eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Inwestycje dotyczące kuchni w Miejskim Przedszkolu nr 90 im. Wróbelka Elemelka w Katowicach przy ul. Chrobrego 39

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-12

Ogłoszenie nr 500027294-N-2017 z dnia 12-09-2017 r.

Miejskie Przedszkole nr 90 im.Wróbelka Elemelka: Inwestycje dotyczące kuchni w Miejskim Przedszkolu nr 90 im. Wróbelka Elemelka w Katowicach przy ul. Chrobrego 39

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571899-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi: Pełnomocnik Zamawiającego: Michał Słota, dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa z dnia 23.01.2017r. dyrektora Miejskiego Przedszkola nr 90 im. Wróbelka Elemelka w Katowicach udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn.zm.). Adres do korespondencji: ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice. NIP: 954-22-23-043; REGON: 271521223, Adres strony internetowej: www.cuw.katowice.pl, adres e-mail: cuw@cuw.katowice.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedszkole nr 90 im.Wróbelka Elemelka, Krajowy numer identyfikacyjny 27055481200000, ul. ul. Bolesława Chrobrego 39, 40881 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 25 45 742, e-mail mp90katowice@op.pl, faks 32 25 45 742.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Inwestycje dotyczące kuchni w Miejskim Przedszkolu nr 90 im. Wróbelka Elemelka w Katowicach przy ul. Chrobrego 39

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/769/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem remontu pomieszczeń kuchni wraz z zapleczem polegającym na wymianie instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, gazowej i elektrycznej, wyburzeniu fragmentów ścian, domurowania nowych ścian z tynkami, wykonanie okładzin ścian i posadzek, wymianie stolarki drzwiowej, malowaniu ścian i sufitów, montażu sufitów podwieszonych oraz zakupie i dostarczeniu wyposażenia zgodnie z projektem budowlanym, w szczególności: 1. Zakres robót budowlanych: - demontaż ościeżnic drewnianych i metalowych; - częściowy demontaż podokienników z lastryka ( obcięcie fragmentu ); - wyburzenia fragmentów ścian działowych zgodnie z projektem wyburzeń; - rozebranie posadzek w miejscach usytuowania nowych ław fundamentowych; - zerwanie z posadzek wykładziny PCV i oczyszczenie podłoża; - wykucie w ścianach otworów drzwiowych i wnęk pod grzejniki; - rozebranie okładziny ściennej z płytek ceramicznych wraz z wykonaniem tynku cementowego wyrównującego podłoże; - odbicie tynków wewnętrznych ścian; - rozebranie posadzek z płytek ceramicznych; - wykonanie żelbetowych ław fundamentowych wraz z izolacją pionową i poziomą; - wykonanie murowanych ścianek działowych zgodnie z projektem budowlanym; - zamurowanie otworów drzwiowych w ścianach; - wykonanie tynków wewnętrznych kat. III na ścianach; - zasypanie fragmentu nieczynnego kanału instalacyjnego z wykonaniem na nim warstw posadzkowych; - wykonanie warstwy wyrównawczej o grubości 20mm pod posadzki wraz z gruntowaniem podłoża i izolacją chemiczną; - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych o wymiarach 33x33 cm wraz z cokolikami; - wykonanie sufitów podwieszonych jednowarstwowych na ruszcie metalowym; - wykonanie sufitówpodwieszonych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami o wymiarach 60x60 cm z włókien mineralnych; - wykonanie okładziny ścian z płytek ceramicznych szkliwionych z listwami narożnymi aluminiowymi, wraz z przygotowaniem podłoża; - dostarczenie i montaż drzwi wewnętrznych od Dl do D13 wraz z ościeżnicami zgodnie z projektem budowlanym; - przygotowanie podłoża ścian i wykonanie gładzi jednowarstwowej z gipsu szpachlowego na ścianach i sufitach; - dwukrotne malowanie z gruntowaniem farbami krzemianowymi wraz z przygotowaniem podłoża; - ułożenie posadzki z paneli podłogowych wraz z przygotowaniem podłoża; - zakup i dostarczenie wyposażenia kuchni zgodnie z wykazem zawartym w projekcie budowlanym; - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. 2. Zakres robót instalacyjnych sanitarnych: - demontaż istniejącej instalacji wodno - kanalizacyjnej wraz urządzeniami sanitarnymi , bateriami, zaworami, przewodami i podejściami w kuchni przedszkolnej wraz z zapleczem; - demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, przewody, grzejniki, zawory grzejnikowe, zawory zamykające w kuchni przedszkolnej wraz z zapleczem; - demontaż istniejącej instalacji gazu wraz z przyborami gazowymi w kuchni przedszkolnej wraz z zapleczem; - montaż nowej kanalizacji sanitarnej; - montaż rur wywiewnych montaż rewizji; - montaż wpustów podłogowych; - montaż łapacza tłuszczu; - montaż przewodów wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji z tworzyw sztucznych; - wykonanie próby szczelności przewodów wodnych; - montaż zlewów; - montaż umywalek; - montaż basenu gastronomicznego; - montaż baterii; - montaż izolacji rur wodnych; - montaż kabiny natryskowej; - montaż ustępu typu kompakt; - montaż szafki hydrantowej z osprzętem i zaworem hydrantowym; - montaż rur centralnego ogrzewania z tworzyw sztucznych; - podłączenie instalacji CO do istniejącego rozdzielacza; - montaż izolacji cieplnej na przewodach; - montaż grzejników stalowych płytowych; - montaż zaworów odcinających; - montaż zaworów grzejnikowych termostatycznych wraz z głowicą; - montaż zaworów grzejnikowych na gałązce powrotnej; - wykonanie próby szczelności przewodów i grzejników CO; - montaż rur stalowych w instalacji gazowej; - montaż zaworów odcinających; - montaż przyborów gazowych; - wykonanie próby szczelności; - miniowanie rur gazowych; - malowanie farbą olejną rur gazowych; - dostawa i montaż centrali wentylacyjnej podwieszanej, wraz z automatyką i wyposażeniem; - okablowanie centrali; - dostawa i montaż wentylatorów na dachu; - dostawa i montaż okapu; - dostawa i montaż przewodów wentylacyjnych prostokątnych; - dostawa i montaż przewodów wentylacyjnych okrągłych; - dostawa i montaż czerpni; - dostawa i montaż przepustnicy; - dostawa i montaż anemostatów kołowych; - dostawa i montaż kratek wentylacyjnych; - dostawa i montaż nawiewników okiennych; - izolacja wełną mineralną w płaszczu z folii aluminiowej; 3. Zakres robót instalacyjnych elektrycznych: - roboty demontażowe; - wykonanie zasilania i rozdział energii; - montaż wyłącznika przeciwpożarowego; - montaż tablicy głównej " TG " wraz z wyposażeniem ( TB1 i TB2 ); - wykucie bruzd; - ułożenie przewodów oświetleniowych YDY 3 ( 4)x1,5; - ułożenie przewodów gniazd wtyczkowych YDY 3x2,5; - ułożenie przewodu kabelkowego HDys 3x1,5; - ułożenie przewodów do zestawów siłowych YDY 5x2,5; - przygotowanie podłoża pod zabudowanie osprzętu instalacyjnego; - montaż puszek rozgałęźnych, wyłączników, gniazd wtyczkowych; - 2 bieg. + Z/16A podtynkowy, gniazd wtyczkowych hermetycznych; - montaż zestawów siłowych 3-bieg. + Z/16A i 3 bieg. + Z/32A z wyłącznikami; - przygotowanie podłoża pod zabudowanie opraw oświetleniowych; - montaż opraw oświetlenia podstawowego; - montaż opraw oświetlenia ewakuacyjnego z piktogramem; - montaż opraw oświetlenia awaryjnego z modułem awaryjnym; - wykonanie instalacji odgromowej naprężonej pionowej; - wykonanie instalacji odgromowej nienaprężonej poziomej; - wykonanie uziomów pionowych prętowych; - pomiary kontrolne. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektową "PIK" s.c. Anna i Maciej Pindurowie, 44-240 Żory, u. Szeroka 24, stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45300000-0, 45430000-0, 45430000-0, 45453000-7, 45421146-9, 45330000-9, 45442100-8, 45430000-0, 45315100-9, 45315600-4, 45262600-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 425780.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe MYSBUD
Email wykonawcy: mysbudmyslowice@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 3
Kod pocztowy: 41-400
Miejscowość: Mysłowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 507000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 507000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 521607.17
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 425780.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 507000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 507000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 521607.17
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.