To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-11
Ogłoszenie nr 500026669-N-2017 z dnia 11-09-2017 r.
Przedszkole nr 3: Przedszkole nr 3 Przebudowa i remont budynku Przedszkola nr 3 ul.Srebrna 12
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561379-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561379-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedszkole nr 3, Krajowy numer identyfikacyjny 27150992000000,
ul. ul. Srebrna
12,
42610
Miasteczko Śląskie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 2888045, 600323258, e-mail
karina1811@wp.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedszkole nr 3 Przebudowa i remont budynku Przedszkola nr 3 ul.Srebrna 12
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dobudowa, przebudowa i remont w zakresie dobudowy do istniejącego budynku przedszkola nr 3 w Miasteczku Śląskim przy ul. Srebrnej 12, zewnętrznej klatki schodowej, remontu i przebudowy istniejących schodów, tarasów i murków terenowych wokół budynku przedszkola. Zakres robót do realizacji w przedmiotowym postępowaniu: 1. Roboty rozbiórkowe, wyburzeniowe zgodnie z dokumentacją projektową 2. Wykonanie nowej klatki schodowej w konstrukcji żelbetowej zgodnie z dokumentacją projektową 3. Wykonanie remontu tarasu poprzez wzmocnienie konstrukcji belkami stalowymi zgodnie z dokumentacją projektową 4. Wykonanie remontu tarasu poprzez ułożenie warstw izolacji oraz wierzchniej nawierzchni z płytek 5. Wykonanie nowych schodów żelbetowych oraz stalowych zgodnie z dokumentacją projektową 6. Montaż balustrad oraz pochwytów zgodnie z dokumentacją projektową Powyższy zakres prac ujęto w przedmiarze robót, który jest integralną częścią dokumentacji projektowej. Pozostały zakres prac ujęty w dokumentacji projektowej nie wchodzi w zakres przedmiotowego postępowania przetargowego. Zamawiający planuje realizację pozostałych robót jako II etap w późniejszym terminie (po uzyskaniu środków finansowych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Całość powyższych dokumentów (Dokumentacja) stanowią Załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA ! Jeżeli zastosowanie tzw. rozwiązań równoważnych wiąże się z koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, strona wnioskująca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonanie tych zmian, związaną z tym koordynacje międzybranżową oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń. Ponadto Zamawiający pragnie zwrócić uwagę Wykonawcy na następujące zagadnienia: 1. wymóg wykonywania prac przy przebudowie i remoncie górnego i dolnego tarasu na frontowej elewacji w bezpośredniej bliskości wejścia jedynie po godzinach pracy przedszkola, 2. wymóg operowania na górnym tarasie przy zapewnieniu zewnętrznej komunikacji, 3. trudności przy montażu stalowych elementów wzmacniających taras na piętrze - brak możliwości podjazdu, 4. ograniczony dostęp na teren budowy dla pojazdów - wykonany został nowy plac zabaw. Tym samym miejsce na zorganizowanie placu budowy jest ograniczone i dostęp dla pojazdów też jest ograniczony, 5. obowiązek odtworzenia chodników i terenów zielonych które ewidentnie zostaną zniszczone podczas prac budowlanych. 1. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod i nazwa CPV: ? 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę - przygotowanie terenu pod budowę, ? 45110000-1 - roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne, ? 45223200-7 - montaż konstrukcji metalowych , ? 45223500-1- konstrukcji z betonu zbrojonego, ? 45233200-1 - roboty w zakresie różnych nawierzchni, 2. Określenie wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia. 1) Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji zamówienia czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni) - są to wszystkie rodzaje robót wymienione w przedmiarze tj. obejmujące; zagospodarowanie placu budowy, prace rozbiórkowe, roboty związane z budową klatki schodowe, płyty tarasu, wzmocnieniu konstrukcji tarasu, odtworzeniu nawierzchni chodników. Obowiązek ten nie obejmuje zatem takich czynności jak kierowanie budową lub robotami, dostawy materiałów budowlanych. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego, przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym terminie w doręczonym wezwaniu, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę a także dalszego podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie odpowiednio Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 4) Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności i skutkować będzie naliczeniem kary wskazanej w §10 wzoru umowy. 5). W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający zwróci się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
297506.88
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno Handlowe BUD SYSTEM
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
365500,06
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
- Budowa drogi gminnej łączącej drogę wojewódzką nr 382 z drogą powiatową nr 2887D w Strzegomiu.
- " Modernizacja budynków użyteczności publicznej"
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 282 przy ul. Na Uboczu 7- ETAP IB i II.
- Przebudowa boiska sportowego wraz z bieżnią i skocznią w dal przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Lubochni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.