To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-12
Ogłoszenie nr 500027357-N-2017 z dnia 12-09-2017 r.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej: Dostawa wyposażenia dla Szpitala Nowowiejskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553129-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500004330-N-2017; 500004950-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 29807000000,
ul. ul. Nowowiejska
27,
00665
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 8252031 w. 355, 356, e-mail
zamowienia-publiczne@wp.pl, faks
022 8252031 w. 355.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalnowowiejski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dla Szpitala Nowowiejskiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):9/DZP/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Samodzielnego Wojewódzkiego Zespołu Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 27 w ilościach i asortymencie, który został szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SIWZ formularz asortymentowo - cenowy (opis przedmiotu zamówienia). Zamówienie realizowane jest w związku z zawartą w dniu 08.06.2017 r. z Województwem Mazowieckim Umową Nr 62/ZD/Z-I/D/17, w ramach realizacji zadań wynikających z przepisów ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2016 r. poz. 487, z późn. zm.) mających na celu wspieranie rozwoju placówek świadczących usługi terapeutyczne dla osób uzależnionych od alkoholu. Województwo udzieliło dotacji celowej na realizację zadania polegającego na wpływaniu na poprawę jakości udzielanych świadczeń w zakresie leczenia uzależnionych i współuzależnionych od alkoholu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 pakietów (części), których zakres przedstawia formularz asortymentowo - cenowy (opis przedmiotu zamówienia) stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Realizacja w/w zadania obejmuje: dostarczenie, podłączenie, montaż i uruchomienie urządzeń będących przedmiotem zamówienia, wykonanych w ilościach i zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w formularzu asortymentowo - cenowym (opisie przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Kolorystyka asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (nieokreślona w opisie przedmiotu zamówienia) zostanie ustalona z Zamawiającym w momencie realizacji zamówienia. 5.Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne wymagania - nie gorsze niż - określone w formularzu asortymentowo - cenowym (opisie przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Wymagany jest rok produkcji dla oferowanego przedmiotu zamówienia - 2017. 7. Dla wszystkich elementów opisu przedmiotu zamówienia, dla których są wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wymogiem Zamawiającego określonym w załączniku nr 2 do SIWZ, Wykonawca najpóźniej wraz z dostawą przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu atesty, deklaracje zgodności, świadectwa / certyfikaty, instrukcje obsługi w języku polskim i postępowania po użyciu, gwarancje, itp. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia, podpisania i zamieszczenia w ofercie formularza asortymentowo - cenowego (opisu przedmiotu zamówienia) dla wybranego lub wybranych pakietów zgodnych w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ. W/w formularz będzie stanowił załącznik nr 2 do umowy zawartej z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 39143112-4, 37414100-5, 33192000-2, 39113000-7, 33193000-9, 33193120-6, 39112000-0, 39113100-8, 39100000-3, 34328300-5, 39515400-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia dla Szpitala Nowowiejskiego w zakresie Pakietu nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1144.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Lubuskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ROMAR" Roman Marciniak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy:
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1235.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia dla Szpitala Nowowiejskiego w zakresie Pakietu nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8377.50
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Lubuskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ROMAR" Roman Marciniak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9288.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia dla Szpitala Nowowiejskiego w zakresie Pakietu nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16560.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DecoMart Jan Nowicki
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20368.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa wyposażenia dla Szpitala Nowowiejskiego w zakresie Pakietu nr 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7410.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DecoMart Jan Nowicki
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9114.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa wyposażenia dla Szpitala Nowowiejskiego w zakresie Pakietu nr 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12140.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: METALOWIEC Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13111.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa wyposażenia dla Szpitala Nowowiejskiego w zakresie Pakietu nr 7 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3250.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Lubuskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ROMAR" Roman Marciniak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3510.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Dostawa wyposażenia dla Szpitala Nowowiejskiego w zakresie Pakietu nr 8 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1022.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Lubuskie Przeddsiębiorstwo Wielobranżowe "ROMAR" Roman Marciniak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1103.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Dostawa wyposażenia dla Szpitala Nowowiejskiego w zakresie Pakietu nr 9 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7893.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Lubuskie Przedsiębiorstwo Wielobranzowe "ROMAR" Roman Marciniak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8524.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Dostawa wyposażenia dla Szpitala Nowowiejskiego w zakresie Pakietu nr 10 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3240.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DecoMart Jan Nowicki
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3985.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa wyposażenia dla Szpitala Nowowiejskiego w zakresie Pakietu nr 6 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 93 ust. 3, w związku z art. 94 ust. 3 i art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) unieważnia niniejsze postępowanie w zakresie pakietu nr 6 ze względu na fakt, iż Wykonawca DecoMart Jan Nowicki przy ul. B. Chrobrego 32/167, 40-871 Katowice, który złożył ważną nie podlegającą odrzuceniu ofertę odmówił realizacji przedmiotowego zamówienia i uchylił się od zawarcia umowy na wykonanie zamówienia,a w postępowaniu nie złożono żadnej innej oferty. Uzasadnienie Z godnie z art. 94 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1, a mianowicie w tym przypadku - w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zamawiający wskazuje, iż w pakiecie nr 6 została złożona tylko jedna oferta przez Wykonawcę, który uchylił się od zawarcia umowy, zatem Zamawiający nie ma możliwości dokonania wyboru innej oferty. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający obowiązany jest unieważnić przedmiotowe postępowanie w zakresie pakietu nr 6. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup zapór sieciowych Palo Alto
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego" współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego.
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- "Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego przez Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu dla Ośrodka Fizjoterapii i Rehabilitacji Ustrojowej"
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
- Dostawa sprzętu okulistycznego: aparat OCT optyczny tomograf, USG okulistyczne, perymetr, lampa szczelinowa, optotyp, oftalmoskop bezpośredni, autorefraktometr dla Szpitala Powiatowego w Pyrzycach
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.