eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Remont dachu budynku mieszkalnego w Sulechowie przy ul. Wojska Polskiego 39A-C

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-18

Ogłoszenie nr 500029851-N-2017 z dnia 18-09-2017 r.

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Zielonej Górze: Remont dachu budynku mieszkalnego w Sulechowie przy ul. Wojska Polskiego 39A-C

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553031-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 1126394600575, ul. Al. Zjednoczenia 104, 65120 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 411 96 00, e-mail zielonagora@amw.net.pl, faks 68 411 96 12.
Adres strony internetowej (url): www.amw.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zarządzanie miniem Skarbu Państwa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dachu budynku mieszkalnego w Sulechowie przy ul. Wojska Polskiego 39A-C

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OZ-ZP.7720.143.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Remont dachu budynku mieszkalnego w Sulechowie przy ul. Wojska Polskiego 39A-C. Zamierzenie polega w szczególności na: o W robotach ogólnobudowlanych przywiduje się wykonywanie remontu dachu w zakresie: - prac zabezpieczających w zakresie bhp, w obszarze oddziaływania robót remontowo-budowlanych, z uwzględnieniem prac na wysokości, - zorganizowanie i zabezpieczenie tymczasowego placu budowy przy budynku - tzn. wyznaczenie składowiska elementów rozbiórkowych i składowanych materiałów użytych do remontu, - montażu rusztowań zewnętrznych zgodnie z przyjętymi warunkami bezpiecznego użytkowania oraz warunkami bhp dotyczącymi pracy na rusztowaniach oraz zabezpieczenia przed dostępem osób nieupoważnionych, - przełożenia gąsiorów kalenicowych dachu i lukarn na sucho, z wymianą uszkodzonych oraz wymianą taśmy kalenicowej, - przełożenia dachówki ceramicznej na sucho, z wymianą uszkodzonych, - przełożenia łacenia dachu (łaty, kontrłaty) z wymianą uszkodzonych pod pokrycie dachówką o odstępie łat ponad 16 cm, - nabicie jednostronnie desek grub. min.32 mm na górną krawędź krokwi o szer. 8,0-10,0 cm, w celu podwyższenia wymiaru, dla uzyskania przestrzeni do docieplenia powierzchni dachu, (z uwagi powstałe techniczne okoliczności w trakcie wykonywania robót demontażowo-rozbiórkowych przykładowe rozwiązanie może ulec zmianie w uzgodnieniu z Zamawiającym), - wymiany folii wstępnego krycia, membraną/folią wysokoparoprzepuszczalną układaną na krokwiach, przy rozstawie kontrłat ok. 0,80 m, - docieplenia, izolacji z wełny mineralnej przestrzeni między belkowej części mieszkalnej, gr. min. 50,0 mm, - naprawy pokryć płaskich dachowych lukarn papą termozgrzewalną z dod. SBS wysuniętych lukarn - jednokrotne pokrycie papą wierzchniego krycia, - uzupełnienia w akcesoria do pokryć dachowych - płotek przeciwśniegowy, ława kominiarska, z wymianą uszkodzonych oraz wymianą zabezpieczeń otworów wentylacyjnych na elewacji poddasza nieużytkowego, z materiału antykorozyjnego i odpornego na próby uszkodzenia przez ptaki, - wymiany rynien na rynny półokrągłe stalowe o śr. 150 mm, z zastosowaniem łączników przy rozstawie krokwi co ok. 0,80 m, - wymiany rur spustowych przy połączeniu z rynną - odcinki pionowe z kolanami, - przełożenie istniejącej instalacji odgromowej z wymianą uszkodzonych elementów i łączników, - wymiany opierzenia blacharskiego tj. dachu pas nadrynnowy/podrynnowy, lukarny - krawędź boczna + krawędź górna koszowa, szczyty kl. schodowej - krawędź boczna + krawędź górna koszowa, trzony kominowe - duży, średni,mały: krawędź boczna - uszczelnienia klinami izolacyjno-uszczelniającymi z pianki bocznych połączeń opierzenia blacharki z połacią dachu dachówki, - wymiany istniejących okien dachowych z osadzeniem nowych w połaci dachowej - komplet wyposażenia, - uzupełnienia okładzin g-k wodoodpornych, w obszarze wymiany okien dachowych, - wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych w obszarze wymiany okien dachowych, - malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów/ścian skośnych, w pomieszczeniach mieszkalnych, w obszarze wymiany okien dachowych, - przełożenie instalacji odgromowej z wymianą odcinków uszkodzonych i przeprowadzeniem pomiarów, - przełożenie akcesorii dachowych z wymianą uszkodzonych: płotek śniegowy, ławy kominiarskie, - naprawa nie wymienianych rynien i rur spustowych, z polutowaniem i prostowaniem uszkodzonych, - naprawa z bejcowaniem drewnianej podsufitki, o W robotach porządkowych przywiduje się wykonywanie: - wywiezienie gruzu i innych materiałów ogólnobudowlanych z rozbiórki wraz z ich utylizacją oraz uprzątnięcie placu budowy po zakończeniu robót, z pracami porządkowymi i czyszczącymi powierzchnie poddasza nieużytkowego - strychu budynku z nieczystości, elementów rozbiórkowych, brudu i kurzu, z uporządkowaniem terenu zewnętrznego i doprowadzeniem do stanu pierwotnego Wymaga się aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45261000-4


Dodatkowe kody CPV: 45262100-2, 45261210-9, 45261320-3, 45315100-9, 45110000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130474.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: T-Z BUDOWNICTWO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: tomek.ziemianski@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Aleja Wojska Polskiego 25
Kod pocztowy: 65-077
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 160027.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 160027.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 160027.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.