eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Remonty nawierzchni dróg powiatowych. Remonty bieżące nawierzchni dróg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-18

Ogłoszenie nr 500030092-N-2017 z dnia 18-09-2017 r.

Miasto Mysłowice: Remonty nawierzchni dróg powiatowych. Remonty bieżące nawierzchni dróg

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561836-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Mysłowice, Krajowy numer identyfikacyjny 27625539300000, ul. Ul. Powstańców 1, 41400 Mysłowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 223 40 75, e-mail um_zamowienia@myslowice.pl, faks 32 223 40 75; 222 25 65.
Adres strony internetowej (url): http:/www.myslowice.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remonty nawierzchni dróg powiatowych. Remonty bieżące nawierzchni dróg

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.23.2017.JP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą: "Remonty nawierzchni dróg powiatowych. Remonty bieżące nawierzchni dróg.". 2. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: remonty bieżące nawierzchni dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta poprzez: - wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej masami mineralno - bitumicznymi o średniej grubości układanej warstwy 5cm z rozbiórką lub frezowaniem nawierzchni oraz wywozem materiału z rozbiórki - dla powierzchni powyżej 5m2 ( w przypadku frezowania nawierzchni granulat asfaltowy należy odwieźć na plac składowy w Mysłowicach -na powierzchni 1670 m2, - wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej masami mineralno - bitumicznymi o średniej grubości układanej warstwy 5cm z rozbiórką lub frezowaniem nawierzchni oraz wywozem materiału z rozbiórki - dla powierzchni powyżej 5m2 ( w przypadku frezowania nawierzchni granulat asfaltowy należy odwieźć na plac składowy w Mysłowicach - dopłata za 1cm grubości - na powierzchni 1670 m2, - wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno-bitumicznymi pod warstwę ścieralną, doraźne naprawy mieszanką mienralno-asfaltową "na gorąco" bez wycinania krawędzi (Uwaga! wyrównanie będzie stosowane od poziomu "minus" 6cm licząc od powierzchni ułożonej nawierzchni) - w ilości 607, - wyrównanie podbudowy tłuczniem - w ilości 2 m3, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej warstwa ścieralna o gr. 5cm po zagęszczeniu - na powierzchni 400 m2, - utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym gr. 8cm (destrukt inwestora) - na powierzchni 210 m2, - uszczelnienie spękań nawierzchni emulsją asfaltową - w ilości 2 t, - wykonanie remontu cząstkowego masami mineralno-asfaltowymi "na gorąco" przy remontowanej powierzchni do 5 m2 - w ilości 50 t, - wykonanie doraźnej naprawy mieszanką mineralno-asfaltową " na zimno" - w ilości 5 t, - wykonanie regulacji pionowej studni dla włazów kanałowych na sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej - w ilości 3 szt, - wykonanie regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych - wpusty uliczne - w ilości ok. 3 szt. UWAGA! Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości koniecznych do wykonania jednostek ww. robót w ramach złożonej oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w przedmiarze robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanych dalej SST). Zakres robót każdorazowo wskazuje inspektor nadzoru. Rozliczenie robót - wynagrodzenie kosztorysowe - nastąpi na podstawie rozliczenia powykonawczego, sporządzonego poprzez przemnożenie ilości rzeczywiście wykonanych jednostek poszczególnych robót (obmiar) potwierdzonych przez inspektora nadzoru oraz cen jednostkowych ryczałtowych dla poszczególnych elementów, określonych w zestawieniu elementów robót. Ceny jednostkowe powinny zawierać całkowity koszt wykonania opisanego elementu wg Katalogów Norm z uwzględnieniem STWiORB i SIWZ wraz z załącznikami - szczegóły w projekcie umowy. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia (tj. wszystkie czynności określone w zestawieniu elementów robót w pozycjach od 1 do 3 oraz pozycjach 8 i 9), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określono w pkt 26 siwz oraz § 8 ust. 1 pkt 8 projektu umowy (Załącznik Nr 6 do SIWZ). Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy: 3.1) czynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia przez kierownika robót, tj. osobę pełniącą samodzielną funkcję techniczną w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1332); 4. Rozwiązania równoważne. 4.1. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, w przedmiarze robót oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) (Załącznik Nr 7 do SIWZ) odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4.2. Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 163211.13
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Instalacyjno-Inżynieryjny Spółka z o o.Spółka komandytowa
Email wykonawcy: biuro@ZII24.pl
Adres pocztowy: ul. Krakowska 2B
Kod pocztowy: 41-400
Miejscowość: Mysłowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 201461.7
Oferta z najniższą ceną/kosztem 201461.7
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 460950.79
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.