eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bodzentyn › Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego projektowanego budynku i otoczenia Centrum Edukacji Przyrodniczej Świętokrzyskiego Parku Narodowego wraz ze scenariuszem wstępnym wystawy stałej oraz kosztorysem wstępnym przedsięwzięcia.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-08

Ogłoszenie nr 500028750-N-2018 z dnia 08-02-2018 r.

Świętokrzyski Park Narodowy: Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego projektowanego budynku i otoczenia Centrum Edukacji Przyrodniczej Świętokrzyskiego Parku Narodowego wraz ze scenariuszem wstępnym wystawy stałej oraz kosztorysem wstępnym przedsięwzięcia.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 634193-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Świętokrzyski Park Narodowy, Krajowy numer identyfikacyjny 260571899, ul. ul. Suchedniowska 4, 26-010 Bodzentyn, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3115106, e-mail dyrekcja@swietokrzyskipn.org.pl, faks 41 3115106.
Adres strony internetowej (url): http://bip.swietokrzyskipn.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego projektowanego budynku i otoczenia Centrum Edukacji Przyrodniczej Świętokrzyskiego Parku Narodowego wraz ze scenariuszem wstępnym wystawy stałej oraz kosztorysem wstępnym przedsięwzięcia.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UZ.282.04.2017.AA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji przedprojektowej tj. programu funkcjonalno - użytkowego projektowanego budynku i otoczenia Centrum Edukacji Przyrodniczej Świętokrzyskiego Parku Narodowego wraz ze scenariuszem wstępnym wystawy stałej oraz kosztorysem wstępnym przedsięwzięcia. Program funkcjonalno - użytkowy oraz scenariusz wstępny wystawy stałej należy opracować w oparciu o "Założenia programowe Centrum Edukacji Przyrodniczej Świętokrzyskiego Parku Narodowego oraz wystawy stałej" stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ Celem zamówienia jest uzyskanie dokumentacji przedprojektowej: - Program funkcjonalno-użytkowy budynku i otoczenia Centrum Edukacji Przyrodniczej Świętokrzyskiego Parku Narodowego, - Wstępny scenariusz wystawy stałej w Centrum Edukacji Przyrodniczej Świętokrzyskiego Parku Narodowego, - Wstępny kosztorys przedsięwzięcia Uzyskana dokumentacja posłuży do wykonania dokumentacji projektowej budynku i otoczenia Centrum Edukacji Przyrodniczej Świętokrzyskiego Parku Narodowego oraz projektu wystawy stałej w budynku Centrum. Opracowana dokumentacja musi być wzajemnie skoordynowana technicznie i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, tj. do przeprowadzenia postępowania przetargowego na wyłonienie Wykonawcy prac projektowych oraz robót budowlanych i aranżacyjnych. Powstała w wyniku wykonania zamówienia dokumentacja musi być opracowana w sposób umożliwiający przeprowadzenie postępowania przetargowego w celu wyłonienia wykonawców robót projektowych, budowlanych oraz aranżacji wystawy stałej w formule "zaprojektuj i wybuduj". Zamawiający dokona wyboru trybu zamówienia publicznego w kolejnych etapach realizacji przedsięwzięcia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 1. Wytyczne dotyczące Programu Funkcjonalno-Użytkowego 1.1. Program Funkcjonalno-Użytkowy (zwany dalej PFU) należy opracować zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) 1.2. Inwestycja będzie zlokalizowana w Gminie Nowa Słupia, na działkach nr 1206/1, 1207/1, 1208/2 oraz na części działki nr 1213/2 zgodnie z mapą terenu objętego inwestycją stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ 1.3. Program funkcjonalno-użytkowy powinien zawierać: A. Część opisową, w której Wykonawca przedstawi rozwiązania techniczne, technologiczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne. Zostaną przedłożone przykładowe propozycje rozwiązań materiałowych odnoszące się do ważniejszych elementów obiektów, wykończenia pomieszczeń, instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, wyposażenia w urządzenia technologiczne, sterowanie, itp. oraz zagospodarowania terenu. Opis ma zawierać informacje definiujące parametry obiektu, wyposażenia, uzbrojenia w armaturę i urządzenia, instalacje, zakres robót ogólnobudowlanych, itp. Wykonawca PFU ma opracować szczegółowe wymagania dla Wykonawcy projektu, aby mógł na ich podstawie samodzielnie, biorąc za to odpowiedzialność, zaprojektować i wybudować objęty zamówieniem obiekt budowlany wraz z zagospodarowaniem terenu. B. Część informacyjną, w której załączone zostaną: - dokumenty potwierdzające zgodność zamierzenia budowlanego z wymogami wynikającymi z odrębnych przepisów; - oświadczenie Zamawiającego stwierdzające jego prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane; - przepisy prawne i normy związane z projektowaniem i wykonaniem zamierzenia budowlanego; - mapa do celów projektowych; - wyniki badań gruntowo-wodnych na terenie budowy dla potrzeb posadowienia obiektów; - inwentaryzacja zieleni; - inwentaryzacja obiektów podlegających rozbiórce, a także ewentualne uwarunkowania tych rozbiórek; - porozumienia, zgody lub pozwolenia oraz warunki techniczne i realizacyjne związane z przyłączeniem obiektu do istniejących mediów oraz do dróg samochodowych; - dodatkowe wytyczne inwestorskie i uwarunkowania związane z budową i jej przeprowadzeniem. C. Część rysunkową obejmującą zagospodarowanie terenu ze wstępnym rozmieszczeniem obiektów. D. Informację dotyczącą wykazu odpowiednich kodów CPV niezbędnych do przeprowadzenia postępowania przetargowego na zaprojektowanie i budowę Centrum Edukacji Przyrodniczej Świętokrzyskiego Parku Narodowego wraz z wystawą stałą. E. Program badań archeologicznych stanowiący podstawę do określenia, w drodze decyzji Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zakresu niezbędnych do przeprowadzenia badań archeologicznych na terenie planowanej inwestycji. 1.4. Dokumenty i opracowania wymienione w pkt. 3.3.3. Wykonawca jest zobowiązany, w ramach zamówienia, pozyskać lub opracować we własnym zakresie, ponosząc wszelkie związane z tym koszty. 1.5. Program funkcjonalno-użytkowy powinien tak opisywać przyszłe obowiązki projektanta i kierownika budowy, aby swobodnie i zgodnie z obowiązującymi przepisami zorganizować proces budowy, z uwzględnieniem zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zapewnić opracowanie projektu budowlanego i stosownie do potrzeb innych projektów, zapewnić prowadzenie budowy z zachowaniem warunków wykonania i odbioru robót zalecanych przez Zamawiającego i w dostosowaniu do jego możliwości ekonomicznych. 1.6. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie opracowywania PFU w sprawie istotnych elementów mających wpływ na koszty, konstrukcję, technologię, rozwiązania techniczne oraz funkcję obiektu. Zasadą przyjętych rozwiązań technologicznych powinna być prostota i niezawodność zapewniająca długoterminową bezawaryjną pracę budynku i niskie koszty eksploatacyjne. Bezpośrednie spotkania konsultacyjne Wykonawcy z zespołem reprezentującym Zamawiającego będą odbywać się w siedzibie Zamawiającego nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. W razie stwierdzenia takiej potrzeby przez Zamawiającego strony przeprowadzać będą dodatkowe konsultacje w innej formie. 1.7. Wykonawca PFU zapewni współpracę z Wykonawcą projektu koncepcyjnego lub budowlanego po sporządzeniu i oddaniu dokumentacji (PFU) Zamawiającemu, przez okres co najmniej 3 lat od momentu odbioru końcowego zadania, na etapie realizacji inwestycji w zakresie jej zgodności z PFU (tzw. okres wsparcia technicznego dla Zamawiającego). 1.8. Program funkcjonalno-użytkowy powinien być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2004 nr 130 poz. 1389) 2. Wytyczne dotyczące wstępnego scenariusza wystawy stałej Wstępny scenariusz wystawy stałej powinien zawierać: 2.1. Opis idei, ogólnych założeń i celów projektowanej wystawy. 2.2. Wstępny podział powierzchni wystawienniczej na części wystawy (bloki tematyczne) wraz z ich wstępnym rozmieszczeniem. 2.3. Opis poszczególnych części wystawy (bloków tematycznych) zawierający: - roboczy tytuł bloku tematycznego; - opis prezentowanych zagadnień i problemów w bloku tematycznym (minimum 4 000 znaków bez spacji); - opis postaw, wrażeń oraz przeżyć emocjonalnych i estetycznych u zwiedzającego w danym bloku tematycznym, pożądanych (założonych) przez autora; - wykaz proponowanych stanowisk w bloku tematycznym z uzasadnieniem proponowanej formy prezentacji na stanowisku (należy wymienić środki przekazu i systemy multimedialne możliwe do zastosowania, opisać ogólne wskazania do oświetlenia, nagłośnienia oraz wskazać najważniejsze prace scenograficzno-plastyczne); - wskazania do prezentacji poszczególnych zagadnień dla osób niepełnosprawnych oraz osób obcojęzycznych; - należy przedstawić za pomocą wizualizacji (rysunków, szkiców) stanowiska trudne do opisania, nietypowe - minimum trzy stanowiska wskazane przez Zamawiającego. 2.4. Propozycje organizacji zwiedzania wraz z jej opisem, dla grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych, turystów polskich i zagranicznych, grup zwiedzających o różnych formach niepełnosprawności, przy założeniu powierzchni wystawienniczej 800-1000 m2 oraz czasu zwiedzania w sezonie maksymalnie 60 minut. Zamawiający zakłada docelowo zwiedzanie wystawy bez przewodnika, z dopuszczeniem takiej możliwości na życzenie zwiedzających. 2.5. Propozycje gry (zabawy) wraz z jej opisem, możliwej do odbycia na wystawie, zachęcającej do odwiedzenia pewnych stanowisk i zdobywania przez to punktów z możliwością otrzymania nagrody. 2.6. Propozycje elementu lub elementów sprawdzających oraz podsumowujących wiedzę zdobytą na wystawie stałej, dostosowanych do różnych grup odbiorców. Zamawiający zakłada, że elementy te nie będą obligatoryjne dla wszystkich zwiedzających oraz dopuszcza możliwość wykorzystania projektowanej auli do wdrożenia elementów sprawdzających. Możliwe jest zaprojektowanie więcej niż jednego elementu sprawdzającego wiedzę. 2.7. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie opracowywania Wstępnego scenariusza wystawy stałej w sprawie istotnych elementów mających wpływ na zagadnienia merytoryczne poruszane na wystawie oraz sposób ich prezentacji, a także na sposób organizacji zwiedzania, koszty, konstrukcję, technologię, rozwiązania techniczne i multimedialne proponowane w scenariuszu. Bezpośrednie spotkania konsultacyjne Wykonawcy z zespołem reprezentującym Zamawiającego będą odbywać się w siedzibie Zamawiającego nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. W razie stwierdzenia takiej potrzeby przez Zamawiającego strony przeprowadzać będą dodatkowe konsultacje w innej formie. 2.8. Wykonawca Wstępnego scenariusza wystawy stałej zapewni współpracę z Wykonawcą Szczegółowego scenariusza wystawy stałej, projektu koncepcyjnego lub budowlanego Wystawy po sporządzeniu i oddaniu dokumentacji (Wstępnego scenariusza wystawy stałej) Zamawiającemu, przez okres co najmniej 3 lat od momentu odbioru końcowego zadania, na etapie realizacji inwestycji w zakresie jej zgodności ze Scenariuszem wstępnym wystawy stałej (tzw. okres wsparcia technicznego dla Zamawiającego). 3. Wytyczne dotyczące kosztorysu wstępnego. 3.1. Na podstawie PFU oraz wstępnego scenariusza wystawy stałej należy przygotować zbiorcze zestawie kosztów planowanej inwestycji zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004, nr 130, poz. 1389)., umożliwiające przeprowadzenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579. ze zm.) 3.2. Kosztorys powinien obejmować: - koszty planowanych prac projektowych dla budynku; - koszty robót budowlanych dla budynku; - koszty wyposażenia budynku; - koszty prac projektowych dla zagospodarowania otoczenia budynku; - koszty wykonania zagospodarowania otoczenia budynku; - koszty planowanych prac projektowych dla wystawy stałej z podziałem na moduły; - koszty robót budowlanych (aranżacyjnych) dla wystawy stałej z podziałem na moduły; - koszty urządzeń multimedialnych wraz z ich wstępnym wykazem z podziałem na moduły; - pozostałe niewymienione a niezbędne koszty wymagane przez obowiązujące przepisy prawa. 3.3. Zamawiający wymaga, aby opracowania wymienionych w pkt. 3.2 rodzajów kosztów, stanowiły odrębne rozdziały. Każdy z rozdziałów kosztorysu powinien zawierać tabelę elementów scalonych zawierającą zestawienie wszystkich podrozdziałów kosztorysu i ich wartości. 3.4. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie opracowywania Wstępnego kosztorysu przedsięwzięcia w sprawie istotnych elementów mających wpływ przede wszystkim na sposób prezentacji kosztów w kosztorysie oraz jego wysokość. Bezpośrednie spotkania konsultacyjne Wykonawcy z zespołem reprezentującym Zamawiającego będą odbywać się w siedzibie Zamawiającego nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. W razie stwierdzenia takiej potrzeby przez zamawiającego strony przeprowadzać będą dodatkowe konsultacje w innej formie. 3.5. Wykonawca Kosztorysu wstępnego zapewni współpracę z Wykonawcą projektu koncepcyjnego lub budowlanego Budynku Centrum oraz Wystawy stałej po sporządzeniu i oddaniu dokumentacji (Kosztorysu wstępnego) Zamawiającemu, przez okres co najmniej 3 lat od momentu odbioru końcowego zadania, na etapie realizacji inwestycji w zakresie jej zgodności z Kosztorysem wstępnym (tzw. okres wsparcia technicznego dla Zamawiającego). 3.6. Kosztorys wstępny powinien być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2004 nr 130 poz. 1389)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71220000-6


Dodatkowe kody CPV: 31700000-3, 32342410-9, 71240000-2, 71242000-6, 71244000-0, 71245000-7, 71250000-5, 71320000-7, 71332000-4, 71420000-8, 79822500-7, 79930000-2, 92310000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 146000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kwadratura sp. z o.o
Email wykonawcy: biuro@kwadratura.waw.pl
Adres pocztowy: ul. Krasickiego 45c lok. 4
Kod pocztowy: 02-611
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 179580.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 152520.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 198030.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.