eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług odbioru do utylizacji mienia z nieruchomości budynkowych (opróżnianie lokali) będących w zarządzaniu Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-12

Ogłoszenie nr 500027282-N-2017 z dnia 12-09-2017 r.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Świadczenie usług odbioru do utylizacji mienia z nieruchomości budynkowych (opróżnianie lokali) będących w zarządzaniu Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563237-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 000515780, ul. ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 258 20 21-25, e-mail przetargi@kzgm.katowice.pl, faks 32 258 20 25, 41 63 167.
Adres strony internetowej (url): www.kzgm.katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług odbioru do utylizacji mienia z nieruchomości budynkowych (opróżnianie lokali) będących w zarządzaniu Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NZ.231.82.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług odbioru do utylizacji mienia z nieruchomości budynkowych będących w zarządzaniu Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach. Poprzez usługę odbioru do utylizacji należy rozumieć usunięcie z lokalu lub pomieszczenia (lokal mieszkalny, socjalny lub użytkowy, pomieszczenie tymczasowe, strych, piwnica lub pomieszczenie gospodarcze np. komórka), wskazanych przez Zamawiającego ruchomości (takich jak np.: meble, wyposażenie, urządzenia, sprzęty, stara odzież, złom, makulatura lub inne) i wywiezienie ich do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca prawem dopuszczonego. 2.W zakresie usługi odbioru do utylizacji Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: a) opróżnienia zawartości mebli, szafek, półek, itp., b) demontażu mebli i wyposażenia, c) segregacji mienia (tj. plastik, metal, papier, sprzęt RTV i AGD itp.), d) wyniesienia i wywozu mienia przeznaczonego do utylizacji, e) posprzątania lokalu po wszystkich czynnościach (omiecenie pomieszczeń), f) zapewnienia własnym staraniem i na własny koszt sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia (tj. np.: kontenera na odpady, gdy jego podstawienie Wykonawca uzna za niezbędne do wykonania zlecenia; samochodu skrzyniowego do wywozu odpadów, worki na odpady, ubrania robocze dla osób wykonujących zlecenie, itp.). Wykonawca zobowiązuje się także do: a) wykonywania niniejszej umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a pracownicy/osoby faktycznie realizujące zlecenie powinny być w tym zakresie przeszkolone, b) stałej kontroli jakości świadczonych przez siebie usług, c) zapewnienia kontaktu z Zamawiającemu za pośrednictwem telefonu/faxu/e-maila i pozostawania do jego dyspozycji w dni robocze. 3.W planowanym okresie obowiązywania umowy liczba lokali lub pomieszczeń, z których konieczne będzie świadczenie usługi wyniesie od 60 do 100 lokali/pomieszczeń. Maksymalna ich wielkość to ok. 200 m², minimalna ok. 4 m², a średnia 50 m². Powierzchnia, z której konieczne będzie świadczenie usługi wahać się będzie od 40-100% powierzchni lokalu lub pomieszczenia. Zamawiający przewiduje, następujące ilości powierzchni z której konieczne będzie świadczenie usługi: a) minimalna ilości powierzchni - 3.500 m2; b) maksymalna ilości powierzchni - 5.000 m2. 4.UWAGA!!! W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z instytucji PRAWA OPCJI, w związku z brakiem możliwości precyzyjnego określenia ilości powierzchni objętych usługą. Zamawiający określił w pkt 3 lit. a i b minimalną i maksymalną ilość powierzchni lokali i/lub pomieszczenia/eń. Minimalne ilości stanowią gwarantowany zakres zamówienia jaki na pewno zostanie zrealizowany. Prawo opcji polega na możliwości rozszerzenia gwarantowanego zakresu zamówienia w okresie trwania umowy o dodatkowe liczbę lokali lub/i pomieszczeń, w których konieczne będzie świadczenie usługi utylizacji mienia, oraz wykorzystania całej kwoty wynikającej z zamówienia gwarantowanego. Górną granicą zobowiązania (największym możliwym zakresem zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji) będzie cena ofertowa, która będzie wynikała z przemnożenia zaoferowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych netto za 1 m2 powierzchni, z którego będzie wykonywana usługa i maksymalnych ilości powierzchni, powiększoną o podatek VAT. 5.Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego (gwarantowanego). Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich ilości wynikających z prawa opcji a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. 6.Każdorazowa realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie przekazanego Wykonawcy (faksem/e - mailem), z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, pisemnego zlecenia - "Zlecenie wykonania usługi ..." (załącznik nr 1 do wzoru umowy). Zlecenie zawierać będzie co najmniej: a) miejsce wykonania usługi i jej zakres obejmujący wskazanie metrażu z jakiego ma być wykonana usługa odbioru mienia do utylizacji, b) termin realizacji usługi, uwzględniający rodzaj i wielkość planowanej do realizacji usługi, c) ustalone przez strony wynagrodzenie za usługę. Pojedyncze zlecenie może obejmować jedną lub więcej nieruchomości, jednakże Zamawiający przy zlecaniu usługi z więcej niż jednego adresu przedłuży odpowiednio termin jego realizacji (min 8 godzin na każde 50 m2 zlecenia). 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 5 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98392000-7


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 143000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe M.J. Marcin Jasiński
Email wykonawcy: biuro@budowlani.net.pl
Adres pocztowy: ul. Karola Miarki 36
Kod pocztowy: 41-400
Miejscowość: Mysłowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 115927.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.