eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice › Przebudowa Placu Wolności w Czechowicach-Dziedzicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-11

Ogłoszenie nr 500026614-N-2017 z dnia 11-09-2017 r.

Gmina Czechowice-Dziedzice: Przebudowa Placu Wolności w Czechowicach-Dziedzicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563756-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Czechowice-Dziedzice, Krajowy numer identyfikacyjny 52360800000, ul. Plac Jana Pawła II 1, 43502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2147110, e-mail zp@um.czechowice-dziedzice.pl, faks 32 2147152, 2147182.
Adres strony internetowej (url): www.czechowice-dziedzice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa Placu Wolności w Czechowicach-Dziedzicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.33.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia pod nazwą: "Przebudowa Placu Wolności" w Czechowicach - Dziedzicach obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na: - robotach rozbiórkowych, - wykonaniu 3 rodzajów nawierzchni: 1) z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm o wymiarach 10*10cm o nawierzchni uszlachetnionej w kolorze grafitowym ciemnym (ok.200,00m2), 2) z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm w kształcie kwadratu o wymiarach min.20*20cm o powierzchni strukturalnej, płukanej lub uszlachetnionej kruszywem (ok.60,00 m2), kolor: jasne odcienie szarości, granitu 3) z betonowej kostki brukowej gr.8 cm w kształcie prostokąta o wymiarach min.20*30cm o powierzchni strukturalnej, płukanej lub uszlachetnionej kruszywem (ok.150,00 m2), kolor: szarości, granitu - zabudowie systemu odwodnienia liniowego, - wykonaniu kompleksowe ("zaprojektuj i zbuduj") fontanny typu "mokry chodnik" o nawierzchni z płyt granitowych z 4 dyszami wodnymi z podświetleniem, - wykonaniu linii kablowych wraz z szafą sterowania oświetleniem, elementów oświetleniowych: 4 lamp typu parkowego ze źródłem światła 10LED 21 kW, 3 opraw oświetleniowych do montażu w podłożu i źródłem światła 9LED 14 kW, 12 opraw oświetleniowych architektonicznych o wysokiej szczelności, odpornych na uderzenia, do montażu w podłożu ze źródłem światła LED 19 kW l = min.60 cm - wykonaniu nasadzeń 3 drzew Robinii akacjowej, założenia trawników i nasady traw ozdobnych Rozplenica japońska 48 szt. - wykonaniu przyłącza wodociągowego do fontanny, - wykonaniu przyłącza kanalizacji deszczowej, - dostawa i montaż elementów małej architektury - ławki, kosze na śmieci, stojaki rowerowe, - wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. UWAGA: Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania przewodów rozprowadzających i studzienek rewizyjnych kanalizacji deszczowej, które zostały wykonane w 2016 roku w ramach realizacji I Etapu Przebudowy Placu Wolności. Zakres prac określa dokumentacja projektowa - załącznik nr 7, przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 do SIWZ, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Inne uwarunkowania: 1. Zamawiający wprowadził zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej, tj. 1) zmiana materiału nawierzchni z płyt granitowych na kostkę brukową gr. 8 cm w 3 rodzajach wymiarowych i kolorystycznych. 2) ograniczenie liczby opraw ledowych do zabudowy w podłożu (podłużnych) z 38 szt. do 12 szt. 3) zmiany opraw oświetlenia typu parkowego z metalohalogenkowych na ledowe. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót, jeżeli zajdzie taka potrzeba. 3. Podane w dokumentacji projektowej przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami handlowymi posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. 3. Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, spoczywa na Wykonawcy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 5. Wszystkie wymiary i powierzchnie należy sprawdzić przed zamówieniem materiałów. 6. Wykonawca winien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych prac. 7. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (m.in. bhp, ppoż. oznakowania tymczasowej organizacji ruchu oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji przedmiotu umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie) były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy ( Dz.U. z 2016 poz.1666 ze zm.), niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Obowiązek zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę dotyczy w szczególności zakresu robót obejmującego: - roboty brukarskie, - roboty instalatorskie elektryczne. Wykonawca przedstawi wykaz osób realizujących zamówienie z określeniem rodzaju zatrudnienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy - załącznik nr 10 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45231000-5, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 497216.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe AKRO Boguslaw Majdak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Krótka 8
Kod pocztowy: 43-502
Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 537698.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 537698.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 537698.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.