To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-21
Ogłoszenie nr 500031717-N-2017 z dnia 21-09-2017 r.
42 Baza Lotnictwa Szkolnego: Remont połaci dachowej oraz elewacji budynku nr 7 - PSO położonego w kompleksie wojskowym 7212 Borzęcin
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 573748-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
42 Baza Lotnictwa Szkolnego, Krajowy numer identyfikacyjny 14267631600000,
ul. ul. Sadków
9,
26603
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
261 511 500, e-mail
jw4938@wp.mil.pl, faks
261 511 300.
Adres strony internetowej (url): www.42blsz.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont połaci dachowej oraz elewacji budynku nr 7 - PSO położonego w kompleksie wojskowym 7212 Borzęcin
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):39/PN/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAKRES PRAC I. Roboty ogólnobudowlane: - wymiana istniejącego pokrycia z papy asfaltowej na papę zgrzewalną dwuwarstwowo; - wywiezienie i utylizacja papy z rozbiórki; - rozebranie pokrycia przybudówki z płyt azbestowo - cementowych; - wywiezienie i utylizacja azbestu z rozbiórki; - wymiana szlichty betonowej na powierzchni dachu; - wymiana deskowania na części przybudówki; - folie wstępnego krycia na deskowaniu; - pokrycie dachu przybudówki blachą dachówkopodobną; - wymiana rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej; - wymiana wywietrzników dachowych zabezpieczonych siatką stalową ochronną; - wymiana oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach; - wymiana instalacji odgromowej nienaprężanej na dachu; - pomiar instalacji odgromowej; - przygotowanie powierzchni elewacji poprzez skucie nierówności, miejsc odparzonych oraz zmurszałych; - naprawa ogniomurów; - uzupełnienie tynków zewnętrznych cem.- wap. na ścianach; - zbrojenie ścian siatką z tworzywa wtopioną w klej; - ochrona narożników wypukłych profilami narożnikowymi aluminiowymi; - tynki dekoracyjne akrylowe na ścianach i ościeżach; - tynki dekoracyjne typu marmolit na powierzchni cokołów; - wymian stolarki drzwiowej drewnianej na stalową; - wymiana wrót garażowych stalowych; - wymiana stolarki okiennej stalowej na aluminiową; - wymiana kratek wentylacyjnych; - rozebranie opaski betonowej wokół budynku; - rozebranie wjazdu betonowego przed budynkiem; - wykonanie nowej opaski wokół budynku z kostki brukowej; - wykonanie nowego podjazdu do budynku z kostki brukowej; - wywiezienie i utylizacja gruzu z rozbiórki. II. Prace porządkowe: - rozliczenie materiałów z demontażu; - uprzątnięcie placu budowy, wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki. ODBIÓR ROBÓT Odbiorowi robót będą podlegać następujące roboty: - roboty rozbiórkowe i demontażowe; - roboty montażowe i naprawcze; WYMAGANIA DODATKOWE 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, które wykonują czynności związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). Pracownikami fizycznymi nie są: osoby kierujące budową, wykonujące obsługę geodezyjną, dostawcy materiałów budowlanych, inspektorzy nadzoru. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz imienny pracowników wykonujących bezpośrednie czynności związane z pracą na obiekcie, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu na każde jego żądanie w terminie 2 dni roboczych od wezwania, oryginalnych lub potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób o których mowa w ust. 2 na podstawie umowy o pracę (stosowne zaświadczenia, zanonimizowane kopie umów lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie do ubezpieczenia społecznego oraz bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia ww. osób). 4. Jeżeli na budowie będzie przebywać osoba nie zatrudniona na podstawie umowy o pracę co zostanie ustalone przez Zamawiającego lub jego przedstawicieli (personel) osoba taka będzie musiała opuścić plac budowy, a Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w projekcie umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli (personel) Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli. UWAGI KOŃCOWE Na wszystkie materiały Wykonawca obowiązany jest przedstawić aprobaty techniczne lub oceny zgodności technicznej - zgodnie z ustawa o wyrobach budowlanych [ Dz. U. Nr 92 poz. 881 z 2004 roku z późniejszymi zmianami]. Przy wykonywaniu prac należy przestrzegać ogólnych przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a w szczególności Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych [Dz. U. Nr 47 poz. 401]. Wszystkie roboty należy wykonać w sposób nieuciążliwy dla użytkownika, rejon prac po zakończeniu robót należy uporządkować. Wszystkie koszty związane z wykonaniem prac tymczasowych i towarzyszących Wykonawca powinien uwzględnić w cenach jednostkowych robót podstawowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
261137.55
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranzowe SEWIR
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
292587,09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zielona Czytelnia przy Bibliotece Pedagogicznej w Radomiu
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla 42. BLSz w 2024 r.
- "KWP zs. w Radomiu - wymiana okien w budynku Nr 3".
- KWP RADOM - Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu przy ul. 11-ego Listopada 37/59
- Modernizacja dużej sceny Teatru Powszechnego w Radomiu - etap V
- ,,Modyfikacja urządzenia do nauki katapultowania samolotu PZL-130 ORLIK dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w 2024 r.''
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii na terenie zajezdni komunikacji publicznej
- BO - Lll/04/X - "Dziewiętnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu międzychodzkiego poprzez modernizację budynku Liceum Ogólnokształcącego.
- "Budowa windy i pochylni dla osób z niepełnosprawnościami w budynku głównym I Liceum Ogólnokształcącego im. C. K. Norwida w Wyszkowie".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.