eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie robót w zakresie instalacji sanitarnych w budynkach w ramach zadań pn.1)Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi nr XCIX przy ul. Fundamentowej 38/42, 2)Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117, 3)Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 279 przy ul. Cyrklowej 1, 4)Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr246 przy ul. Białowieskiej 22 w Dzielnicy Praga-Południe w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-19

Ogłoszenie nr 500030726-N-2017 z dnia 19-09-2017 r.

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe: wykonanie robót w zakresie instalacji sanitarnych w budynkach w ramach zadań pn.: 1)Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi nr XCIX przy ul. Fundamentowej 38/42, 2)Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117, 3)Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 279 przy ul. Cyrklowej 1, 4)Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr246 przy ul. Białowieskiej 22 w Dzielnicy Praga-Południe w Warszawie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556990-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500009138-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe, Krajowy numer identyfikacyjny 015259640-00073, ul. ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 4435509, e-mail ppl.wzp@um.warszawa.pl, faks 22 4435552.
Adres strony internetowej (url): www.pragapld.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonanie robót w zakresie instalacji sanitarnych w budynkach w ramach zadań pn.: 1)Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi nr XCIX przy ul. Fundamentowej 38/42, 2)Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117, 3)Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 279 przy ul. Cyrklowej 1, 4)Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr246 przy ul. Białowieskiej 22 w Dzielnicy Praga-Południe w Warszawie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UD-VI-ZP/66/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi nr XCIX przy ul. Fundamentowej 38/42 - zadanie I 2) Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117 - zadanie II, 3) Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 279 przy ul. Cyrklowej 1 - zadanie III, 4) Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr246 przy ul. Białowieskiej 22, w Dzielnicy Praga-Południe w Warszawie - zadanie IV. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi nr XCIX przy ul. Fundamentowej 38/42 - zadanie I ? demontaż instalacji grzewczej wraz z grzejnikami oraz wszystkich systemów montażowych, ? wykonanie instalacji grzewczej z montażem nowych grzejników wraz z niezbędnymi systemami montażowymi, ? wykonanie regulacji instalacji grzewczej poprzez zastosowanie termostatów grzejnikowych i podpionowych zaworów równoważących, ? demontaż części armatury instalacji wody użytkowej (demontaż baterii umywalkowych i natryskowych oraz umywalek przewidzianych do wymiany), ? demontaż podejść do części przyborów, ? montaż umywalek i podejść pod przybory (w miejsca zdemontowanych), ? montaż nowych baterii umywalkowych i natryskowych wodooszczędnych, ? należy przyjąć 50% zabudowań grzejników i rur po demontażu będzie do wymiany na nowe, ? badanie wody instalacyjnej w kierunku jej przydatności do spożycia przez ludzi, ? dezynfekcja, płukanie i odpowietrzenie instalacji oraz wykonanie prób hydraulicznych, ? wymiana węzła ciepłowniczego na potrzeby c.o. i c.w.u. zasilającego cały obiekt, kompletnego (z punktu widzenia wymagań technicznych, formalnych i estetycznych) ? podłączenie wymienionego węzła ciepłowniczego do zmodernizowanej instalacji c.o. i c.w.u. (wymiana wszystkich rozdzielaczy c.o. i c.w.u. wraz z armaturą: zaworem spustowym, a na każdym odejściu z rozdzielacza manometr, termometr i na powrocie zawór równoważący) ? zawarcie z VEOLIA ENERGIA WARSZAWA S.A. umowy na dopust wody do instalacji c.o. i nadzór techniczny nad wymaganymi robotami w węźle ciepła. Dopust wody do instalacji realizowany z sieci cieplnej (odczyt za pomocą wodomierza). ? roboty dostosowawcze pomieszczenia wymienionego węzła ciepłowniczego, ? roboty budowlane towarzyszące na danym obiekcie ? wykonanie zasilenia dla urządzeń wchodzących w skład modernizowanego węzła ciepłowniczego w tym: * zasilanie węzła cieplnego energią elektryczną, * instalację ochrony przeciwprzepięciowej, * instalację zasilania odbiorów węzła (pompy c.o., c.w.u.), * zabezpieczenie i sterowanie pomp c.o., c.w.u., * sygnalizację pracy pomp c.o., c.w.u., * instalację oświetlenia 230V, * instalację gniazd 1-faz., * instalację automatyki ciepłowniczej c.o., c.w.u. * instalację ochrony od porażeń prądem elektrycznym. b) Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117 - zadanie II ? demontaż instalacji grzewczej wraz z grzejnikami oraz wszystkich systemów montażowych, ? wykonanie instalacji grzewczej z montażem nowych grzejników wraz z niezbędnymi systemami montażowymi, ? wykonanie regulacji instalacji grzewczej poprzez zastosowanie termostatów grzejnikowych i podpionowych zaworów równoważących, ? demontaż baterii umywalkowych w sanitariatach, gabinecie logopedy oraz zapleczy sklepiku, ? demontaż poziomów instalacji wody zimnej i ciepłej gabinecie logopedy oraz zapleczy sklepiku, ? montaż nowych baterii umywalkowych i zlewozmywakowych wodooszczędnych, ? montaż nowej instalacji od istniejących pionu w gabinecie logopedy oraz zapleczy sklepiku, ? należy przyjąć 50% zabudowań grzejników i rur po demontażu będzie do wymiany na nowe, ? badanie wody instalacyjnej w kierunku jej przydatności do spożycia przez ludzi, ? dezynfekcja, płukanie i odpowietrzenie instalacji oraz wykonanie prób hydraulicznych, ? wymiana węzła ciepłowniczego na potrzeby c.o., c.t. i c.w.u. zasilającego cały obiekt, kompletnego (z punktu widzenia wymagań technicznych, formalnych i estetycznych), ? podłączenie wymienionego węzła ciepłowniczego do zmodernizowanej instalacji c.o. i c.w.u. oraz c.t. (wymiana wszystkich rozdzielaczy c.o. c.t. i c.w.u. wraz z armaturą: zaworem spustowym, a na każdym odejściu z rozdzielacza manometr, termometr i na powrocie zawór równoważący), ? zawarcie z VEOLIA ENERGIA WARSZAWA S.A. umowy na dopust wody do instalacji c.o. i nadzór techniczny nad wymaganymi robotami w węźle ciepła. Dopust wody do instalacji realizowany z sieci cieplnej (odczyt za pomocą wodomierza), ? roboty dostosowawcze pomieszczenia wymienionego węzła ciepłowniczego, ? roboty budowlane towarzyszące na danym obiekcie, ? wykonanie zasilenia dla urządzeń wchodzących w skład modernizowanego węzła ciepłowniczego w tym: * zasilanie węzła cieplnego energią elektryczną, * instalację ochrony przeciwprzepięciowej, * instalację zasilania odbiorów węzła (pompy c.o., c.t., c.w.u.), * zabezpieczenie i sterowanie pomp c.o., c.t., c.w.u., * sygnalizację pracy pomp c.o., c.t., c.w.u., * instalację oświetlenia 230V, * instalację gniazd 1-faz., * instalację automatyki ciepłowniczej c.o., c.t., c.w.u. * instalację ochrony od porażeń prądem elektrycznym. c) Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 279 przy ul. Cyrklowej 1 - zadanie III ? demontaż instalacji grzewczej wraz z grzejnikami oraz wszystkich systemów montażowych, ? wykonanie instalacji grzewczej z montażem nowych grzejników wraz z niezbędnymi systemami montażowymi, ? wymiana rozdzielaczy c.o. w węźle cieplnym i w podrozdzielni wraz z armaturą, ? wykonanie regulacji instalacji grzewczej poprzez zastosowanie termostatów grzejnikowych i podpionowych zaworów równoważących oraz zaworów regulacyjnych zamontowanych przy rozdzielaczach, ? płukanie i odpowietrzenie instalacji oraz wykonanie prób hydraulicznych, ? należy przyjąć 50% zabudowań grzejników i rur po demontażu będzie do wymiany na nowe, ? roboty budowlane towarzyszące na danym obiekcie. d) Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr246 przy ul. Białowieskiej 22, w Dzielnicy Praga-Południe w Warszawie - zadanie IV ? demontaż instalacji grzewczej wraz z grzejnikami oraz wszystkich systemów montażowych, ? wykonanie instalacji grzewczej z montażem nowych grzejników wraz z niezbędnymi systemami montażowymi, ? wymiana rozdzielaczy c.o. w węźle cieplnym i w podrozdzielni wraz z armaturą, ? wykonanie regulacji instalacji grzewczej poprzez zastosowanie termostatów grzejnikowych i podpionowych zaworów równoważących oraz zaworów regulacyjnych zamontowanych przy rozdzielaczach, ? płukanie i odpowietrzenie instalacji oraz wykonanie prób hydraulicznych, ? należy przyjąć 50% zabudowań grzejników i rur po demontażu będzie do wymiany na nowe, ? roboty budowlane towarzyszące na danym obiekcie. 2. Roboty budowlane i montażowe należy wykonać na podstawie dokumentacji technicznej tj. Projektu budowlano-wykonawczego (technologia i automatyka oraz elektryka) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wszystkich branż na danym obiekcie wyszczególnionym wyżej. 3. Wykonawca, przystępujący do przetargu, zobowiązany jest zapoznać się ze wszystkimi dokumentami wchodzącymi w skład dokumentacji przetargowej i ich akceptację. W przypadku braku w dokumentacji projektowej niezbędnego zaworu, armatury itd. Do prawidłowego funkcjonowania instalacji i urządzeń, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku montażu brakującego elementu instalacji. Należy dany brakujący element instalacji uwzględnić w sporządzonej ofercie Wykonawcy i kosztorysie ofertowym. 4. Uwagi dodatkowe: a) Należy m.in. wymienić na nowe rozdzielacze c.o., c.t. i c.w.u. (na każdym przewodzie wychodzącym z rozdzielacza na zasilaniu i powrocie należy zamontować termometr i manometr, a także na powrocie zawory równoważące) b) Wymagane jest rzetelne i dokładne wykonanie izolacji całej instalacji. c) Wymagana jest rzetelna i dokładna dokumentacja powykonawcza w wersji papierowej i elektronicznej. d) Wymagane jest oznaczenie instalacji i armatury w węźle za pomocą strzałek i tabliczek z opisem, a także wykonanie schematu technologicznego z ww. oznaczeniami. e) Przebadanie próbki wody po zakończeniu robót montażowych. f) Realizacja robót objętych w umowie między Zamawiającym a Wykonawcą nie może spowodować m.in. przerwy dostawy wody użytkowej ciepłej i zimnej, ogrzewania centralnego oraz gazu w godzinach funkcjonowania placówki oświatowej. Należy przewidzieć konieczność wykonywania prac w godzinach i dniach niefunkcjonowania przedszkola. g) Wykonanie robót objętych w umowie między Zamawiającym a Wykonawcą muszą być zgodne z aktualnymi normami i wytycznymi firmy VEOLIA ENERGIA WARSZAWA S.A. h) Załatwienie dokumentów, protokołów odbioru, zlecenia usług (m.in. na nadzór nad budową i na dopust wody do instalacji c.o.) i pokrycie wszelkich kosztów wymaganych przez firmę VEOLIA ENERGIA WARSZAWA S.A. Wymagane będzie kontaktowanie się z firmą VEOLIA ENERGIA WARSZAWA S.A. i) Wszystkie części (prostki i kształtki) systemu instalacji ze stali ocynkowanej zewnętrznie łączonych metodą zaprasowywania / zaciskową muszą pochodzić od jednego producenta zaakceptowanego przez Zamawiającego. Dla sprawdzenia wywiązania się z tego wymogu będzie konieczność dostarczenia Zamawiającemu dokumentów WZ na każdy zastosowany element systemu instalacji oraz deklaracji zgodność z zaznaczeniem, iż ww. dokumenty wystawionych są na dany obiekt od dostawcy systemu instalacyjnego. Niewywiązanie się z tego wymogu, będzie upoważniało Zamawiającego do nieodebrania zgłoszonego odcinka instalacji i nakazu zmiany zastosowanego materiału do montażu instalacji. j) Zdemontowane grzejniki z danego obiektu należy złożyć na wskazanym przez szkołę miejscu do ponownego wykorzystania przez szkołę k) Kolorystykę materiałów wykończeniowych dobrać w uzgodnieniu z użytkownikiem obiektu. 5. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji stanowiącej załączniki nr 9 i 10 do SIWZ, w skład której wchodzą dla każdej części zamówienia: a) dokumentacja projektowa b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej: Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164) Zamawiający stosuje klauzulę społeczną polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia roboty budowlane. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej: - 3 osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji w przypadku podpisania umowy na jedną część zamówienia. - 6 osób świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji w przypadku podpisania umowy na dwie części zamówienia. - 7 osób świadczących pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji w przypadku podpisania umowy na trzy części zamówienia. - 8 osób świadczących pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji w przypadku podpisania umowy na cztery części zamówienia. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to: roboty instalatorskie (sanitarne i elektryczne), roboty demontażowe, roboty wykończeniowe wewnętrzne np.: malowanie, tynkowanie, układanie terakoty. Przynajmniej 1 z wymienionych ww. osób musi posiadać uprawnienia do montażu instalacji ze stali ocynkowanej zewnętrznie łączonych metodą zaprasowywania / techniką zaciskową wystawione przez producenta danego systemu instalacyjnego zastosowanego na danym obiekcie. Przynajmniej 1 z wymienionych ww. osób musi posiadać książeczkę spawacza. W przypadku obiektów wyszczególnionych w zadaniu I i zadaniu II wymaga się aby przynajmniej 1 z osób posiadała uprawnienia SEP do 1 kV.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45331000-6


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45332000-3, 45332200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi nr XCIX przy ul. Fundamentowej 38/42

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 310359.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane EUROINSTAL-BUD Wojciech Onopiak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Orłowskiego 41
Kod pocztowy: 04-830
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 561122.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 561122.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 561122.86
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

postępowanie w Zadaniu II zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 (Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu)

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 279 przy ul. Cyrklowej 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie zostało ogłoszone w czterech częściach (prace budowlane obejmują cztery placówki oświatowe). Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunku zdolności technicznej i zawodowej wymagał aby wykonawca składający ofertę wykazał wykonanie robót budowlanych ujętych w pkt 18. 2.2 a)-d) SIWZ. Jednocześnie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zamieszono zapis, że "w przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie dokumenty składane na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 18. 2.2 a) - d) nie mogą być takie same i powtarzać się w każdym kolejnym zadaniu." Zapis ten miał na celu weryfikację doświadczenia wykonawcy poprzez liczbę wykonanych podobnych robót budowlanych, natomiast kwoty umieszczone w treści warunku miały na celu określenie jedynie zakresu wartościowego wykonania robót budowlanych. Zamawiający starał się uniknąć w ten sposób aby wykonawca składając jedną referencję zawierającą wysoką kwotę za wykonaną robotę budowlaną mógł ubiegać się o więcej niż jedną część zamówienia, gdyż w ocenie Zamawiającego to większa ilość wykonanych robót budowlanych określa doświadczenie Wykonawcy. Wykonawca złożył ofertę na dwie części zamówienia na zadanie III i na zadanie IV. W złożonej ofercie na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca, mimo wyżej cytowanego zapisu w SIWZ, załączył w obydwu częściach, na które składał ofertę poświadczenie wykonania tej samej roboty budowlanej wykonanej dla Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. Wobec powyższego Zamawiający nie mógł arbitralnie rozstrzygnąć, w której części Wykonawca spełnił warunek, gdyż zarówno zakres jak i wartość wykazanej roboty budowlanej spełniały warunki Zamawiającego w obydwu częściach zamówienia. W tej sytuacji niedopuszczalne byłoby uzupełnianie oferty o inną referencję w oparciu o art. 26 ust 3 ustawy Pzp, gdyż prowadziłoby to do zmiany treści oferty (złożona referencja osobno dla każdej części spełnia warunki Zamawiającego), natomiast niedopuszczalnym byłoby również aby w toku badania i oceny ofert Zamawiający zażądał od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, gdyż to wykonawca musiałby wskazać, w której części jego złożone dokumenty spełniają warunek zamawiającego, co prowadziłoby do niedozwolonych negocjacji dotyczących treści złożonej oferty. Wobec braku możliwości uzupełnienia oferty oraz wyjaśnienia treści oferty Zamawiający zmuszony jest uznać, że Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału ujętych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia gdyż Wykonawca złożył oferty na więcej niż jedno zadanie a dokumenty składane na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie w SIWZ były takie same i powtórzyły się w kolejnym zadaniu. Wobec powyższego Zamawiający zmuszony jest wykluczyć Wykonawcę z obydwu części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jego oferty odrzucić. W związku z powyższym na podstawie wykonawca został wykluczony na podst. art. 24 ust 1 pkt 12 ustawy Pzp - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, w związku z art. 89 ust 1 pkt 5) - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie. zamówienia. Wobec tego, ze w zadaniu III złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 (Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu)

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Dzielnicy Praga-Południe w Warszawie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 296878.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane EUROINSTAL-BUD
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Orłowskiego 41
Kod pocztowy: 04-830
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 297147.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 273375.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 297147.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.