eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › REMONT LEWEGO SKRZYDŁA BUDYNKU DOMU STUDENTA NR 1 PRZY UL. 3 MAJA 49 W SIEDLCACH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-09-18

Ogłoszenie nr 500029999-N-2017 z dnia 18-09-2017 r.

Siedlce: REMONT LEWEGO SKRZYDŁA BUDYNKU DOMU STUDENTA NR 1 PRZY UL. 3 MAJA 49 W SIEDLCACH
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 57572-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 84404-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, Krajowy numer identyfikacyjny 147100000, ul. ul. Konarskiego 2, 08110 Siedlce, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 256 442 095, e-mail kowalm@ap.siedlce.pl, faks 256 442 045.
Adres strony internetowej (url): www.uph.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: publiczna szkoła wyższa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT LEWEGO SKRZYDŁA BUDYNKU DOMU STUDENTA NR 1 PRZY UL. 3 MAJA 49 W SIEDLCACH

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DZP.282.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, polegających na wielobranżowym remoncie lewego skrzydła (piętra 1, 2 i 3) budynku Domu Studenta nr 1 przy ul. 3 Maja 49 w Siedlcach. 2. Remont obejmuje wykonanie w szczególności następujących prac: roboty branży budowlanej: roboty rozbiórkowe (z wywozem materiału);roboty murarskie; remont pokrycia z papy stropodachu nad parterem budynku; roboty wykończeniowe wewnętrzne - izolacje, tynki, malowanie, okładziny i posadzki; wykonanie stolarki drzwiowej wewnętrznej (w tym dostarczenie i montaż drzwi aluminiowych wewnętrznych z ościeżnicą oddzielenia przeciwpożarowego) oraz balustrad wewnętrznych; Roboty branży elektrycznej: demontaż istniejącego osprzętu elektrycznego, opraw oświetleniowych i rozdzielni; oprzewodowanie instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych; wykonanie WLZ; wykonanie tablic rozdzielczych; montaż opraw oświetleniowych i osprzętu; pomiary pomontażowe; instalacja RTV - oprzewodowanie i montaż urządzeń; wewnętrzne instalacje domofonowe - oprzewodowanie i montaż urządzeń; wewnętrzne instalacje SAP; Roboty branży sanitarnej: roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne; roboty instalacyjne centralnego ogrzewania;


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45113000-2,

45261210-9,

45311200-2,

45312000-7,

45312100-8,

45312300-0,

45315300-1,

45315700-5,

45316000-5,

45331100-7,

45332300-6,

45400000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
31 sierpnia 2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/09/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu wykonania zamówienia na 30 września 2017 r.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania dodatkowe roboty budowlane w następującym zakresie: 1) wyrównanie ścian po usunięciu tynku pocienionego na ścianach i sufitach, 2) wykonanie nowych tynków po usunięciu fragmentów "odparzonych" tynków na ścianach i sufitach, 3) wykonanie nadproży nad poszerzanymi otworami drzwiowymi, 4) wykonanie ścian łazienek na I piętrze jako ściany z płyty GK zamiast ścian murowanych z cegły tynkowanych, 5) wymiana zaworów podpionowych instalacji ciepłej i zimnej wody, 6) zmiana lokalizacji pionu instalacji ppoż. z jego wymianą, 7) wymiana istniejących grzejników (świeczek) w łazienkach na nowe grzejniki łazienkowe, 8) rozdział instalacji hydrantowej od instalacji bytowej z montażem zaworu pierwszeństwa, 9) wykonanie oświetlenia awaryjnego w części parterowej remontowanego skrzydła oraz w całości w piwnicach budynku, 10) wkucie przewodów instalacji pożarowej na I piętrze; Wynagrodzenie wykonawcy wyraża się łączną kwotą: 1 066 968,72 zł netto

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Aneks będzie obejmował wydłużenie terminu wykonania robót do dnia 30.09.2017r. z uwagi na konieczność wykonania robót dodatkowych i zamiennych, w tym: - wyrównanie ścian po usunięciu tynku pocienionego na ścianach i sufitach, - wykonanie nowych tynków po usunięciu fragmentów "odparzonych" tynków na ścianach i sufitach, - wykonanie nadproży nad poszerzanymi otworami drzwiowymi, - wykonanie ścian łazienek na I piętrze jako ściany z płyty GK zamiast ścian murowanych z cegły tynkowanych, - wymiana zaworów podpionowych instalacji ciepłej i zimnej wody, - zmiana lokalizacji pionu instalacji ppoż. z jego wymianą, - wymiana istniejących grzejników (świeczek) w łazienkach na nowe grzejniki łazienkowe, - rozdział instalacji hydrantowej od instalacji bytowej z montażem zaworu pierwszeństwa, - wykonanie oświetlenia awaryjnego w części parterowej remontowanego skrzydła oraz w całości w piwnicach budynku, - wkucie przewodów instalacji pożarowej na I piętrze. W trakcie usuwania starej farby w lewym skrzydle Domu Studenta nr 1 stwierdzono występowanie miejscowo luźnych (odspajających się) warstw tynku pocienionego. Istnieje konieczność usunięcia odspajających się tynków pocienionych i wykonania uzupełnień. Ponadto stwierdzono występowanie miejscowo odparzonych tynków - z miejsc tych należy odkuć odparzony tynk i go odtworzyć. Po demontażu istniejących ościeżnic stwierdzono brak niezbędnych belek nadprożowych nad otworami drzwiowymi, niezbędne jest wykonanie nowych nadproży nad poszerzonymi otworami drzwiowymi. Ponadto zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. nr 109, poz. 719) należy wykonać rozdział instalacji hydrantowej od instalacji bytowej z montażem zaworu pierwszeństwa na instalacji bytowej (w § 25 ust. 8 rozporządzenia). Dodatkowo stwierdzono zły stan techniczny istniejących zaworów podpionowych (korozja, przecieki, brak odcięcia wody w pionie); z kolei pion istniejącej instalacji p.poż. przebiega przez pokoje w segmentach mieszkalnych, a istniejące grzejniki kolidują z nowym usytuowaniem urządzeń sanitarnych w łazienkach. Ww. zakres prac nie został przewidziany w dokumentacji przetargowej. Z przyczyn obiektywnych nie można było stwierdzić konieczności wykonania tych robót w momencie wykonywania dokumentacji kosztorysowej. Zlecenie wykonania przedmiotowej usługi Wykonawcy remontu w lewym skrzydle Domu Studenta nr 1 przekłada się na krótszy termin wykonania (do 30 września 2017r.) i niższą cenę za wykonanie przedmiotowych prac. Powierzenie wykonania tego zakresu prac Wykonawcy Firmie Remontowo - Budowlanej MAL-POL ul. Brzeska 179, 08-110 Siedlce jest zasadne z przyczyn technicznych i obiektywnych oraz konieczności zachowania jednolitej gwarancji na roboty wykonane w lewym skrzydle Domu Studenta nr 1. Należy podkreślić, że wykonanie robót dodatkowych i zamiennych warunkuje poprawne wykonanie zamówienia podstawowego. Konieczność wykonania ww. zakresu robót dodatkowych i zamiennych została opisana w protokołach konieczności wykonania robót dodatkowych. Powyżej opisane zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych przez dotychczasowego wykonawcę, nieobjętych zamówieniem podstawowym, które stały się niezbędne. Biorąc pod uwagę powyższe argumenty, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie (łączna wartość robót dodatkowych wynosi 89 650,25zł, zamiennych -1 605,34zł; wartość zamówienia podstawowego 1 064 281,31zł).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.