eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewo › Budowa windy w Urzędzie Miejskim.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-15

Ogłoszenie nr 500028994-N-2017 z dnia 15-09-2017 r.

Gmina Węgorzewo: Budowa windy w Urzędzie Miejskim.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562512-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Węgorzewo, Krajowy numer identyfikacyjny 79067130800000, ul. ul. Zamkowa 3, 11600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 874 275 400, e-mail inwestycje@wegorzewo.pl, faks 874 275 401.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa windy w Urzędzie Miejskim.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IPP.271.11.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szybu windowego wraz z urządzeniem dźwigowym przystosowanym do obsługi osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Miejskiego w Węgorzewie przy ul. Zamkowej 3. Inwestycja położona na działce nr ewidencyjny 320/3 w obrębie 02 Węgorzewo. Zakres robót obejmować będzie: 1. Wykonanie podjazdu z zewnątrz budynku do szybu windowego 2. Wykonanie szybu windowego w budynku Urzędu Miejskiego 3. Uzupełnienie ścian, wypraw elewacyjnych, stropów, posadzek i innych elementów konstrukcyjnych przy wykonywaniu szybu windowego 4. Wykonanie nowego podziału pomieszczeń poddasza 5. Usunięcie kolizji wewnętrznych instalacji w miejscu budowy szybu windowego 6. Wykonanie otworu wejściowego do szybu na poziomie istniejącego chodnika 7. Wymianę szyb w istniejących oknach szczytowych na szkło bezpieczne hartowane 8. Montaż instalacji elektrycznych w szybie windowym 9. Wykonanie zasilania urządzenia dźwigowego 10. Montaż urządzenia dźwigowego zgodnego z charakterystyką techniczną zamieszczoną w dokumentacji projektowej 11. Rozruch urządzenia dźwigowego, przeprowadzenie rejestracji urządzenia dźwigowego we właściwym Oddziale UDT i dostarczenie protokołu z badania przez UDT potwierdzające, że urządzenie może być przekazane do bezpiecznej eksploatacji. Informacje dodatkowe . o Prace muszą być wykonywane w sposób niezakłócający funkcjonowania pracy urzędu. o W trakcie wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w miejscu wykonywania prac i wokół tego miejsca. o Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia, w szczególności w zakresie sprawdzenia kompletności i poprawności dokumentacji przetargowej. o Prace będą wykonywane w czynnym budynku. Wykonywanie robót nie może zakłócać pracy w budynku Urzędu Miejskiego. o Wszystkie prace muszą być wykonywane poza godzinami pracy urzędu, a więc w godzinach 16.00 - 6.00 i w dni ustawowo wolne od pracy przez całą dobę. o W dni robocze istniejące instalacje muszą być sprawne w godzinach 7.00 - 16.00. Szczegółowy opis i zakres robót został określony w Projekcie Budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarze robót. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową w oparciu o Projekt Budowlany (załącznik Nr 1), STWiOR (załącznik 2 do SIWZ), Przedmiar robót (załącznik 3 do SIWZ - materiał pomocniczy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 284156.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LIFTPROJEKT Inżynieria Dźwigowa Paweł Rafalik
Email wykonawcy: mateusz.kozlowski@liftprojekt.pl
Adres pocztowy: Kalinowo 86
Kod pocztowy: 07-300
Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 348705.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 348705.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 348705.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.