydrocal-M3 z modułem radiowym firmy Bmeters (opis techniczny w załączeniu), * dostarczenie kluczy do drzwi wejściowych zewnętrznych w ilości równej ilości lokali, * dostarczenie kluczy do lokali mieszkalnych, * wykonania dodatkowego sprzątania obiektu przed i po zaplanowanych oglądalnościach lokali oraz przed odbiorem końcowym i przed zasiedleniem, * koszt opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. 3.8. Wykonawca w ofercie (należy wypełnić odpowiedni punkt w formularzu oferty) winien zadeklarować czy podczas budowy będzie korzystał z ogrzewania zasilanego z miejskiej sieci ciepłowniczej. W przypadku deklaracji korzystania z ogrzewania oferent zobowiązuje się pokrywać koszty centralnego ogrzewania (opłata stała i zmienna). W przypadku rezygnacji z korzystania z centralnego ogrzewania w trakcie realizacji zadania oferent zobowiązany jest do ponoszenia kosztów związanych z opłatą stałą. 3.9. Wszelkie kwestie kolorystyczne, materiałowe oraz wyposażenie (posadzki, ściany, stolarka okienna i drzwiowa, armatura, etc.) uzgodnić z inwestorem przy aprobacie projektanta. 3.10. Daty realizacyjne wykazane w harmonogramie rzeczowo-finansowym (tabela nakładów inwestorskich stanowiąca załącznik nr 1a), winny być spójne z datami wystawiania faktur. 3.11. Wraz z fakturą za wykonane roboty wykonawca winien złożyć zaktualizowany harmonogram płatności na najbliższe okresy płatności. 3.12. UWAGA ! Kwota ostatniej faktury (trzeci etap fakturowania zgodnie z tabelą nakładów stanowiąca załącznik nr 1a) nie może być mniejsza niż 20% wartości zamówienia. 3.13. Inwestycja jest współfinansowana przez BGK, w związku z powyższym należy zwrócić uwagę na reżim terminowy i finansowy. 3.14. W celu umożliwienia inwestorowi rozliczenia dotacji BGK, oferta winna zawierać dodatkowo wyliczenie kosztów A i B (patrz załącznik 2 - Tabela nakładów oraz Przedmiar robót wyciąg z tomu XII - Ocieplenie ściany W). 3.15. Po zakończeniu inwestycji wykonawca przekaże inwestorowi dokumentację powykonawczą wraz ze świadectwem charakterystyki energetycznej budynku. Wypełnienie obowiązku będzie stanowiło składową ostatecznego rozliczenia inwestycji 3.16. Do obowiązków wykonawcy należy pozyskanie wszelkich pozwoleń wyprzedzających przystąpienie do robót (w tym na zajęcie pasa drogowego z ewentualnym projektem zmiany organizacji ruchu) oraz finalnie - pozwoleń i odbiorów poprzedzających oddanie obiektu do użytkowania (w tym Spółdzielni Kominiarzy, Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., Tauron, Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., Zarządu Dróg Miejskich, Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, Państwowej Straży Pożarnej, Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego). Wypełnienie obowiązku będzie stanowiło składową ostatecznego rozliczenia inwestycji. 3.17. Przed przystąpieniem do realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia z właścicielem nieruchomości przy ul. Nowy Świat 61 wykonania następującego zakresu prac (należy ująć w wycenie): * ustawienie ogrodzenia placu budowy, * zabezpieczenie bannera reklamowego przed uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót ziemnych i ociepleniowych, * skrócenie ogrodzenia panelowego od strony ulicy, * wymiana ogrodzenia betonowego na panelowe od strony nieruchomości przy ul. Nowy Świat 59, * wykonanie dokumentacji fotograficznej (z utrwaleniem daty) zagospodarowania terenu przy ocieplanej ścianie szczytowej budynku nr 59 przed przystąpieniem do robót, w obecności właściciela nieruchomości przy ul. Nowy Świat 61 i inspektora nadzoru inwestorskiego celem odtworzenia tego zagospodarowania po zakończeniu robót. 3.18. Wykonawca w porozumieniu z inspektorem nadzoru zobowiązany będzie zawiadomić z dwutygodniowym wyprzedzeniem o terminie przystąpienia do robót właścicieli nieruchomości sąsiednich, tj. przy ul. Nowy Świat 61 (działka nr 698, obręb Wójtowa Wieś), oraz właścicieli działki nr 2, obręb Sikornik. 3.19. 3.20. Za skuteczne powiadomienie mieszkańców, zakładów usługowych i gestorów sieci o prowadzonych robotach i utrudnieniach z tym związanych odpowiada Wykonawca Sposób powiadomienia zgodnie z decyzją Wykonawcy i obowiązującym prawem. 3.21. Koszty odbiorów, przeglądów gwarancyjnych i przeglądu pogwarancyjnego ponosi Wykonawca. Prosimy o uwzględnienie faktu w wycenie przedmiotu zamówienia. 3.22. Zamawiający przekaże Wykonawcy bezpłatnie kompletną dokumentację w dniu podpisania umowy (wersja papierowa). 3.23. Zamawiający dopuszcza prowadzenie przez Wykonawcę robót w systemie dwuzmianowym. 3.24. Dokonanie wizji w terenie. Pomimo szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający informuje o możliwości dokonania przed złożeniem oferty wizji lokalnej terenu budowy, układu komunikacyjnego oraz otoczenia budowy w celu oszacowania przez Wykonawcę na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyk oraz wszelkich danych jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty na wykonanie robót będących przedmiotem zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt własny Wykonawcy. 3.25. Rozwiązania równoważne. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art.30 ust.1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji projektowej standardów, będą posiadały wymagane odpowiedne atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Ponadto Zamawiający w odniesieniu do wszystkich norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dopisuje wyrazy "lub równoważny" w przypadku braku przedmiotowego określenia. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art.30 ust.5 Ustawy złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 3.26. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w opisie przedmiotu zamówienia, których dotyczy. 3.27. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 3.28. Rozwiązania wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian układu funkcjonalnego i parametrów techniczno-użytkowych. 3.29. Zamawiający przewiduje fakturowanie w trzech etapach, zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym (tabela nakładów stanowiąca załącznik nr 1a do SIWZ). 3.30. Tabela nakładów (załącznik nr 1a do SIWZ) jest elementem spójnym z formularzem oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) i stanowi przedstawienie składowych zaoferowanej kwoty w pkt.1 formularza oferty. Zatem w przypadku obu dokumentów zastosowanie będą miały przepisy określone w treści Art.87 PZP. 3.31. Rozliczenie robót ryczałtowe w kwotach brutto według oferty, zgodnie z faktycznym stanem zaawansowania robót. 3.32. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót. Roboty nie wykonane, nie podlegają fakturowaniu w ramach niniejszego kontraktu. 3.33. Wykonawca we własnym zakresie dostarcza niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały do wykonania zamówienia. 3.34. Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażając użytkowników budynku i ich posesji na szkody. 3.35. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ i odpowiada za nieprzestrzeganie tych przepisów. 3.36. Zatrudnione osoby winne posiadać aktualne, wymagane prawem polskim zaświadczenia o zdolności do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem. 3.37. Zamawiający nie wyraża zgodny na instalowanie w obrębie realizacji inwestycji (cały teren działki, której dotyczy inwestycja) reklam bez jego zgody. Warunki uzyskania zgody j.w. mogą być przedmiotem oddzielnych negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo wywieszenia na terenie budowy bannera reklamującego firmę Zamawiającego. 3.38. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach, w szczególności danych osobowych. 3.39. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.40. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.41. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej. 3.42. Miejsce realizacji: Gliwice, ul. Nowy Świat 59.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45000000-7, 45420000-7, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45320000-6, 45331000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1027354.42
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano-Instalacyjny ALFA mgr inż. Wojciech Caputa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
964305.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie instalacji elektrycznej i niskoprądowej na I piętrze w Zespole Szkół Specjalnych w Pyskowicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Opolskiej w Gliwicach (działki nr 208/4, 207/1)
- Częściowy remont dachu wraz z kominami i wymianą instalacji odgromowej oraz klapami wyjścia na dach - III etap Znak sprawy: IA1.284.10.2024.MK
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2916S ul. Szafranka / Gliwicka z drogami gminnymi ul. Leopolda Miki i Powstańców Śląskich w Żernicy
- Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach na potrzeby dwóch samodzielnych mieszkań pracowniczych dla osób z niepełnosprawnościami.(2)
- Dostawa wycinarki laserowej w technologii światłowodowej tzw. fiber laser.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Przebudowa oddziału przedszkolnego SP Jacków
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.