eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup wraz z dostawą kosiarki samojezdnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-13

Ogłoszenie nr 500027766-N-2017 z dnia 13-09-2017 r.

Miejski Zarząd Usług Komunalnych: Zakup wraz z dostawą kosiarki samojezdnej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566764-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27104821200000, ul. ul. Strzelców Bytomskich , 44109 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2310031, 3350444, e-mail mzuk@mzuk.pl, faks 322 310 032.
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.gliwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup wraz z dostawą kosiarki samojezdnej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MZUK-EPZ.50.29.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 1 sztuki fabrycznie nowej kosiarki do trawy, po-siadającej dopuszczenie do pracy w Polsce (CE), o następujących parametrach: ? kosiarka samojezdna - samowyładowcza bijakowa; ? sterowana za pomocą dźwigni; ? szerokość robocza min 125cm; ? pojemność kosza min 700l o metalowej konstrukcji; ? możliwość mulczowania i wertykulacji; ? możliwość zbierania ściętego materiału do kosza; ? możliwość pozostawienia ściętego materiału; ? możliwość zbierania liści do kosza; ? możliwość pracy w wilgotnych warunkach atmosferycznych; ? liczba noży koszących min 70 szt. montowanych na szekli bez użycia narzędzi; ? wymiana noży bez użycia narzędzi; ? transport skoszonego materiału przez podnośniki ślimakowe; ? metalowa konstrukcja kosza; ? własny system hydrauliczny umożliwiający rozładunek na wysokość min 2m; ? promień skrętu 0o; ? napęd silnik diesel trzycylindrowy, chłodzony wodą; ? moc min. 24KM silnika; ? maksymalna waga 1150kg; ? prędkość 0-12 km/h do przodu; ? zbiornik paliwa min. 20l; ? narzędzie tnące zamontowane z przodu maszyny; ? wyłącznik bezpieczeństwa w fotelu operatora; ? fotel z podłokietnikami; ? licznik godzin pracy; ? fabrycznie nowa, rok produkcji 2017. ? ogumienie 21x 11,0-10-4PR ? światło kogut ? oświetlenie ? system chłodzenia ACS ? system kontroli jazdy na wprost Dostarczony przedmiot zamówienia będzie kompletny, i nie pochodzi z żadnych wystaw ani pokazów, także nie będzie obciążony prawami na rzecz osób trzecich i nie będzie naruszał praw osób trzecich oraz będzie spełniał wymogi prawa polskiego. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: ? przeszkolenia pracowników MZUK w zakresie obsługi dostarczonego urządzenia; ? przystąpienia do obowiązków wynikających z gwarancji w terminie 3 dni roboczych od daty zgłosze-nia; ? zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, usługi świadczone w ramach serwisu gwa-rancyjnego są bezpłatne; ? odbioru od Zamawiającego reklamowanego urządzenia, oraz jego zwrot do siedziby Zamawiającego, po naprawie gwarancyjnej, na własny koszt i własnym staraniem. Datę wymiany lub naprawy rekla-mowanego przedmiotu zamówienia każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym; ? gwarancja będzie ważna od daty odbioru przedmiotu zamówienia; ? każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o okres niesprawności przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowi-skową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 16.31.11.00 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 133596.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TECH-KOM sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Żabikowo 1
Kod pocztowy: 63-000
Miejscowość: Środa Wielkopolska
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 166050.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 166050.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 166050.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.