eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieleń › Przystosowanie części pomieszczeń budynku strzelnicy na Centrum Integracji Społecznej ARKA w Wieleniu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-02-08

Ogłoszenie nr 500029318-N-2018 z dnia 08-02-2018 r.

Gmina Wieleń: Przystosowanie części pomieszczeń budynku strzelnicy na Centrum Integracji Społecznej ARKA w Wieleniu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wieleń, Krajowy numer identyfikacyjny 57079115800000, ul. ul. Kościuszki 34, 64730 Wieleń, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. (067) 2561170 w. 47, e-mail Wielen_UM@wokiss.pl, faks (067) 2561021.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wielen.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przystosowanie części pomieszczeń budynku strzelnicy na Centrum Integracji Społecznej ARKA w Wieleniu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TI.271.37.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie części pomieszczeń budynku strzelnica na centrum Integracji Społecznej ARKA w Wieleniu. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac remontowych: ? prace rozbiórkowe; ? wykucie z muru ościeżnic, ? wykonanie stóp fundamentowych ? montaż słupów z ceowników, ? montaż nadproży, ? wykonanie ścianek z bloczków z betonu komórkowego wraz z wieńcami, ? montaż ścianek i przegród systemowych do WC z drzwiami, ? montaż sufitów podwieszanych (w pomieszczeniach płyta OSB, folia paroprzepuszczalna, wełna mineralna, belki, wełna mineralna, istniejące belki, folia paroszczelna, łaty lub ruszt stalowy sys-temowy - krzyżowy, płyty G-K, w ciągach komunikacyjnych: folia paroprzepuszczlana, wełna mineralna, belki, wełna mineralna, istniejące belki, folia paroszczelna, łaty lub stalowe systemo-we, sufit powieszany OWA), ? wykonanie tynków na ścianach i słupach, ? wykonanie izolacji przciwwilgociowej poziomej i pionowej, ? szpachlowanie, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów, ? montaż kratek wentylacyjnych wraz z wentylatorem elektrycznym, ? wykonanie posadzek (płytki gresowe, gładź cementowa, styropian, folia, podkład betonowy), ? montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami, ? montaż bramy uchylnej, ? montaż stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi, ? montaż drzwi aluminiowych szklonych,, ? ocieplenie ścian wewnętrznych, ? ocieplenie elewacji, wykonanie tynku zewnętrznego, ? wykonanie schodów zewnętrznych wraz z okładzinami z płytek kamiennych; ? wykonanie instalacji wod - kan wraz z szambem ? montaż białej armatury, ? montaż zlewozmywaka wraz z baterią zlewozmywakową, ? montaż baterii natryskowej i umywalkowej, ? wykonanie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, ? wykonanie instalacji elektrycznej od skrzynki elektrycznej do budynku,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45311200-2, 45321000-3, 45324000-4, 45333000-0, 45453000-7, 45410000-4, 45431000-7, 45223210-1, 45260000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 345450.08
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STEF-BUD Przemysław Stefaniak
Email wykonawcy: kstefaniak@op.pl
Adres pocztowy: ul. Drawska 6
Kod pocztowy: 64-730
Miejscowość: Wieleń
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 467000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 467000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 467000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 31.10.2017 Zamawiający ogłosił przetarg nieograniczony na realizację zadania. W dniu 20.11.2017r. dokonano otwarcia złożonych w przetargu ofert (wpłynęły dwie oferty). Obie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP bowiem zawierały w wycenie element prac, który nie był objęty zakresem przewidzianym w SIWZ. Na wykonanie zadania Gmina Wieleń otrzymała dotację z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu. Termin zakończenia prac zgodnie z zawartym z UMWW porozumieniem został wyznaczony na 31.12.2017r. Z uwagi na krótki termin realizacji i brak możliwości przeprowadzenia kolejnego postępowania przetargowego Zamawiający postanowił udzielić zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki postępowania nie zostały przez Zamawiającego zmienione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.