eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Wykonanie prac geodezyjnych - 4 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-18

Ogłoszenie nr 500029688-N-2017 z dnia 18-09-2017 r.

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie: Wykonanie prac geodezyjnych - 4 części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574198-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie, Krajowy numer identyfikacyjny 15139907700000, ul. ul. Pułaskiego 6, 42300 Myszków, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 159 100, e-mail starostwo@powiatmyszkowski.pl, faks 343 159 160.
Adres strony internetowej (url): http://powiatmyszkowski.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie prac geodezyjnych - 4 części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Nr OR-I.272.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest "Wykonanie prac geodezyjnych" w zakresie wymienionych części : Część Nr 1. Wykonania pomiaru geodezyjnego do regulacji stanu prawnego pasa drogowego drogi powiatowej Nr 3806 S wzdłuż działki ozn. nr 312 /1 ( karta mapy 2 ) położonej w obrębie Gorzków Nowy oraz wzdłuż działki ozn. nr 124 ( karta mapy 1, 2 ) położonej w obrębie Ludwinów. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.). 2. Przygotować projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga. 3. Przygotować projekty podziału działek gruntu zajętych pod drogę w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art. 73 ww. ustawy. 4. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich (obecnych i będących w dniu 31.12.1998 r.) właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi. 5. Wznowić granice ewidencyjne ww. działek i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo - punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, które po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zamawiającemu. 6. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów, Rep. hip i innych dokumentów mających na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych pomiarem: a) przy badaniu ksiąg wieczystych oraz poszukiwaniu dokumentów prawnych należy wziąć pod uwagę fakt, że drogi publiczne urządzane były w różnych okresach czasu i przechodziły na własność Skarbu Państwa na podstawie różnych przepisów prawa. b) w przypadku braku dokumentów własności należy porównać mapy, plany parcelacyjne, wykonane przed dniem 1.1.1947 r. z mapami ewidencji gruntów w zakresie przebiegu działek drogowych i wykazać, że działki gruntu odpowiadają działkom drogowym na mapach, a ich przebieg, nie zmienił się od daty wykonania i wykonać wykazy synchronizacyjne niezbędne do założenia księgi wieczystej w oparciu o Kodeks Napoleona. 7. W przypadku niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne. 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: ? projekty podziału działek w liczbie n + 3 (gdzie n stanowi liczbę współwłaścicieli działek) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, ? projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym w 4 egz. z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, ? wykazy zmian danych ewidencyjnych w 2 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 1 kopia) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, ? wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, ? poświadczone przez Wykonawcę: ? kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz., ? za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej, ? kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz., ? kserokopia protokołu granicznego w 1 egz., ? kserokopia szkicu polowego w 1 egz. 9. Brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic nieruchomości na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Część Nr 2. Wykonania podziałów geodezyjnych i sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębie Sokolniki zajętych pod drogę powiatową Nr 3807 S wzdłuż działek ozn. nr 246, 247, 91, 1350 ( karta mapy 1, 3, 6 ) w trybie przepisów ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną oraz ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.). 2. Przygotować projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga. 3. Przygotować projekty podziału działek gruntu zajętych pod drogę w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art. 73 ww. ustawy. 4. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich (obecnych i będących w dniu 31.12.1998 r.) właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi. 5. Wznowić granice ewidencyjne ww. działek i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo - punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, które po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zamawiającemu. 6. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów, Rep. hip i innych dokumentów mających na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych pomiarem: a) przy badaniu ksiąg wieczystych oraz poszukiwaniu dokumentów prawnych należy wziąć pod uwagę fakt, że drogi publiczne urządzane były w różnych okresach czasu i przechodziły na własność Skarbu Państwa na podstawie różnych przepisów prawa. b) w przypadku braku dokumentów własności należy porównać mapy, plany parcelacyjne, wykonane przed dniem 1.1.1947 r. z mapami ewidencji gruntów w zakresie przebiegu działek drogowych i wykazać, że działki gruntu odpowiadają działkom drogowym na mapach, a ich przebieg, nie zmienił się od daty wykonania i wykonać wykazy synchronizacyjne niezbędne do założenia księgi wieczystej w oparciu o Kodeks Napoleona. 7. W przypadku niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne. 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) projekty podziału działek w liczbie n + 3 (gdzie n stanowi liczbę współwłaścicieli działek) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, b) projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym w 4 egz. z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, c) wykazy zmian danych ewidencyjnych w 2 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 1 kopia) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, d) wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, e) poświadczone przez Wykonawcę: ? kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz., ? za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej, ? kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz., ? kserokopia protokołu granicznego w 1 egz., ? kserokopia szkicu polowego w 1 egz. 9. Brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic nieruchomości na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Część Nr 3 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziału nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa położonej w Myszkowie obręb Mrzygłódka oznaczonej w rejestrze ewidencji gruntów numerem działki 14/2 o pow. 0,7004 ha uregulowanej w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Myszkowie KW Nr CZ1M/00081762/2 w celu wydzielenia nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży, zgodnie z postanowieniem Burmistrza Myszkowa o zgodności proponowanego podziału nieruchomości Nr NU.6724.1.17.2017.AMO z dnia 26.07.2017 r. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Wydzielić nieruchomość zgodnie z wstępnym projektem podziału nieruchomości. 2. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działki objętej pomiarem i działek graniczących z nią, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi. 3. Zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo-punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze Zleceniodawcą. 4. Nanieść na mapę ze współrzędnych granice ewidencyjne wydzielonej działki. 5. Brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. 6. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) wykazy zmian danych ewidencyjnych z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK w 3 egz. b) poświadczone za zgodność przez wykonawcę w 1 egz. kserokopie: - zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem), - protokołu z czynności wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych w ewidencji gruntów, - szkiców polowych, - pisma do Wydziału Geodezji i Kartografii tut. Starostwa o wprowadzeniu zmiany w ewidencji gruntów i budynków. dot. podziału nieruchomości zgodnie z wykazem zmian danych ewidencyjnych , 7. Po wprowadzeniu zmian w ewidencji gruntów przygotować i przekazać Zamawiającemu: - protokół graniczny z czynności wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych w ewidencji gruntów. Część Nr 4 Przedmiotem zamówienia jest podział nieruchomości położonej w Poraju gmina Poraj ozn. w ewidencji gruntów jako działki nr 682/5 o pow. 0,3604 ha i 682/6 o pow. 0,1033 ha uregulowanej w księdze wieczystej KW CZ1M/00050638/8 niezbędnego do zwrotu wywłaszczonej nieruchomości. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Wydzielić i sporządzić mapę z projektem podziału działki w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami. 2. Zawiadomić wnioskodawców o terminie przyjęcia przebiegu granic nieruchomości w związku z ich podziałem. 3. Zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo - punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, które po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zamawiającemu. 4. Przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części zamówienia następujące materiały: ? projekt podziału działki z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK - w 4 egz. ? kserokopie wykazu zmian gruntowych - w 2 egz. ? kserokopie protokołu granicznego - w 1 egz. ? kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) - w 1 egz. ? kserokopie szkicu granicznego - w 1 egz. 5. Zapewnić udział geodety uprawnionego w pomiarach kontrolnych i wizjach terenowych oraz okazaniu granic na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Usług Geodezyjnych i Obsługi Nieruchomości GeoProjekt mgr inż. Andrzej Balcerowski
Email wykonawcy: abalcerowski@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Słowackiego 34
Kod pocztowy: 42-300
Miejscowość: Myszków
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt 7) oraz z art. 92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ) informuję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego Nr OR-I.272.5.2017 pn. "Wykonanie prac geodezyjnych" - 4 części - w zakresie części Nr 2 postępowania ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 574198-N-2017 z 18-08-2017 r. U z a s a d n i e n i e Zamawiający dokonał badania i oceny oferty ważnej i nieodrzuconej. Najkorzystniejszą ofertą w zakresie części 2 postępowania jest oferta Nr 1 Wykonawcy: P.P.H.U. GeoTrans Andrzej Kaczmarczyk, 42-300 Myszków, ul. Waryńskiego 50. Łącznie oferta uzyskała: 100,00 pkt obliczonych zgodnie z przyjętymi w SIWZ kryteriami i ich wagą: cena brutto realizacji zamówienia - 60%, termin realizacji zamówienia - 40%. Cena oferty wynosi 95.940,00 zł i przekracza kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 45.000,00 zł. Zgodnie z art. 93 ust 1. pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż cena najkorzystniejszej oferty w Części nr 2 postępowania przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Usług Geodezyjnych i Obsługi Nieruchomości GeoProjekt mgr inż. Andrzej Balcerowski
Email wykonawcy: abalcerowski@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Słowackiego 34
Kod pocztowy: 42-300
Miejscowość: Myszków
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Usług Geodezyjnych i Obsługi Nieruchomosvi GeoProjekt mgr inż. Andrzej Balcerowski
Email wykonawcy: abalcerowski@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Słowackiego 34
Kod pocztowy: 42-300
Miejscowość: Myszków
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.