eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na budynek użyteczności publicznej przeznaczony na potrzeby administracji publicznej wraz z wewnętrzną instalacja gazową w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa i rozbudowa budynków przy ul. Oświęcimskiej 52 w Libiążu ze zmianą sposobu użytkowania"



Ogłoszenie z dnia 2017-09-13

Ogłoszenie nr 500027964-N-2017 z dnia 13-09-2017 r.

Libiąż: Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na budynek użyteczności publicznej przeznaczony na potrzeby administracji publicznej wraz z wewnętrzną instalacja gazową w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa i rozbudowa budynków przy ul. Oświęcimskiej 52 w Libiążu ze zmianą sposobu użytkowania"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 57051-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 84720-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu, Krajowy numer identyfikacyjny 27625798900000, ul. ul. Działkowa 1, 32590 Libiąż, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 326 271 311, e-mail urzad@libiaz.pl, faks 326 249 290.
Adres strony internetowej (url): www.libiaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na budynek użyteczności publicznej przeznaczony na potrzeby administracji publicznej wraz z wewnętrzną instalacja gazową w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa i rozbudowa budynków przy ul. Oświęcimskiej 52 w Libiążu ze zmianą sposobu użytkowania"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.10.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie roboty budowlanej pn. Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na budynek użyteczności publicznej przeznaczony na potrzeby administracji publicznej wraz z wewnętrzną instalacja gazową w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa i rozbudowa budynków przy ul. Oświęcimskiej 52 w Libiążu ze zmianą sposobu użytkowania". 2.Zamówienie realizowane będzie bez podziału na części. Zakres robót obejmuje: a)roboty przygotowawcze placu budowy, b)roboty rozbiórkowe, c)roboty budowlane obiektu, d)roboty wykończeniowe, e)roboty instalacji wewnętrznych, f)roboty instalacji zewnętrznych, g)powiązanie obiektu budowlanego z sieciami zewnętrznymi, h)budowę jezdni manewrowych wraz z wyznaczonymi miejscami postojowymi i odwodnieniem oraz zagospodarowaniem terenu, i)budowę ogrodzeń, j)wykonanie oświetlenia na działce. Zakres robót NIE OBEJMUJE budowy projektowanego zbiornika na wodę deszczową. 3.Miejsce wykonywania zamówienia: działka nr 432/7, zlokalizowana w obrębie 0002 Libiąż Wielki w jednostce ewidencyjnej 120304_4 Libiąż - miasto. W chwili obecnej jest częściowo zabudowana budynkiem mieszkalnym. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Projekt budowlany (załącznik nr 10 do SIWZ), Projekt - Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej (załącznik nr 11 do SIWZ), Projekt - Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej (załącznik nr 12 do SIWZ), Projekt instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWIN (załącznik nr 13 do SIWZ), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Branża budowlana (załącznik nr 14.1 do SIWZ), Branża instalacji elektrycznych (załącznik nr 14.2 do SIWZ), Branża instalacji sanitarnych (załącznik nr 14.3 do SIWZ), Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej (załącznik nr 14.4 do SIWZ), Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej (załącznik nr 14.5 do SIWZ), Branża drogowa (załącznik nr 14.6 do SIWZ) oraz pomocniczo - Przedmiary robót - Branża budowlana (załącznik nr 9.1 do SIWZ), Branża instalacji elektrycznych (załącznik nr 9.2 do SIWZ), Branża instalacji sanitarnych (załącznik nr 9.3 do SIWZ), Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej (załącznik nr 9.4 do SIWZ), Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej (załącznik nr 9.5 do SIWZ), Branża drogowa(załącznik nr 9.6 do SIWZ). 5.W każdym przypadku gdy zamawiający podaje materiał lub urządzenie z podaniem znaku towarowego, patentu lub producenta należy uznać, iż jest to materiał lub urządzenie wzorcowe. Wykonawca ma prawo zaproponowania w ofercie równoważnych materiałów lub urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ, będą posiadały odpowiednie parametry, będą spełniać obowiązujące normy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 6.Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: a)dostarczenia w dniu następnym po dniu podpisania umowy oświadczenia kierownika budowy o przyjęciu obowiązku kierowania budową, zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopią posiadanych uprawnień oraz planu bioz, b)opracowania i dostarczenia harmonogramu rzeczowego robót w ciągu 3 dni od podpisania umowy, który będzie podlegał zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru, c)opracowania projektu organizacji ruchu na placu budowy, który powinien się składać z części opisowej i graficznej, d)opracowania projektu organizacji budowy, e)uzyskania pisemnej zgody właścicieli innych nieruchomości na korzystanie z nich podczas wykonywania przedmiotu umowy, f)niezwłocznego doprowadzenia innych nieruchomości, z których korzystano podczas wykonywania przedmiotu umowy, do stanu pierwotnego i uzyskania pisemnych oświadczeń ich właścicieli o doprowadzeniu terenu do stanu pierwotnego, g)niezwłocznego usunięcia szkód na innych nieruchomościach, z których korzystano w czasie wykonywania przedmiotu umowy lub wypłaty właścicielom tych nieruchomości odszkodowań za nieusunięte szkody, h)opracowania technologii i organizacji montażu dla obiektów prefabrykowanych lub elementów konstrukcyjnych o większych gabarytach lub masie, i)zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do wykonania inwestycji, jak: tyczenie, bieżącą obsługę w trakcie realizacji inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne, j)zlecenia jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach kolizji oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zaleconych przez właścicieli lub użytkowników uzbrojenia, k)zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, l)wykonania i utrzymania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas wykonywania robót, m)wykonania prób i badań zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, n)dostarczenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z materiałami niezbędnymi do złożenia wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w tym: oświadczenia o braku sprzeciwu lub uwag ze strony Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Straży Pożarnej) - nie później niż w dniu odbioru robót, o)zapewnienia swobodnego dojazdu do nieruchomości zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym 432/5, obręb Libiąż Wielki, położonej w Libiążu przy ul. Oświęcimskiej 52a przez cały czas prowadzenia robót, p)zabezpieczenia drzew rosnących na działce 432/5 na czas trwania niezbędnych robót związanych z rozbiórką i budową ogrodzenia, q)wykonania tymczasowego ogrodzenia o wys. 150 cm na czas pomiędzy rozbiórką istniejącego ogrodzenia i zakończeniem budowy nowego ogrodzenia, w celu zabezpieczenia działki nr 432/5 przed dostępem osób niepowołanych. 7.Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1)Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 2)W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 7 pkkt 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 7 pkkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4)Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 7 pkkt 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 7 pkkt 1) czynności. 5)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45200000-9,

45215000-7,

45233200-1,

45310000-3,

45311000-0,

45311100-1,

45314300-4,

45316100-6,

45331000-6,

45332000-3,

45333000-0,

45111200-0,

45232130-2,

45232440-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia podpisania umowy do 04.12.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na budynek użyteczności publicznej przeznaczony na potrzeby administracji publicznej wraz z wewnętrzną instalacja gazową w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa i rozbudowa budynków przy ul. Oświęcimskiej 52 w Libiążu ze zmianą sposobu użytkowania"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/05/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Rafał Gut Marcin Gut "INVEKO" s.c. , , ul. Floriańska 50, 32-590, Libiąż, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 919834.68 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/09/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana wynagrodzenia oraz terminu wykonania umowy.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność zlecenia wykonania robót dodatkowych związanych rozbiórką istniejącego stropu nad parterem wraz ze ścianami I piętra i wykonaniem nowej płyty stropu nad parterem, konieczność rezygnacji z robót polegających na wykonaniu czterech studzienek kanalizacyjnych, robót związanych ze wzmocnieniem istniejącego stropu nad parterem oraz wykonania instalacji gazowej w budynku i zmniejszenia grubości podbudowy nawierzchni z kostki betonowej, a także zmiany terminu wykonania zamówienia i zawarcia przedmiotowego aneksu wynika z następujących przyczyn: W toku prowadzenia robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego, po skuciu wylewki stropu I piętra stwierdzono, że płyta nad I piętrem posiada ugięcie od 8 cm do 10 cm. Po skuciu części płyty Inspektor Nadzoru stwierdził w obecności Wykonawcy, że istniejąca płyta zazbrojona jest linami górniczymi co 30 cm do 40 cm. Ponadto płyta nad parterem po pomiarach miała grubość około 7 cm, co powodowało zagrożenie nie przeniesienia nowo projektowanych obciążeń. Wykonana ekspertyza konstrukcyjna nie wykazała ugięcia stropu i zagrożeń z tym związanych. Po wykonaniu oględzin przez Inspektora Nadzoru wezwano na miejsce prowadzonej inwestycji Projektanta celem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Projektant po przeprowadzonej wizji podjął decyzję o rozebraniu ścian I pięta wraz ze stropem, co wiązało się z koniecznością dokonania zmian w projekcie budowlanym. Dodatkowe zmiany polegały na zaprojektowaniu nowego stropu nad parterem wraz z wieńcami i ścianami. Ponadto, w związku z możliwością przyłączenia budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej, zaistniała konieczność rezygnacji z wykonania całości robót związanych z instalacją gazową oraz rezygnacji z wykonania kanałów spalinowych i dymowych w budynku. W celu zminimalizowania kosztów, które należy ponieść w związku z zaistniałą sytuacją, projektant zaproponował zmniejszenie kosztów związanych z następującymi robotami: zamiana konstrukcji nawierzchni jezdni manewrowej: w projekcie jest kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 31,5/63 mm - 20 cm oraz kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm - 20 cm proponuje zamienić na kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 31,5/63 mm - 25 cm (E > 140 MPa) oraz kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm - 10 cm , zredukować ilość studzienek kanalizacyjnych z ograniczeniem do minimum, zredukowano poprzednie rozwiązanie stropu nad parterem polegające na wykonaniu nadlewki żelbetowej grubości 8 cm zakotwionej za pomocą prętów fi 10 w siatce co 24 cm celem połączenia istniejącej płyty z nadlewaną. Dodatkowo zaniechano roboty budowlane polegające na podkuciu ścian celem wykonania nadlewki betonowej. Ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych, w celu zachowania kolejności technologicznej wykonania robót podstawowych i czas potrzebny na wiązanie betonu, umowny termin wykonania zamówienia musi zostać przesunięty na 11.12.2017 r. Wartość robót dodatkowych wynosi 22 272,53 zł netto (27 395,21 zł brutto) i nie przekracza 50% wartości zamówienia określonego w pierwotnej umowie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.