eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Zamówienie na usługi społeczne zgodnie z art. 138o uPzp w miejsc hotelowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-13

Ogłoszenie nr 500028089-N-2017 z dnia 13-09-2017 r.

Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia: Zamówienie na usługi społeczne zgodnie z art. 138o uPzp w miejsc hotelowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Pomorski Broker Eksportowy. Kompleksowy system wspierania eksportu w województwie pomorskim". Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 Przedsiębiorstwa, Działania 2.3 Aktywność eksportowa, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer projektu WDA-RPPM02.03.00-22-001/16

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574034-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, Krajowy numer identyfikacyjny 19311273000000, ul. Al. Zwycięstwa , 81451 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. +48 58 698 21 50, e-mail biuro@ppnt.gdynia.pl, faks +48 58 698 21 65.
Adres strony internetowej (url): www.ppnt.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zamówienie na usługi społeczne zgodnie z art. 138o uPzp w miejsc hotelowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DO.2800.10.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia są usługi w okresie od 23 do 26 października 2017r w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych w okresie trwania wystawy CPhl we Franfurcie (Niemcy). 2.Wielkość zamówienia szacuje się na 30 osobo dni tj. miejsca hotelowe w pokojach jednoosobowych dla 10 osób w okresie w okresie od 23 do 26 października 2017r. (3 doby hotelowe). Lokalizacja hotelu/hoteli, w którym/których zaproponowane zostaną miejsca noclegowe musi zapewniać możliwość przebycia trasy środkami komunikacji publicznej i/lub pieszo w godzinach szczytu z hotelu do miejsca odbywania się wydarzenia Frankfurt Messe, Messe Frankfurt Exhibition GmbHLudwig-Erhard-Anlage 160327 Frankfurt am Main, w czasie nie dłuższym niż 60 minut. Co do zasady hotel powinien znajdować się w odległości nie większej niż 10 min pieszo od stacji kolei S-Bahn bezpośrednio dojeżdżającej na stację kolei S-Bahn Messe (S3, S4, S5, S6) lub w odległości nie większej niż 10 minut pieszo od stacji kolei U-Bahn bezpośrednio dojeżdżającej na stację kolei U-Bahn Festhalle/Messe (U4) we Frankfurcie. Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z ww. wymogu przy zachowaniu maksymalnego czasu (60 minut) na przebycie trasy z hotelu do miejsca Targów. Odległość będzie sprawdzana poprzez aplikację Google Maps, z zastrzeżeniem, że zawsze pod uwagę będzie brana krótsza trasa oraz czas przejazdu podany w środkach komunikacji miejskiej. 3.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do rezerwacji i sprzedaży hotelowych usług noclegowych. Za usługę Zamawiający rozumie nocleg w pokoju jednoosobowym wraz ze śniadaniem serwowanym od godziny 7:00. Pokój wyposażony w łazienkę, suszarkę do włosów, klimatyzację, telewizor, telefon i Internet (dostęp do Internetu wliczony w cenę pokoju), z zagwarantowaną codzienną usługą sprzątania oraz wymianą ręczników. Zamawiający ma możliwość modyfikacji ww. wymogów w uzasadnionych przypadkach. Cena za wynajem jednego miejsca noclegowego nie może być wyższa niż kwota limitu na nocleg zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej (Dz.U. z 2013 r., poz. 167). Wartości podane w w/w rozporządzeniu w innej walucie niż PLN będą przeliczane na PLN wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4.Nocleg wszystkich uczestników powinien odbywać się co do zasady w jednej lokalizacji/hotelu. Zamawiający jednak dopuszcza możliwość większej ilości lokalizacji, pod warunkiem, że wszystkie lokalizacje będą spełniały wymagania zawarte w pkt.2 i 3. 5.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, jest określony w szczególności w załączniku nr 5 do Ogłoszenia "Istotne postanowienia umowy". 6.W związku z realizacją umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, nie później niż w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu kopię zawartej umowy ubezpieczenia OC lub kopię polisy ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 23 000,00 zł i utrzymywania ubezpieczenia na czas realizacji umowy. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumentacji: Ogłoszeniu i załącznikach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Postępowanie o udzielenie zamówienia na usługę społeczną (Zamówienie na usługę społeczną) prowadzone na podstawie przepisów określonych w Rozdziale 6 "Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi", art. 138o ustawy Prawo zamówień publicznych (uPzp) oraz zgodnie z warunkami określonymi w dokumentacj: Ogłoszeniu o zamówieniu na usługi społeczne (Ogłoszenie) i załącznikach. Zamówienie na usługę społeczną jest o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 138g ust. 1 uPzp. Publikacja ogłoszenia nie jest obowiązkowa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16050
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UpHotel Spółka z o.o.
Email wykonawcy: yana@uphotel.eu
Adres pocztowy: ul. Długa 13/1
Kod pocztowy: 58-500
Miejscowość: Jelenia Góra
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16050
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10080
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16050
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.