eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz Biskupi › Przebudowa drogi gminnej w m. Kamienica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-11

Ogłoszenie nr 500026710-N-2017 z dnia 11-09-2017 r.

Urząd Gminy: Przebudowa drogi gminnej w m. Kamienica

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562640

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 541196, ul. Plac Wolności 1, 62530 Kazimierz Biskupi, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 632 411 210, e-mail inwestycje@kazimierz-biskupi.pl, faks 632 411 215.
Adres strony internetowej (url): www.kazimierz-biskupi.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej w m. Kamienica

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

INP.271.19.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w m. Kamienica w zakresie budowy chodnika w obrębie ewidencyjnym Kamienica, gm. Kazimierz Biskupi. 2. Zakres rzeczowy zamówienia: 2.1. Budowa chodnika z kostki betonowej na odcinku od km 1+055.20 do 1+354.40 2.2. Budowa zjazdów z kostki betonowej oraz z betonu asfaltowego. 2.3. Budowa zatoki autobusowej z kostki betonowej. 2.4. Wykonanie odwodnienia. 3. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt oznakować miejsce prowadzonych robót zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę, zaopiniowanym przez Zamawiającego i zatwierdzonym przez odpowiednie Jednostki projektem organizacji ruchu. 4. Wykonawca będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo ruchu pieszego i kołowego w czasie prowadzenia robót. 5. Wykonawca będzie odpowiedzialny za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim powstałe w trakcie wykonywania robót. 6. Wykonawca w trakcie wykonywania robót musi zabezpieczyć istniejące znaki geodezyjne oraz urządzenia zabezpieczające te znaki podlegające ochronie zgodnie z art. 15 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. 7. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia skalkuluje w cenie ofertowej i bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: ? naprawy urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych w trakcie wykonywania robót , ? utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, ? zapewnienia dostępu (dojścia i dojazdu) do posesji ich mieszkańcom i użytkownikom podczas prowadzenia robót, 8. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarach robót [Załączniki Nr 3 do SIWZ),dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 2 do S1WZ]oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót [Załącznik Nr 1 do SIWZ) 9. Wszelkie użyte w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej i technicznej nazwy własne producentów lub nazwy konkretnych marek lub produktów nie oznaczają obowiązku ich stosowania, a Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiałów lub produktów równoważnych. 10. W przypadku rozwiązań równoważnych, zaoferowanych przez wykonawcę zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i produkty objęte przedmiotem zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 156778.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. Henryk Majewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Golińska 3
Kod pocztowy: 62-530
Miejscowość: Kazimierz Biskupi
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 192837.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 192837.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 255559.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Szacunkowa wartość zamówienia przekroczy równowartość kwoty 30 000 EURO wyrażonej w złotych i jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8, dlatego postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego przeprowadzono w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.)

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.