eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › WYMIANA KAMER WRAZ Z OKABLOWANIEM I OPRZYRZĄDOWANIEM NA PŁYWALNI RAWSZCZYZNA PRZY UL. MICKIEWICZA 32 W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-19

Ogłoszenie nr 500030213-N-2017 z dnia 19-09-2017 r.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji: WYMIANA KAMER WRAZ Z OKABLOWANIEM I OPRZYRZĄDOWANIEM NA PŁYWALNI RAWSZCZYZNA PRZY UL. MICKIEWICZA 32 W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576550-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 33122800000, ul. ul. Świętokrzyska 11, 27400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 24 75 500, e-mail biuro@mosir.ostrowiec.pl, faks 41 24 75 501.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYMIANA KAMER WRAZ Z OKABLOWANIEM I OPRZYRZĄDOWANIEM NA PŁYWALNI RAWSZCZYZNA PRZY UL. MICKIEWICZA 32 W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DA.26.15.2017.PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Montaż 47 kamer wysokiej rozdzielczości w technologii IP, wyposażonych w przetworniki obrazu 4MPx oraz liczne funkcje analizy obrazu. Projektuje się odtworzenie punktów wizyjnych przez zamontowanie projektowanych urządzeń w miejscach urządzeń przeznaczonych do demontażu. Zadanie obejmuje również zastąpienie 2 obrotowych kamer w obrębie głównej hali basenowej,16 kamerami stacjonarnym z obiektywami zmiennoogniskowymi pozwalającymi na znaczne zwiększenie obszaru objętego dozorem. W obrębie pomieszczeń szatni projektuje się wykorzystanie zaawansowanych funkcji analizy obrazu umożliwiających nadzór nad bezpieczeństwem użytkowników i mienia pozostawionego w szatni. W obszarach ruchu, oraz przy wejściach do poszczególnych stref obiektu projektuje się wykorzystanie funkcji licznika przekroczeń linii w celu uzyskania dodatkowych, poglądowych danych statystycznych o ilości użytkowników obiektu. Projektuje się montaż wszystkich kamer z wykorzystaniem adapterów ścienno/sufitowych, w których przewiduje się montaż dodatkowych elementów ochrony przeciwprzepięciowej torów wizyjnych. Projektuje się zastosowanie kamer IP zasilanych za pośrednictwem protokołu PoE (Power Over Ethernet). Instalację projektuje się wykonać z użyciem kabli teleinformatycznych FTP 4x2x0,5 spełniających wymagania kategorii 6. Oprzewodowanie instalacji prowadzić po istniejących korytach instalacyjnych tras kablowych oraz poza obszarem ich występowania w sposób analogiczny do sposobu ułożenia instalacji obecnie istniejącej w obiekcie. Ze względu na przekroczenie w przypadku niektórych kamer długości 100 m toru wizyjnego projektuje się zastosowanie przedłużaczy PoE zgodnie z charakterystyką opisana w Projekcie Wykonawczym.. Przedłużacze PoE zastosować do kamer Kam.Z.K1.01 - Kam.Z.K1.05 oraz Kam.K1.01 - Kam.K1.14, dla pozostałych stanowisk instalację prowadzić bezpośrednio w sposób określony w części graficznej Projektu Wykonawczego. Projektuje się wykorzystanie istniejącej szafy CCTV zainstalowanej w pomieszczeniu serwerowni na poziomie parteru obiektu. W szafie projektuje się montaż urządzeń aktywnych i pasywnych oraz rejestratorów i zasilacza awaryjnego. W celu umożliwienia stałego nadzoru nad systemem i podglądu obrazu wszystkich kamer, projektuje się montaż 2 stacji klienckich wyposażonych w monitory 24" LED. Główne stanowisko monitoringu projektuje się wykonać w pomieszczeniu ochrony obiektu. Dodatkowe stanowisko wyposażone w 1 monitor projektuje się zainstalować w pomieszczeniu kierownika basenu. Dla potrzeb systemu dobrano dwa cyfrowe rejestratory wielodyskowe o prędkości nagrywania do 3300kl/s wyposażone w dyski twarde (po 12 szt.) o pojemności 4TB. Konfiguracja pozwala na zapis do 30 dni materiału archiwalnego wysokiej rozdzielczości. Ze względów bezpieczeństwa w szafie CCTV projektuje się montaż zasilacza UPS o mocy 3000kVA umożliwiającego podtrzymanie zasilania urządzeń zainstalowanych w szafie w czasie zaniku napięcia podstawowego i bezpieczne wygaszenie systemu na czas awarii elektroenergetycznej. Dla potrzeb zasilania podstawowego projektuje się wykorzystać istniejący obwód zasilania elektrycznego szafy CCTV. Po montażu instalacji Wykonawca zobowiązany jest wykonać wymagane próby i pomiary instalacji torów wizyjnych, instalacji zasilającej oraz próby funkcjonalne urządzeń. Sposób ustawienia kamer oraz ogniskowych ich obiektywów każdorazowo, bezwzględnie konsultować z Użytkownikiem Końcowym obiektu. Dla stacji klienckich zainstalować dostarczone przez dystrybutora systemu oprogramowanie umożliwiające pełne wykorzystanie funkcji zaprojektowanego systemu. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie dla wybranych przez Użytkownika Końcowego pracowników. oOkres gwarancji na wykonawstwo i zamontowany sprzęt: minimum 5 lat

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32424000-1


Dodatkowe kody CPV: 32234000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 240350.00
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SECOM Sebastian Gogół
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Osiedle 4/28
Kod pocztowy: 28-366
Miejscowość: Małogoszcz
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 240350.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 208512.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 325000.00
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.