eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › RPM wieży PPOŻ Reta Śmiłowicka - zaprojektowanie i wykonanie podwyższenia wieży żelbetowej do celów PPOŻ oraz montaż nowego pomieszczenia obserwacyjnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-12

Ogłoszenie nr 500027171-N-2017 z dnia 12-09-2017 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Katowice: RPM wieży PPOŻ Reta Śmiłowicka - zaprojektowanie i wykonanie podwyższenia wieży żelbetowej do celów PPOŻ oraz montaż nowego pomieszczenia obserwacyjnego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557908-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Katowice, Krajowy numer identyfikacyjny 27253625000000, ul. ul. Kijowska , 40754 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2525141, 2022334, e-mail katowice@katowice.lasy.gov.pl, faks 322 526 733.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_katowice/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

RPM wieży PPOŻ Reta Śmiłowicka - zaprojektowanie i wykonanie podwyższenia wieży żelbetowej do celów PPOŻ oraz montaż nowego pomieszczenia obserwacyjnego

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest:"RPM wieży PPOŻ Reta Śmiłowicka - zaprojektowanie i wykonanie podwyższenia wieży żelbetowej do celów PPOŻ oraz montaż nowego pomieszczenia obserwacyjnego". Lokalizacja inwestycji: Województwo: śląskie, miejscowość: Mikołów, km. 5, nr ewidencyjny działki: 391, obręb Śmiłowice. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi projektowe wraz z wykonaniem robót budowlanych obejmujących: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego, Uzyskanie pozwolenia na budowę, Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanego projektu wykonawczego oraz uzyskanej ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w Programie funkcjonalno-użytkowym, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach. Pierwszy etap (Projektowanie) obejmuje : a) opracowanie projektu zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2017.1332 t.j. z dn. 06.07.2017r.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (załącznik nr 2 do SIWZ). b) Opracowany projekt musi spełniać wymagania narzucone przepisami Prawa zamówień publicznych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem zakazu wynikającego z art. 29 ust. 3 ustawy PZP dotyczącego zakazu opisywania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Przy czym w takim przypadku obowiązkiem Wykonawcy będzie określenie parametrów równoważności. c) Zamawiający na podstawie art.29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (na pełen etat) 4 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tzn. proste czynności budowlane. Zatrudnienie osób o których wyżej mowa udokumentowane zostanie umową o pracę zawartą na okres realizacji zamówienia lub obejmująca okres realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę lub podwykonawcę robót do przedstawienia dokumentu potwierdzającego zatrudnienie osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności podlega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r- Kodeks pracy (Dz.U z 2014r poz. 1502, z póź.zm.). d) weryfikację kompletności wszelkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania i wykonania przedmiotu umowy. e) wykonanie opisowej i graficznej wersji roboczej Projektu budowlanego wraz z opisem technicznym i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu, f) po akceptacji wersji roboczej wykonanie projektów budowlano-wykonawczych wraz z rysunkami szczegółowymi w 5 egz. + wersja elektroniczna na nośniku CD/DVD, g) wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Kosztorysu Inwestorskiego zgodnie z wymaganiami przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. h) uzyskanie ostatecznej decyzji Pozwolenia na budowę, i) zapewnienie nadzoru autorskiego autora projektu w całym okresie realizacji umowy, j) opracowanie Planu Bezpieczeństwa Pracy i Ochrony Zdrowia k)projekt budowlano - wykonawczy winien uwzględniać wymagania zawarte w Instrukcji Ochrony Przeciwpożarowej Lasu (do wglądu w siedzibie Nadleśnictwa Katowice - Wymagania dotyczące punktów obserwacyjnych), wprowadzonej do stosowania Zarządzeniem nr 54/11 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21.11.2011r. l) Opracowanie dokumentacji powykonawczej w formie pisemnej w dwóch egzemplarzach oraz na płycie CD/DVD. Drugi etap (Wykonanie robót budowlanych) obejmuje: a) wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projekcie, b) demontaż oraz ponowny montaż mebli i urządzeń znajdujących się w kabinie obserwatora, w tym służących do łączności radiowej z punktem alarmowo dyspozycyjnym, c) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.),d) pokrycie wszelkich kosztów i opłat z tytułu uzgodnień, opłat administracyjnych, nadzoru autorskiego, itp. , e) wykonanie dokumentacji powykonawczej, geodezji powykonawczej, f) wykonanie instrukcji i oznakowanie obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami g) zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, h) uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy, i) zapewnienie w okresie gwarancji (trwającej minimum 36 miesięcy) pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego j)odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska i odprowadzić na składowisko komunalne, k) odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. Wszystkie w/w wymogi w zakresie przedmiotu zamówienia jak i wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia muszą być wliczone w całkowity koszt, jaki Zamawiający zapłaci Wykonawcy (zawarte w ofercie).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45213332-9


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45111300-1, 45000000-7, 45200000-9, 45223110-0, 45310000-3, 45421100-5, 45442180-2, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 183500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UNISERV-PIECBUD S.A.
Email wykonawcy: biuro@uniserv.pl
Adres pocztowy: ul. Ks. Mjr. K. Woźniaka 7a
Kod pocztowy: 40-337
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 225705.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 225705.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 225705.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.