To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-15
Ogłoszenie nr 500028994-N-2017 z dnia 15-09-2017 r.
Gmina Węgorzewo: Budowa windy w Urzędzie Miejskim.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562512-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Węgorzewo, Krajowy numer identyfikacyjny 79067130800000,
ul. ul. Zamkowa
3,
11600
Węgorzewo, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
874 275 400, e-mail
inwestycje@wegorzewo.pl, faks
874 275 401.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa windy w Urzędzie Miejskim.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IPP.271.11.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szybu windowego wraz z urządzeniem dźwigowym przystosowanym do obsługi osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Miejskiego w Węgorzewie przy ul. Zamkowej 3. Inwestycja położona na działce nr ewidencyjny 320/3 w obrębie 02 Węgorzewo. Zakres robót obejmować będzie: 1. Wykonanie podjazdu z zewnątrz budynku do szybu windowego 2. Wykonanie szybu windowego w budynku Urzędu Miejskiego 3. Uzupełnienie ścian, wypraw elewacyjnych, stropów, posadzek i innych elementów konstrukcyjnych przy wykonywaniu szybu windowego 4. Wykonanie nowego podziału pomieszczeń poddasza 5. Usunięcie kolizji wewnętrznych instalacji w miejscu budowy szybu windowego 6. Wykonanie otworu wejściowego do szybu na poziomie istniejącego chodnika 7. Wymianę szyb w istniejących oknach szczytowych na szkło bezpieczne hartowane 8. Montaż instalacji elektrycznych w szybie windowym 9. Wykonanie zasilania urządzenia dźwigowego 10. Montaż urządzenia dźwigowego zgodnego z charakterystyką techniczną zamieszczoną w dokumentacji projektowej 11. Rozruch urządzenia dźwigowego, przeprowadzenie rejestracji urządzenia dźwigowego we właściwym Oddziale UDT i dostarczenie protokołu z badania przez UDT potwierdzające, że urządzenie może być przekazane do bezpiecznej eksploatacji. Informacje dodatkowe . o Prace muszą być wykonywane w sposób niezakłócający funkcjonowania pracy urzędu. o W trakcie wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w miejscu wykonywania prac i wokół tego miejsca. o Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia, w szczególności w zakresie sprawdzenia kompletności i poprawności dokumentacji przetargowej. o Prace będą wykonywane w czynnym budynku. Wykonywanie robót nie może zakłócać pracy w budynku Urzędu Miejskiego. o Wszystkie prace muszą być wykonywane poza godzinami pracy urzędu, a więc w godzinach 16.00 - 6.00 i w dni ustawowo wolne od pracy przez całą dobę. o W dni robocze istniejące instalacje muszą być sprawne w godzinach 7.00 - 16.00. Szczegółowy opis i zakres robót został określony w Projekcie Budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarze robót. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową w oparciu o Projekt Budowlany (załącznik Nr 1), STWiOR (załącznik 2 do SIWZ), Przedmiar robót (załącznik 3 do SIWZ - materiał pomocniczy).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
284156.72
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LIFTPROJEKT Inżynieria Dźwigowa Paweł Rafalik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
348705.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WĘGORZEWA
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NIEZBĘDNEJ DO BUDOWY MAGAZYNU ZBIORÓW MUZEALNYCH
- świadczenie usług profesjonalnego, kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku Mazurskiego Centrum Zdrowia Szpitala Powiatowego w Węgorzewie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1817N od drogi wojewódzkiej W650 do m. Piłaki Małe
więcej: przetargi w Węgorzewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Rozbudowa i przebudowa ulicy Hołcyna w Brennej
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.