eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › "Opracowanie zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Gminy Głusk oraz zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów wsiAbramowice Kościelne, Wilczopole, Wilczopole Kolonia, Kliny, Majdan Mętowski, Dominów, Wólka Abramowicka, Ćmiłów, Mętów, Głusk, Głuszczyzna, Żabia Wola"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-13

Ogłoszenie nr 500028129-N-2017 z dnia 13-09-2017 r.

Gmina Głusk Dominów: "Opracowanie zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Gminy Głusk oraz zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów wsi: Abramowice Kościelne, Wilczopole, Wilczopole Kolonia, Kliny, Majdan Mętowski, Dominów, Wólka Abramowicka, Ćmiłów, Mętów, Głusk, Głuszczyzna, Żabia Wola"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552837-N-2017 z dnia 2017-07-18 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Głusk Dominów, Krajowy numer identyfikacyjny 431019980, ul. ul. Rynek 1, 20-388 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 817 518 760, e-mail sekretariat@glusk.pl, faks 817 518 650.
Adres strony internetowej (url): ugglusk.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Opracowanie zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Gminy Głusk oraz zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów wsi: Abramowice Kościelne, Wilczopole, Wilczopole Kolonia, Kliny, Majdan Mętowski, Dominów, Wólka Abramowicka, Ćmiłów, Mętów, Głusk, Głuszczyzna, Żabia Wola"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.14.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienie jest wykonanie usługi pod nazwą: Opracowanie zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Gminy Głusk (etap I, o którym mowa w pkt 2 lit. a) oraz zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów wsi: Abramowice Kościelne, Wilczopole, Wilczopole Kolonia, Kliny, Majdan Mętowski, Dominów, Wólka Abramowicka, Ćmiłów, Mętów, Głusk, Głuszczyzna, Żabia Wola (etap II, o którym mowa w pkt 2 lit. b). 2. Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach tj.: a) Etap I obejmuje opracowanie zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Głusk, przyjętego Uchwałą Nr XXXVII/256/13 Rady Gminy Głusk z dnia 8 października 2013 r., dla obszaru Gminy Głusk. Rozpoczęcie prac nad zmianą studium musi być poprzedzone analizą potrzeb i możliwości rozwoju gminy na podstawie ustawy z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ustawy o rewitalizacji dnia 9.10.2015 r. Zakres zmian studium określony będzie na podstawie wyników sporządzonej analizy oraz złożonych wniosków. Obszar objęty planowaną zmianą studium ilustruje załącznik nr 1A do wzoru umowy, stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ. b) Etap II obejmuje opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów wsi: Abramowice Kościelne, Wilczopole, Wilczopole Kolonia, Kliny, Majdan Mętowski, Dominów, Wólka Abramowicka, Ćmiłów, Mętów, Głusk, Głuszczyzna, Żabia Wola. Obszar objęty planowaną zmianą miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego ilustruje załącznik nr 1B do wzoru umowy, stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ. Aktualna ilość wniosków do studium i planu wynosi około 650 szt. 4. Podstawę opracowania projektów planów stanowią odpowiednio uchwały: a) Uchwała Nr XXVI/235/16 Rady Gminy Głusk z dnia 27 września 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Głusk. b) Uchwała Nr XXX/272/16 Rady Gminy Głusk z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru wsi: Abramowice Kościelne, Wilczopole, Wilczopole Kolonia, Kliny, Kliny, Majdan Mętowski, Dominów, Wólka Abramowicka, Ćmiłów, Mętów, Głusk, Głuszczyzna, Żabia Wola. 5. Forma opracowania: 1) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do opracowania wszelkich dokumentów wynikających z procedur związanych ze sporządzeniem projektu zmian Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i projektu zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 2) Opracowania należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z wymogami wynikającymi z: ? Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 r., poz. 778 z późn. zm.), ? Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587), ? Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. Nr 118, poz. 1233), ? Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2016 r., poz. 353 z późn. zm.), ? Ustawy o rewitalizacji z dnia 9 października 2015 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1023), ? oraz innych ustaw i rozporządzeń. 3) Wszelkie prace projektowe i czynności wynikające z procedur określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz w przepisach odrębnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach oraz terminach wykonania zamówienia. 6. Przedstawiciel Wykonawcy w terminie uzgodnionym przez strony, zobowiązany jest do uczestnictwa w posiedzeniach komisji urbanistycznej, publicznej dyskusji nad, przyjętymi w projekcie zmiany studium i w projekcie zmiany planu miejscowego, rozwiązaniami oraz na sesji (sesjach) Rady Gminy (w tym w posiedzeniach komisji Rady Gminy), na której (których) uchwalany jest projekt zmiany studium i projekt zmiany planu miejscowego, a także na żądanie Zamawiającego uczestniczyć w ewentualnych spotkaniach z mieszkańcami Gminy oraz Wójtem, Radą Gminy i jej merytorycznymi komisjami, w trakcie których prezentowany będzie projekt zmiany studium i projekt zmiany planu miejscowego, na każdym etapie postępowania. 7. Wynagrodzenie wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, którego definicję określa art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego. Wynagrodzenie to obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ryzyko wykonawcy z tytułu oszacowania wszystkich kosztów. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający żąda udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia rękojmi za wady oraz gwarancji jakości na minimalny okres 36 miesięcy. Bieg okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się z dniem odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Udzielony przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi stanowi dodatkowe kryterium przy ocenie ofert na przedmiotowe zadanie. 9. Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 365853.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Paweł Pizło
Email wykonawcy: pawelpizlo@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Narutowicza 2/6A
Kod pocztowy: 37-450
Miejscowość: Stalowa Wola
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 209100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 209100.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 288788.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.