eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprzątanie części wspólnych budynków mieszkalnych i użytkowych wraz z terenem zewnętrznym, będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-20

Ogłoszenie nr 500031346-N-2017 z dnia 20-09-2017 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów: Sprzątanie części wspólnych budynków mieszkalnych i użytkowych wraz z terenem zewnętrznym, będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567061

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, Krajowy numer identyfikacyjny 1525966300154, ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 50 00, e-mail wilanow.wzz@um.warszawa.pl, faks 22 443 50 40.
Adres strony internetowej (url): www.wilanow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprzątanie części wspólnych budynków mieszkalnych i użytkowych wraz z terenem zewnętrznym, będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

32/WZN/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sprzątanie administrowanych przez Zarząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy: 1. Budynków mieszkalnych przy następujących ulicach: a) Przyczółkowa 58, b) Resorowa 16, c) Wiertnicza 147. 2. Budynków użytkowych przy następujących ulicach: a) Kosiarzy/Al. Wilanowska garaże od nr 12 do nr 33 i od nr 41 do nr 72, b) Przyczółkowa 27A, c) St. Kostki Potockiego 20 d) St. Kostki Potockiego 31, e) Kolegiacka 3, f) Radosna 11 3. Terenów zewnętrznych przy budynkach położonych przy następujących ulicach: a) Przyczółkowa 58, b) Resorowa 16, c) Wiertnicza 147 d) Kosiarzy/Al. Wilanowska garaże od nr 12 do nr 33 i od nr 41 do nr 72, e) Przyczółkowa 27A, f) St. Kostki Potockiego 20, g) St. Kostki Potockiego 31, h) Kolegiacka 3, i) Radosna 11 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór Umowy wraz z załącznikami: o Załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j, 1k, 1l, 1ł, 1m - Szczegółowy zakres prac dotyczący przedmiotu umowy, o Załącznik nr 2 - Opis prac dotyczących przedmiotu zamówienia oraz ustalenia ogólne, o Załącznik nr 3 - Wykaz używanych środków chemicznych z sygnaturami dokumentów dopuszczających je do obrotu handlowego na terenie RP, o Załącznik nr 4 - Zestawienie wynagrodzeń. Zamówienie zrealizowane zostanie w okresie od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.09.2017 r. do dnia 31.08.2019 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8


Dodatkowe kody CPV: 90610000-6, 90620000-9, 90914000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Licytacja elektroniczna

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Wykonawca chcący wziąć udział w licytacji elektronicznej, składa wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, którego wzór znajduje się na internetowej stronie Zamawiającego www.wilanow.pl w zakładce zamówienia publiczne pod numerem postępowania 32/WZN/2017 w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu. 1. Treść formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej wraz z załącznikami można pobrać ze strony www.wilanow.pl 2. Wykonawca może złożyć wyłącznie jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Złożenie większej liczby wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, spowoduje odrzucenie wszystkich wniosków dotyczących tego samego zamówienia, złożonych przez jednego Wykonawcę. 3. Wniosek oraz wszelkie wymagane dokumenty muszą spełniać następujące wymogi: a) wniosek musi zostać sporządzony w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem; b) formularz wniosku i wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej, c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii d) wniosek oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu należy złożyć w oryginale, w języku polskim, e) poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) we wniosku, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę (-y) podpisującą(-e) wniosek, f) dokumenty składające się na wniosek muszą być sporządzone wg wzorów i wymogów Zamawiającego, g) dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę 4. Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia i nr postępowania: "32/WZN/2017 - Sprzątanie części wspólnych budynków mieszkalnych i użytkowych wraz z terenem zewnętrznym, będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy 5. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone w trybie licytacji elektronicznej na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), zwanej w ogłoszeniu ustawą. Zamówienie udzielane jest w częściach będących przedmiotem odrębnych postępowań. 6. Numer postępowania: 32/WZN/2017. Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na podany numer sprawy. 7. Zamawiający przeprowadzi licytację w której Wykonawca podaje oferowaną cenę brutto (z VAT) za wykonanie licytowanego zamówienia. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe. Zaoferowana w licytacji cena za realizację przedmiotu zamówienia musi uwzględniać wszelkie możliwe koszty, które będą niezbędne w celu kompletnego i terminowego wykonania prac, jak również uwzględniać wszystkie elementy ujęte w opisie przedmiotu zamówienia. W cenie powinien być uwzględniony podatek VAT. Stawka podatku VAT jest określana zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. 8. Wniosek składany wspólnie: Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: a)Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b)Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: 1)postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, 2)wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, 3)ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. c)Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. d) Oświadczenia, wykaz lub formularze sporządzone na załączonych do wniosku wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających wniosek wspólny. e) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub Pełnomocnika. f)Formularz wniosku musi zostać podpisany przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. g) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu wniosku. h) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Sprzątanie części wspólnych budynków mieszkalnych i użytkowych wraz z terenem zewnętrznym, będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 160229.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOMASZ KUPCZYK PROPERTY SERVICES
Email wykonawcy: biuroskylinegroup.pl
Adres pocztowy: ul. Górczewska 39 lok. 67
Kod pocztowy: 01-144
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 183969.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 183969.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 183969.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 160229.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOMASZ KUPCZYK PROPERTY SERVICES
Email wykonawcy: biuro@skylinegroup.pl
Adres pocztowy: ul. Górczewska 39 lok. 67
Kod pocztowy: 01-144
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 183969.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 183969.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 183969.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.