eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-Zdrój › Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Połczyn w 2017 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-09-12

Ogłoszenie nr 500027022-N-2017 z dnia 12-09-2017 r.

Połczyn-Zdrój: Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Połczyn w 2017 roku
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 60056-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 75942-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Połczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 33004428100000, ul. ul. 15 Grudnia 12, 78320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 662 230, e-mail emilia.mazur@szczecinek.lasy.gov.pl, faks 943 662 230.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_polczyn/zamowienia_publiczne
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_polczyn/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Połczyn

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Połczyn w 2017 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.1.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót o wartości 200.000,00 zł netto (słownie: dwieście tysięcy złotych) polegających na naprawie niewielkich odcinków dróg leśnych, których stan techniczny nie pozwala na wywóz drewna oraz prowadzenie pilnych prac gospodarczych. Naprawy w głównej mierze będą polegały na: o karczowaniu pni, o likwidacji kolein i nieprzejezdnych dziur - profilowanie i zagęszczanie nawierzchni gruntowej, o naprawie warstwy odsączającej grubości 10 cm po zagęszczeniu wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem nawierzchni, o naprawie podbudowy z tłucznia budowlanego 0-63mm warstwą gr. 8 cm po zagęszczeniu, o naprawie podbudowy z tłucznia budowlanego 0-63mm warstwą gr. 15 cm po zagęszczeniu, o naprawie warstwy wierzchniej z tłucznia kamiennego warstwą gr. 7 cm po zagęszczeniu o doziarnienieniu nawierzchni mieszanką kruszyw 0-31,5 mm, grubości do 10 cm po zagęszczeniu, o uzupełnieniu pobocza gruntem rodzimym, o naprawie przepustów wraz z wymianą zniszczonych elementów (kręgów, przyczółków), o udrożnieniu odpływu (rowu) lub oczyszczenie dołów chłonnych, o wymianie uszkodzonych płyt IOMB, 2. Naprawy będą każdorazowo zlecane oddzielnym zleceniem i rozliczane kosztorysem powykonawczym wykonanym w oparciu o podane w ofercie stawki jednostkowe. 3. Zakres robót będzie wynikał z określonych dla każdej naprawy potrzeb i będzie określony w zleceniu wg stanowiących do niniejszej specyfikacji wariantów prowadzenia robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do podjęcia robót najpóźniej w okresie maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od daty zlecenia. Zamawiający jako dodatkowe kryterium oceny ofert ustala termin realizacji zamówienia. 5. Zamawiający nie stawia wymagań co do zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust 3a PZP). Zobowiązanie do zatrudnienia osób fizycznych (operatorów maszyn) zostaje uznane przez zamawiającego jako spełnienie dodatkowego kryterium oceny ofert (klauzule społeczne). 6. Zamawiający zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji zastrzegając sobie możliwość niezrealizowania przedmiotu zamówienia określonego w ust.1 w zakresie 50%. 7. Realizacja uprawnienia określonego w ust. 6 może zostać zastosowana w szczególności w szczególności zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem Zamawiającego. 8. Zmniejszenie w ramach prawa opcji zakresu robót określonego w niniejszej SIWZ nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 9. Skorzystanie przez Zamawiającego z zastrzeżonego prawa opcji nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy na nowych warunkach, ale jest realizacją umowy zawartej w zakresie ustalonym przez nią warunków.


II.4) Główny kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:

45233226-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: od dnia zawarcia umowy, tj. 28.04.2017 do dnia 31.12.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/09/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zamawiający przewidział zmiany umowy w zakresie do 50% wartości zamówienia podstawowego możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. Ewentualne zamówienia przewidziano dla wszystkich pozycji kosztorysowych ujętych w kosztorysie ofertowym. Par. 5 ust 2 umowy otrzymuje brzmienie: Wynagrodzenie nie może przekroczyć 300.000,00 zł netto + należny podatek VAT.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu, SIWZ i umowie przewidział możliwość dokonywania istotnych zmian w umowie zgodnie z art. 144 ustawy PZP. Zmiany umowy, określone w paragrafie 4 umowy, wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności w drodze dwustronnego pisemnego aneksu i mogą być dokonywane m.in. w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.