eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawa sprzętu na wyposażenie pracowni i materiałów do zajęć.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-14

Ogłoszenie nr 500028877-N-2017 z dnia 14-09-2017 r.

Tarnowskie Centrum Kształcenia Praktycznego: Dostawa sprzętu na wyposażenie pracowni i materiałów do zajęć.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Kwalifikacje zawodowe sukcesem na rynku pracy

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540320-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500002657-N -2017, 500002686-N -2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Tarnowskie Centrum Kształcenia Praktycznego, Krajowy numer identyfikacyjny 85044218000000, ul. ul. Szujskiego 13, 33100 Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 563 182, e-mail atckp@wp.pl, faks 146 563 182.
Adres strony internetowej (url): www.tckpiu.prospect.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.malopolska.pl/tckptarnow/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu na wyposażenie pracowni i materiałów do zajęć.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

5/PZP/TCKPIU/201

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu na potrzeby wyposażenia pracowni Zamawiającego oraz dostawa materiałów niezbędnych do zajęć dla uczestników projektu. 2. Zamówienie składa się z następujących części: 1) części I: Oprogramowanie dla doradztwa zawodowego; 2) części II: Oprogramowanie SONEL lub równoważne; 3) części III: Oprogramowanie CAD/CAM lub równoważne; 4) części IV: Oprogramowanie postprocesor; 5) części V: Oprogramowanie CNC lub równoważne; 6) części VI: Oprogramowanie Fliud SIm lub równoważne; 7) części VII: Oprogramowanie Net lub równoważne; 8) części VIII: Urządzenia biurowe; 9) części IX: Doposażenie pracowni elektroniki; 10) części X: Doposażenie pracowni mechatroniki; 11) części XI: Doposażenie pracowni elektrycznej; 12) części XII: Doposażenie pracowni AUTO-CAD; 13) części XIII: Doposażenie pracowni informatycznej; 14) części XIV: Doposażenie pracowni operator obrabiarek skrawających; 15) części XV: Doposażenie pracowni diagnozowanie, naprawa elektrycznych i elektronicznych układów pojazdów samochodowych; 16) części XVI: Materiały i pomoce dydaktyczne na potrzeby KUZ dla branży elektryczno-elektronicznej; 17) części XVII: Materiały i pomoce dydaktyczne na potrzeby KUZ dla branży mechanicznej i górniczo-hutniczej; 18) części XVIII: Roboty; 19) części XIX: Materiały kursu Technolog-programista; 20) części XX: Materiały kursu SEP; 21) części XXI: Materiały i pomoce dydaktyczne na potrzeby kursu programowania robotów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 43800000-1


Dodatkowe kody CPV: 44100000-1, 48000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Oprogramowanie dla doradztwa zawodowego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przyczyną unieważnienia przedmiotowego postępowania jest fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP).

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Oprogramowanie SONEL lub równoważne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10243.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: eSzydłowski Łukasz Szydłowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dębowa 4C
Kod pocztowy: 49-318
Miejscowość: Skarbimierz Osiedle
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1943.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1483.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1950.78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Oprogramowanie CAD/CAM lub równoważne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6243.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZERO Technlogia Produkcji Andrzej Leks
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sołtana 4/60
Kod pocztowy: 01-494
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7680
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7680
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39360
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Oprogramowanie postprocesor

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZERO Technlogia Produkcji Andrzej Leks
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sołtana 4/60
Kod pocztowy: 01-494
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11070
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11070
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11070
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Oprogramowanie CNC lub równoważne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8121.95
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZERO Technlogia Produkcji Andrzej Leks
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sołtana 4/60
Kod pocztowy: 01-494
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9990
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9990
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9990
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Oprogramowanie Fliud SIm lub równoważne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przyczyną unieważnienia przedmiotowego postępowania jest fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP).

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Oprogramowanie Net lub równoważne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Złożono więcej niż jedną ofertę. Jednakże, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu we wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższają kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie zwiększa tej kwoty do ceny oferty z najniższej (art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy PZP).

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Urządzenia biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2032.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: eSzydłowski Łukasz Szydłowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dębowa 4C 49-318
Kod pocztowy: 49-318
Miejscowość: Skarbimierz Osiedle
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2 127,90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2 127,90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2 987,67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Doposażenie pracowni elektroniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 134146.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SALTAR Marcin Wroński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Barwinek 5/26
Kod pocztowy: 25-150
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89 940,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 77 268,60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 89 940,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Doposażenie pracowni mechatroniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 90081.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "Micro" Marek Kowalski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Lipowa 1 48-385 Otmuchów
Kod pocztowy: 48-385
Miejscowość: Otmuchów
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 85 983,15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 85 983,15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 85 983,15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Doposażenie pracowni elektrycznej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Złożono więcej niż jedną ofertę. Jednakże, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu we wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższają kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie zwiększa tej kwoty do ceny oferty z najniższej (art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy PZP).

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Doposażenie pracowni AUTO-CAD

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono dwie oferty. Jednakże, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu we wskazanej części, cena oferty najkorzystniejszej (oferta Wykonawcy: 3D Master S.c. R. Lis, R. Wypysiński, ul. Jakobinów 23, 02-240 Warszawa) przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie zwiększa tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym, przedmiotowe postępowanie należało unieważnić. Oferta Wykonawcy: eSzydłowski Łukasz Szydłowski, ul. Dębowa 4C, 49-318 Skarbimierz Osiedle podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy, ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej "specyfikacją".

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Doposażenie pracowni informatycznej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono jedną ofertę. Niemniej, oferta ta podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy, ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji.Tym samym, postępowanie należy unieważnić (art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy PZP).

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Doposażenie pracowni operator obrabiarek skrawających

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

złożono dwie oferty. Jednakże, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu we wskazanej części, cena oferty najkorzystniejszej (oferta Wykonawcy: P.P.U.H. MAM Marek Wróblewski, al. Gen Okulickiego 18, 35-206 Rzeszów) przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie zwiększa tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej (art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy PZP).

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Doposażenie pracowni diagnozowanie, naprawa elektrycznych i elektronicznych układów pojazdów samochodowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Złożono jedną ofertę. Jednakże, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu we wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższają kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie zwiększa tej kwoty do ceny oferty z najniższej (art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy PZP).

CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Materiały i pomoce dydaktyczne na potrzeby KUZ dla branży elektryczno-elektronicznej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przyczyną unieważnienia przedmiotowego postępowania jest fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP).

CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Materiały i pomoce dydaktyczne na potrzeby KUZ dla branży mechanicznej i górniczo-hutniczej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przyczyną unieważnienia przedmiotowego postępowania jest fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP).

CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Roboty

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6504.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: eSzydłowski Łukasz Szydłowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dębowa 4C
Kod pocztowy: 49-318
Miejscowość: Skarbimierz Osiedle
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7 380,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7 380,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9 446,40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: Materiały na potrzeby kursu Technolog-programista

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono jedną ofertę. Niemniej, oferta ta podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy, ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej "specyfikacją". Tym samym, przedmiotowe postępowanie należało unieważnić (art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy PZP).

CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: Materiały na potrzeby kursu SEP

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przyczyną unieważnienia przedmiotowego postępowania jest fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP).

CZĘŚĆ NR: 21

NAZWA: Materiały i pomoce dydaktyczne na potrzeby kursu programowania robotów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przyczyną unieważnienia przedmiotowego postępowania jest fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP).

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.