To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-20
Ogłoszenie nr 500031305-N-2017 z dnia 20-09-2017 r.
Powiat Miński: Kredyt bankowy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574704-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500017976-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Miński, Krajowy numer identyfikacyjny 71158178800000,
ul. Ul. Tadeusza Kościuszki
3,
05300
Mińsk Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
25 759 87 00, e-mail
zamowienia@powiatminski.pl, faks
25 759 87 02.
Adres strony internetowej (url): www.powiatminski.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.powiatminski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kredyt bankowy
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego do kwoty 6 600 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu Powiatu Mińskiego w roku 2017. 2. Okres kredytowania - od dnia uruchomienia I transzy kredytu do dnia 30.06.2023 r. 3. Kredyt udzielony zostanie w trzech transzach: I transza w wysokości 2 200 000,00 zł do dnia 30.09.2017 r. II transza w wysokości 2 200 000,00 zł do dnia 31.10.2017 r. III transza w wysokości 2 200 000,00 zł do dnia 30.11.2017 r. 4. Koszt kredytu stanowiło będzie: oprocentowanie kredytu (odsetki bankowe) określone wg zmiennej stopy procentowej. Oprocentowanie kredytu będzie ustalane kwartalnie (z uwzględnieniem następującego podziału na kwartały kalendarzowe: I kwartał obejmujący miesiące: styczeń, luty, marzec; II kwartał obejmujący miesiące: kwiecień, maj, czerwiec; III kwartał obejmujący miesiące: lipiec, sierpień, wrzesień; IV kwartał obejmujący miesiące: październik, listopad, grudzień). 5. Podstawą do określenia oprocentowania będzie stawka WIBOR 3 M notowana w ostatnim dniu roboczym kwartału poprzedzającego kwartał, za który odsetki są naliczane, przy czym: oprocentowanie w pierwszym okresie kredytowania (obejmującym okres od udzielenia I transzy kredytu* do dnia 31.12.2017 r.) zostanie wyliczone na podstawie stawki WIBOR przedstawionej przez Wykonawcę w formularzu oferty (powiększonej/pomniejszonej o marżę banku). *Dodatkowe objaśnienie: w formularzu oferty przyjęto, że udzielenie I transzy kredytu nastąpi dnia 30.09.2017 r. Faktycznie czynność ta może być dokonana wcześniej (tj. w okresie od podpisania umowy do dnia 30.09.2017 r.) -Podobne zastrzeżenie dotyczy II i III transzy, które zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zostaną udzielone odpowiednio: do dnia 31.10.2017 r i do dnia 30.11.2017 r. W formularzu oferty przyjęto natomiast konkretne daty ich udzielenia, co ma zagwarantować porównywalność ofert. 6. Wykonawca określi w formularzu oferty oprocentowanie wg stopy WIBOR 3M z dnia 24.07.2017 r. (w wysokości 1,73%) plus/minus marża banku wyrażona w punktach procentowych w stosunku rocznym. 7. Karencja w spłacie rat kapitałowych i odsetek: Karencja w spłacie rat kapitałowych - do dnia 29.06.2018 r. Karencja w spłacie odsetek - do dnia 30.03.2018 r. 8. Spłata kapitału i odsetek następowała będzie według niżej wymienionych ustaleń: 1) Spłata kapitału - dokonana będzie w sześciu rocznych ratach w okresie od 2018 do 2023 roku. Przedmiotowe raty będą płatne od wartości uruchomionego kredytu w terminie do 30 czerwca każdego roku. Wysokość rat: I rata w wysokości 600 000,00 zł: do dnia 30.06.2018 r. II rata w wysokości 1 200 000,00 zł: do dnia 30.06.2019 r. III rata w wysokości 1 200 000,00 zł: do dnia 30.06.2020 r. IV rata w wysokości 1 200 000,00 zł: do dnia 30.06.2021 r. V rata w wysokości 1 200 000,00 zł: do dnia 30.06.2022 r. VI rata w wysokości 1 200 000,00 zł: do dnia 30.06.2023 r. - z zastrzeżeniem zapisów ust 9. 2) Spłata odsetek - dokonywana będzie w okresach kwartalnych - na ostatni dzień każdego kwartału (kalendarzowego), z zastrzeżeniem zapisów ust 9. Odsetki naliczane będą od kwoty wykorzystanego kredytu. 9. W przypadku, gdy termin spłaty zobowiązań z tytułu kredytu (tj. raty kapitału lub odsetek) przypada na dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę i odsetki w pierwszy dzień roboczy po wyznaczonej dacie spłaty. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1) rezygnacji z III transzy kredytu (w wysokości 2 200 000,00 zł) lub jej części. Od niewykorzystanej kwoty kredytu nie będzie naliczane oprocentowanie. Rezygnacja z III transzy kredytu lub jej części nie będzie skutkowała powstaniem jakichkolwiek dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego. W sytuacji takiej spłata faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu dokonana zostanie w sześciu rocznych ratach (w tym: I rata w wysokości 600 000,00 zł, pozostała kwota wykorzystanego kredytu podzielona zostanie na pięć równych rat), w terminach określonych w ust 8 pkt 1), z zastrzeżeniem zapisów ust 8 pkt 2) 2) wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania. Odsetki naliczane będą wówczas tylko za okres i od kwoty faktycznego zadłużenia. 11. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a - obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności objęte zamówieniem i polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z póżn. zm.): 1) Wykonawca lub zaangażowani przez niego podwykonawcy, zobowiązani są zatrudnić na podstawie umowy o pracę osobę/-y wykonującą/-e następujące rodzaje czynności: kontakt z Zamawiającym - przyjmowanie dyspozycji Zamawiającego odnośnie transz kredytu, wyliczanie należnych odsetek od kredytu, informowanie o bieżącym stanie kredytu. 2) Pracownicy wykonujący czynności, o których mowa w pkt 1 winni być zatrudnieni na umowę o pracę w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, co najmniej przez okres wykonywania odpowiednich czynności, o których mowa w pkt 1. 3) W okresie obowiązywania umowy, na żądanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie, w którym potwierdzi, że czynności wskazane w pkt 1 wykonywane są przez osobę/ -y zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 4) Niedopełnienie obowiązku wskazanego w pkt 1 oraz każdorazowe nieprzedłożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 3 skutkowało będzie nałożeniem na Wykonawcę kary umownej, w wysokości czterokrotności kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę zgodnie z postanowieniami § 9 ust 5 projektu umowy. 12. Na etapie prowadzonego postępowania o zamówienie publiczne Zamawiający nie będzie wypełniał przesłanych przez Wykonawców załączników, tabel stanowiących wzory opracowane przez Wykonawców. Jednakże odpowie zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych na każde pytanie dotyczące SIWZ oraz przekaże informacje niezbędne do zbadania zdolności kredytowej gminy, a także do przygotowania i złożenia oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
705000.00
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
463345,79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Budowa drogi gminnej ul. płk. Z. Chmieleńskiego w Mińsku Mazowieckim
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2221W Dębe Wielkie - Górki - Poręby wraz z budową chodnika od km 1+912 do km 2+234 i odwodnieniem"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2229W Jędrzejów - Cegłów - Kuflew polegająca na budowie chodnika od km 11+025 do km 11+380"
- Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w lokalach mieszkalnych budynku komunalnego zlokalizowanego przy ul. Kołowej 29
- Remont budynku na potrzeby integracji społecznej mieszkańców miasta Mińsk Mazowiecki
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 2.000.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Gminy Nekla
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Waganiec
- Udzielenie Gminie Mędrzechów kredytu długoterminowego w wysokości 1 600 000,00 zł. na częściowe pokrycie deficytu budżetowego.
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.