eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Remont połaci dachowej oraz elewacji budynku nr 7 - PSO położonego w kompleksie wojskowym 7212 Borzęcin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-21

Ogłoszenie nr 500031717-N-2017 z dnia 21-09-2017 r.

42 Baza Lotnictwa Szkolnego: Remont połaci dachowej oraz elewacji budynku nr 7 - PSO położonego w kompleksie wojskowym 7212 Borzęcin

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573748-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

42 Baza Lotnictwa Szkolnego, Krajowy numer identyfikacyjny 14267631600000, ul. ul. Sadków 9, 26603 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 511 500, e-mail jw4938@wp.mil.pl, faks 261 511 300.
Adres strony internetowej (url): www.42blsz.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont połaci dachowej oraz elewacji budynku nr 7 - PSO położonego w kompleksie wojskowym 7212 Borzęcin

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

39/PN/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

ZAKRES PRAC I. Roboty ogólnobudowlane: - wymiana istniejącego pokrycia z papy asfaltowej na papę zgrzewalną dwuwarstwowo; - wywiezienie i utylizacja papy z rozbiórki; - rozebranie pokrycia przybudówki z płyt azbestowo - cementowych; - wywiezienie i utylizacja azbestu z rozbiórki; - wymiana szlichty betonowej na powierzchni dachu; - wymiana deskowania na części przybudówki; - folie wstępnego krycia na deskowaniu; - pokrycie dachu przybudówki blachą dachówkopodobną; - wymiana rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej; - wymiana wywietrzników dachowych zabezpieczonych siatką stalową ochronną; - wymiana oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach; - wymiana instalacji odgromowej nienaprężanej na dachu; - pomiar instalacji odgromowej; - przygotowanie powierzchni elewacji poprzez skucie nierówności, miejsc odparzonych oraz zmurszałych; - naprawa ogniomurów; - uzupełnienie tynków zewnętrznych cem.- wap. na ścianach; - zbrojenie ścian siatką z tworzywa wtopioną w klej; - ochrona narożników wypukłych profilami narożnikowymi aluminiowymi; - tynki dekoracyjne akrylowe na ścianach i ościeżach; - tynki dekoracyjne typu marmolit na powierzchni cokołów; - wymian stolarki drzwiowej drewnianej na stalową; - wymiana wrót garażowych stalowych; - wymiana stolarki okiennej stalowej na aluminiową; - wymiana kratek wentylacyjnych; - rozebranie opaski betonowej wokół budynku; - rozebranie wjazdu betonowego przed budynkiem; - wykonanie nowej opaski wokół budynku z kostki brukowej; - wykonanie nowego podjazdu do budynku z kostki brukowej; - wywiezienie i utylizacja gruzu z rozbiórki. II. Prace porządkowe: - rozliczenie materiałów z demontażu; - uprzątnięcie placu budowy, wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki. ODBIÓR ROBÓT Odbiorowi robót będą podlegać następujące roboty: - roboty rozbiórkowe i demontażowe; - roboty montażowe i naprawcze; WYMAGANIA DODATKOWE 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, które wykonują czynności związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). Pracownikami fizycznymi nie są: osoby kierujące budową, wykonujące obsługę geodezyjną, dostawcy materiałów budowlanych, inspektorzy nadzoru. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz imienny pracowników wykonujących bezpośrednie czynności związane z pracą na obiekcie, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu na każde jego żądanie w terminie 2 dni roboczych od wezwania, oryginalnych lub potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób o których mowa w ust. 2 na podstawie umowy o pracę (stosowne zaświadczenia, zanonimizowane kopie umów lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie do ubezpieczenia społecznego oraz bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia ww. osób). 4. Jeżeli na budowie będzie przebywać osoba nie zatrudniona na podstawie umowy o pracę co zostanie ustalone przez Zamawiającego lub jego przedstawicieli (personel) osoba taka będzie musiała opuścić plac budowy, a Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w projekcie umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli (personel) Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli. UWAGI KOŃCOWE Na wszystkie materiały Wykonawca obowiązany jest przedstawić aprobaty techniczne lub oceny zgodności technicznej - zgodnie z ustawa o wyrobach budowlanych [ Dz. U. Nr 92 poz. 881 z 2004 roku z późniejszymi zmianami]. Przy wykonywaniu prac należy przestrzegać ogólnych przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a w szczególności Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych [Dz. U. Nr 47 poz. 401]. Wszystkie roboty należy wykonać w sposób nieuciążliwy dla użytkownika, rejon prac po zakończeniu robót należy uporządkować. Wszystkie koszty związane z wykonaniem prac tymczasowych i towarzyszących Wykonawca powinien uwzględnić w cenach jednostkowych robót podstawowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 261137.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranzowe SEWIR
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Klwatecka 74 M
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 292587,09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 292587,09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 308757,82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.