eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko › Przebudowa drogi dojazdowej do garaży na osiedlu Mickiewicza (od strony byłego OTL)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-08

Ogłoszenie nr 500029219-N-2018 z dnia 08-02-2018 r.

Urząd Miejski: Przebudowa drogi dojazdowej do garaży na osiedlu Mickiewicza (od strony byłego OTL)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635006-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 00053000575110, ul. ul. Warszawska 1, 66530 Drezdenko, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 7638027; 7620202, e-mail inwestycje@drezdenko.pl, faks 095 7620220.
Adres strony internetowej (url): www.bip.drezdenko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi dojazdowej do garaży na osiedlu Mickiewicza (od strony byłego OTL)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.1.30.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa drogi dojazdowej do garaży na osiedlu Mickiewicza (od strony byłego OTL) 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do garaży na osiedlu Mickiewicza. 3. Zakres zamówienia obejmuje pełen zakres prac objęty dokumentacją projektową, w tym: a. roboty pomiarowe, b. roboty przygotowawcze, c. rozbiórkę niezbędnych elementów: murków, nawierzchni itp. (dodatkowo w zakres robót rozbiórkowych wchodzi rozebranie murku kamienno - betonowego przy wjeździe od strony ul. Mickiewicza), d. wykonanie sieci kanalizacji deszczowej, e. regulacja pionowa i pozioma studzienek urządzeń podziemnych (istniejących), f. wykonanie podbudowy pod nawierzchnie, g. wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, h. wykonanie nawierzchni z płyt drogowych betonowych, i. remont (przełożenie) nawierzchni z brukowca, j. wbudowanie krawężników, obrzeży oraz ścieków betonowych, k. wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej, l. wykonanie stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome) oraz powiadomienie co najmniej 7 dni przed wprowadzeniem organizacji ruchu stron wskazanych w decyzji Starosty nr RD.7121.72.2017.MB, m. wykonanie poboczy, n. wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z projektem oraz wszelkimi uzgodnieniami oraz wykonanie wszelkich czynności nakazanych decyzją i zawiadomienie na minimum 7 dni przed wprowadzeniem organizacji ruchu stron wskazanych w decyzji, wykonawca ponosi wszelkie koszty powstałe w wyniku realizacji inwestycji np. opłaty za uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu, o. wykonanie wszystkich czynności nałożonych decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZA-G.5152.166.2017. 4. Zakres zamówienia obejmuje również: a. wykonanie map powykonawczych b. wykonanie pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacja powykonawcza w 3 egzemplarzach). c. dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych. d. przygotowanie i dostarczenie protokołu przekazania - przejęcia środka trwałego (PT) w formie "papierowej" i elektronicznej. e. utylizację wszystkich materiałów porozbiórkowych (oprócz płyt drogowych), f. transport (ok. 2 km) i złożenie na terenie PGKiM Sp. z o.o. w Drezdenku płyt drogowych betonowych przeznaczonych do odzysku. 5. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami tj. dokumentacją techniczną: projekt wraz z rysunkami, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233200-1


Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45233260-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 718537.43
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Drogowo - Budowlany Krzysztof Jaworski
Email wykonawcy: zdbjaworski@wp.pl
Adres pocztowy: Dąbrówka ul. Polna 14
Kod pocztowy: 62-070
Miejscowość: Dopiewo
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 486342.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 486342.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 486342.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.