To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-19
Ogłoszenie nr 500030700-N-2017 z dnia 19-09-2017 r.
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu: Usługa opracowania graficznego i wykonania składu folderu, dotyczącego gatunków chronionych w obrębie zadrzewień
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572386-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 30097592700000,
ul. ul. Jana Henryka Dąbrowskiego
79,
60529
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 639 64 00, e-mail
danuta.urbanska.poznan@rdos.gov.pl, faks
61 639 64 47.
Adres strony internetowej (url): http://poznan.rdos.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa opracowania graficznego i wykonania składu folderu, dotyczącego gatunków chronionych w obrębie zadrzewień
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WOP.261.54.2017.ŁD
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania graficznego i wykonania składu folderu, dotyczącego gatunków chronionych w obrębie zadrzewień. Działanie będące przedmiotem zamówienia jest działaniem wynikającym z zapisów art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2016 r. poz. 2134 z późn. zm.). Usługa polega na opracowaniu graficznym i wykonaniu składu folderu, dotyczącego gatunków chronionych w obrębie zadrzewień, wykonaniu dowolnej liczby poprawek projektu folderu, niezbędnej do uzyskania ostatecznej akceptacji Zamawiającego (w tym tzw. proofy kolorystyczne), wykonaniu wydruku zaakceptowanego folderu i dostawy wydruków do siedziby Zamawiającego, wykonaniu innych czynności, które okażą się niezbędne dla prawidłowego wykonania dzieła. Folder będzie miał następujące parametry: - wymiar: 640 x 230 mm, składany do 106 x 230 mm - laminowanie: folia mat, lakier punktowy UV - objętość: 12 stron, bigowanie (5 x) - papier: kreda mat - gramatura: 250 g - zadruk 4+4 (druk dwustronny, pełnokolorowy) - ilość: 3000 sztuk Termin wykonania zamówienia Przedmiot zamówienia należy wykonać do 30 września 2017 r. Warunki gwarancji i rękojmi Nie dotyczy. Warunki płatności Rozliczenia pomiędzy stronami będą się odbywały w PLN. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w formie przelewu na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. Warunki odbioru Odbiór zamówienia nastąpi na podstawie protokołu odbioru, stwierdzającego przez Zamawiającego wykonanie przedmiotu Umowy bez zastrzeżeń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Usługa opracowania graficznego i wykonania składu folderu, dotyczącego gatunków chronionych w obrębie zadrzewień |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4024.38
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcyjno-Handlowy Akcygraf Andrzej Mysior
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4949.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
NAZWA: Usługa opracowania graficznego i wykonania składu folderu, dotyczącego gatunków chronionych w obrębie zadrzewień |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4024.38
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4949.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa drogowej kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej rodzaju C 65 B3 PU/RC do Obwodu Drogowego w Opalenicy oraz Obwodu Drogowego w Wolsztynie
- Dostawa ręczników papierowych papieru toaletowego, pojemników oraz czyściwa dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. Młyńskiej 11a w Poznaniu. Część IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi i dzierżawy urządzeń drukujących
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- Usługa druku i dostawy plansz w formacie B1 oraz teczek do akt studenta dla Akademii Tarnowskiej
- "Outsorcing druku"
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.